Auteur Topic: Zimra Geurts [Kandidaat]  (gelezen 143784 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #100 Gepost op: 4-10-2013, 03:26:48 »
Ik vraag me dus echt af wat zij nou de hele dag eet. Kan ze al vuur maken? Kan ze eten vinden? Waarom is ze zo duizelig? Beetje weinig achtergrond info, jammer.::niet-ok::

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #101 Gepost op: 4-10-2013, 04:43:02 »
Ik vraag me dus echt af wat zij nou de hele dag eet. Kan ze al vuur maken? Kan ze eten vinden? Waarom is ze zo duizelig? Beetje weinig achtergrond info, jammer.::niet-ok::

Vraag ik me ook af.
Het komt er kennelijk van alle kanten uit, maar wat gaat erin?
Behalve die ene half gekauwde oester.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #102 Gepost op: 4-10-2013, 07:20:39 »
Ja ik had ook meer van haar willen zien, vind haar tot nu toe een erg leuke meid. ::bravo::
Ik vraag me ook af wat ze doet en of ze idd al vuur kan maken enzo.
Lijkt me trouwens wel enorm saai en zwaar zo lang in je uppie.
Ik kan goed alleen zijn maar zou toch wel gek worden op een gegeven moment.
Verwacht wel dat ze Robert makkelijk gaat verslaan.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #103 Gepost op: 4-10-2013, 08:21:41 »
Ik vraag me dus echt af wat zij nou de hele dag eet. Kan ze al vuur maken? Kan ze eten vinden? Waarom is ze zo duizelig? Beetje weinig achtergrond info, jammer.::niet-ok::

Het zou me niet verbazen als ze af en toe iets toegestopt krijgt qua eten.
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #104 Gepost op: 5-10-2013, 15:52:26 »
Het zou me niet verbazen als ze af en toe iets toegestopt krijgt qua eten.
En niet alleen zij, je ziet de anderen eigenlijk ook nooit op etensjacht gaan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #105 Gepost op: 5-10-2013, 16:39:52 »
Om de hoek zal een snackbar staan zeker.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #106 Gepost op: 5-10-2013, 17:12:47 »
Hetzelfde vroeg ik me af bij Paulien en Robert in hun boomhut. Ik heb alleen Robert een keer poffertjes zien maken in die tijd..

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #107 Gepost op: 6-10-2013, 18:36:32 »
Vraag ik me ook af.
Het komt er kennelijk van alle kanten uit, maar wat gaat erin?
Behalve die ene half gekauwde oester.

En daar zal die diaree van haar wel vandaan komen, van die zogenaamde oester. Want wie zegt dat het dat was en niet een ander schelpdier. Beetje dom om zomaar iets rauw naar binnen te werken.

Er is zoveel complot en drama dat het overleven weer eens niet in beeld komt. Alleen bij heel uitzonderlijke dingen, zoals die ladder van Hans of de lekkere rode vruchtjes van Robert. Maar verder eet er geen enkel kamp ook maar een calorietje.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #108 Gepost op: 6-10-2013, 23:23:11 »
En daar zal die diaree van haar wel vandaan komen, van die zogenaamde oester. Want wie zegt dat het dat was en niet een ander schelpdier. Beetje dom om zomaar iets rauw naar binnen te werken.

En wat te denken van die ongekookte rijst?

Kijk, we weten het natuurlijk niet: ze kan op allerlei manieren ziek zijn geworden.
Maar het zou me niets verbazen als ze het deels zelf heeft veroorzaakt.

In die zin ben ik ook nog niet overtuigd van Zimra's survivor-kwaliteiten: ja, mooi dat ze niet heeft opgegeven, maar we hebben haar ook nog geen vuur zien maken, hut zien afbouwen, etc. Dus eigenlijk nog weinig om van onder de indruk te zijn.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #109 Gepost op: 6-10-2013, 23:28:45 »
In de allereerste proef heeft ze toch vuur gemaakt?
🜃

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #110 Gepost op: 6-10-2013, 23:29:44 »
maar nog niet op haar eiland.

KD heeft een punt, we zien haar nog niets presteren behalve overleven.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #111 Gepost op: 6-10-2013, 23:45:39 »
KD heeft een punt, we zien haar nog niets presteren behalve overleven.

Al een hele prestatie op zich als ze geen vuur kan maken. :P (Niet serieus bedoeld hé)

Ik ben benieuwd hoe ze het verder gaat doen. Ik vind het wel knap hoe ze zich tegen het alleen-zijn kan. Ik zou dat bijvoorbeeld nog geen 2 dagen uithouden. Maar als ze de samensmelting haalt, ben ik benieuwd hoe ze zich door de eilandraden heen gaat slaan..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #112 Gepost op: 7-10-2013, 00:01:24 »
maar nog niet op haar eiland.

KD heeft een punt, we zien haar nog niets presteren behalve overleven.
Klopt, maar we zijn natuurlijk afhankelijk van wat we zien  :)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #113 Gepost op: 7-10-2013, 00:03:22 »
Wat eet ze daar eigenlijk?  In ieder geval geen mosselen.. :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #114 Gepost op: 7-10-2013, 00:18:49 »
zelf heeft ze het over oesters
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #115 Gepost op: 7-10-2013, 00:22:01 »
weet zij veel ::rofl::, gewoon van die vieze witte slijmerige beestjes die in schelpen zitten :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #116 Gepost op: 7-10-2013, 00:28:01 »
zelf heeft ze het over oesters

En was die bowlingbal van in haar intro niet een kokosnoot?

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #117 Gepost op: 7-10-2013, 00:37:02 »
zelf heeft ze het over oesters

Oh ja, oesters. Die verwijder je inderdaad met een hamer..
Toch denk ik dat er een soort pizza-koerier is  (meer een bami-boot) :)
« Laatst bewerkt op: 7-10-2013, 01:25:07 door willy »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #118 Gepost op: 7-10-2013, 11:29:44 »
En daar zal die diaree van haar wel vandaan komen, van die zogenaamde oester. Want wie zegt dat het dat was en niet een ander schelpdier. Beetje dom om zomaar iets rauw naar binnen te werken.

Er is zoveel complot en drama dat het overleven weer eens niet in beeld komt. Alleen bij heel uitzonderlijke dingen, zoals die ladder van Hans of de lekkere rode vruchtjes van Robert. Maar verder eet er geen enkel kamp ook maar een calorietje.

Huilen, luieren en complotten smeden is inderdaad het enige wat in beeld komt naast de proeven. Jammer is dat, ik mis de tijd dat ze noodgedwongen op expeditie moesten, omdat ze anders "omkwamen" van de honger. Dat beetje eten zoeken/vissen dat ze nu doen lijkt meer voor de lol te zijn dan bittere noodzaak. Ik denk dat ze door de jaren heen gewoon steeds meer rijst en meel krijgen.

Het kan ook de keus van de makers zijn om het niet in beeld te brengen, maar het accent te leggen op andere dingen (huilen en complotten dus).

Wat het ook is, ik vind er de laatste jaren eigenlijk steeds minder aan. Ik neem de uitzending altijd op en merk dat ik steeds vaker maar half aan het kijken ben of zelfs stukjes vooruitspoel; vooral bij die stevige potjes "zelfanalyse" die steeds uit het niets voorbij komen en meestal nogal tenenkrommend zijn. Misschien komt dat omdat het BN'sters zijn, die dicht je toch vaak automatisch wat exhibitionisme toe. Ik heb niks tegen eerlijke emoties, maar ik krijg dit jaar echt het gevoel dat het emo'en om het emo'en is. Iets wat ik vorig (?) jaar bij Aagje bijvoorbeeld niet had.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #119 Gepost op: 8-10-2013, 00:00:25 »
Huilen, luieren en complotten smeden is inderdaad het enige wat in beeld komt naast de proeven. Jammer is dat, ik mis de tijd dat ze noodgedwongen op expeditie moesten, omdat ze anders "omkwamen" van de honger. Dat beetje eten zoeken/vissen dat ze nu doen lijkt meer voor de lol te zijn dan bittere noodzaak. Ik denk dat ze door de jaren heen gewoon steeds meer rijst en meel krijgen.

Het kan ook de keus van de makers zijn om het niet in beeld te brengen, maar het accent te leggen op andere dingen (huilen en complotten dus).

Wat het ook is, ik vind er de laatste jaren eigenlijk steeds minder aan. Ik neem de uitzending altijd op en merk dat ik steeds vaker maar half aan het kijken ben of zelfs stukjes vooruitspoel; vooral bij die stevige potjes "zelfanalyse" die steeds uit het niets voorbij komen en meestal nogal tenenkrommend zijn. Misschien komt dat omdat het BN'sters zijn, die dicht je toch vaak automatisch wat exhibitionisme toe. Ik heb niks tegen eerlijke emoties, maar ik krijg dit jaar echt het gevoel dat het emo'en om het emo'en is. Iets wat ik vorig (?) jaar bij Aagje bijvoorbeeld niet had.
Ik heb een beetje hetzelfde denk ik. Vroeger keek ik natuurlijk de uitzending en steevast daarna keek ik opnieuw om alles goed in me op te nemen,
maar mijn interesse lijkt wel wat weg, dat doe ik niet meer  :-\\