Auteur Topic: Zimra Geurts [Kandidaat]  (gelezen 143147 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #60 Gepost op: 27-09-2013, 09:34:44 »
Erg slim. Ze heeft de hele dag de tijd om het alfabet in cijfers te oefenen. Dat geeft haar een flinke voorsprong bij de proeven.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #61 Gepost op: 27-09-2013, 15:58:34 »
Ik begin Zimra steeds leuker te vinden. Ze houdt zich goed staande al een week alleen op een eiland en speelde het spelletje goed. Tegelijkertijd gunde ze het Everon ook heel erg om te winnen, echt een geweldige persoonlijkheid!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #62 Gepost op: 28-09-2013, 07:38:43 »
Ik hoop dat Zimra zo ver mogelijk komt. Haar giechelende onschuld is verfrissend..  ::bravo::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #63 Gepost op: 28-09-2013, 09:38:26 »
Ze zegt fout woord wel vaak fout woord . Als je zo vaak fout woord zegt kom je nou niet echt fout woord volwassen over.
« Laatst bewerkt op: 28-09-2013, 11:06:24 door Lukie4, Reden: er zijn grenzen aan het gebruik, »

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #64 Gepost op: 28-09-2013, 09:41:01 »
Zimra is lief. ::jaja::

Ja, dat wel! Al had ik haar aanvankelijk niet herkend met kleren aan.
« Laatst bewerkt op: 28-09-2013, 09:43:19 door Stanley_Yelnats »

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #65 Gepost op: 28-09-2013, 09:43:49 »
Ik hoop dat Zimra zo ver mogelijk komt. Haar giechelende onschuld is verfrissend..  ::bravo::

Zimra onschuldig?  ;D

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #66 Gepost op: 28-09-2013, 11:20:31 »
Dat "fucking" de hele tijd is best storend. Praat eens normaal, denk ik dan.

Raar eigenlijk dat zij veroordeeld is tot dat Duivelseiland puur en alleen omdat ze laatste werd in de eerste proef. Ze is niet weggestemd, waar het toch om draait bij ER. Ondertussen geven er steeds mensen op en worden er mensen wel weggestemd, die dan vervolgens gewoon mogen blijven, terwijl Zimra nog steeds op dat Duivelseiland zit. Ik vind het vreemd dat er straks twee weggestemden (verliezers van het spel ER dus) nog steeds een trapje hoger dan Zimra staan, die alleen een keer laatste in een proef is geworden.

Maar goed, als Geraldine straks mag blijven, kan ik het allemaal sowieso niet meer serieus nemen.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #67 Gepost op: 28-09-2013, 11:27:14 »
Waar heb je het over? Mensen die weggestemd worden moeten een duel uitvechten met degene op Duivelseiland (in dit geval Zimra)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #68 Gepost op: 28-09-2013, 11:35:19 »
Ik denk dat Narya bedoelt dat het niet eerlijk is dat Zimra nu al half uit het spel ligt,
terwijl mensen als Nega en Veronica wel in het gewone spel zitten/zaten, terwijl Zimra dat veel meer verdiend.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #69 Gepost op: 28-09-2013, 11:40:52 »
Nee ik denk dat hij bedoelt dat de twee die officieel weggestemd zijn (Edith en straks ook Geraldine) een tweede kans krijgen zonder naar duivelseiland te gaan. Zimra moet daarentegen meteen na 1 proef heel lang op duivelseiland zien te overleven, en daarbij ook nog eens veel duels winnen om de samensmelting te halen. Maarja dat hele gedoe met Edith en Geraldine is sowieso niet zoals het hoort, nog los gezien van Zimra.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #70 Gepost op: 28-09-2013, 11:44:54 »
Edith heeft door omstandigheden (opgave Nega) een zwarte stem en Geraldine zien we volgende week in duel met Zimra..
Maar inderdaad, zo lang alleen op een eiland zitten lijkt me niet prettig.. :)
« Laatst bewerkt op: 28-09-2013, 11:56:11 door willy »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #71 Gepost op: 28-09-2013, 11:51:06 »
Geraldine zien we volgende week in duel met Zimra..

Dat moeten we nog maar afwachten.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #72 Gepost op: 28-09-2013, 12:15:14 »
Erg slim. Ze heeft de hele dag de tijd om het alfabet in cijfers te oefenen. Dat geeft haar een flinke voorsprong bij de proeven.

Dan zou het toch sneu zijn als het volgende duel heel anders is.. ;D

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #73 Gepost op: 28-09-2013, 12:47:40 »
Ik denk dat ze niet iedere keer hetzelfde duel moet spelen.
Hopelijk hebben je van de duels met Fajah geleerd dat dit een te groot voordeel oplevert.

Daarnaast hoop ik wel dat ze de samensmelting haalt.
Ik heb er echt bewondering voor hoe ze het daar alleen volhoudt op dat eiland, doen er haar maar weinig na denk ik.
Ik vind haar ook wel grappig. Haar woordkeuze is soms niet wat het zou moeten zijn, maar op dat na vind ik haar echt heel tof.
Zeker een van mijn favorieten!
There's no show like a reality show ;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #74 Gepost op: 28-09-2013, 13:09:49 »
Ik denk dat ze niet iedere keer hetzelfde duel moet spelen.
Hopelijk hebben je van de duels met Fajah geleerd dat dit een te groot voordeel oplevert.

Vergeet niet dat Zimra al een paar dagen alleen op t eiland moet zien te overleven. Zij heeft geen luxe kamp en heeft niemand om mee te praten. Dan lijkt het mij wel gepast dat zij dan tenminste 1 voordeeltje heeft en dat is alleen dat ze weet wat voor duel ze gaat spelen.
Dit duel is daarnaast beter dan het duel van vorig jaar; op een gegeven moment had Fajah de techniek van die emmer gooien gewoon in haar vingers en gaf dat haar wel een hele grote voorsprong, dit jaar gaat het meer om rekenen dan om techniek.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #75 Gepost op: 28-09-2013, 13:29:04 »
Vergeet niet dat Zimra al een paar dagen alleen op t eiland moet zien te overleven. Zij heeft geen luxe kamp en heeft niemand om mee te praten. Dan lijkt het mij wel gepast dat zij dan tenminste 1 voordeeltje heeft en dat is alleen dat ze weet wat voor duel ze gaat spelen.
Dit duel is daarnaast beter dan het duel van vorig jaar; op een gegeven moment had Fajah de techniek van die emmer gooien gewoon in haar vingers en gaf dat haar wel een hele grote voorsprong, dit jaar gaat het meer om rekenen dan om techniek.

Nou..
Op een gegeven moment zal Zimra de fijne kneepjes van het handig en snel over de balk manoeuvreren ook wel onder de knie hebben, en ondertussen kent ze het hele alfabet i.c.m letters uit d'r hoofd. Dat zijn ook grote voorsprongen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #76 Gepost op: 28-09-2013, 13:37:50 »
Het lijkt me niet iemand die bij cijfer 16 meteen weet welk letter het is.. Als je ernaast zit ben je de pineut.. ;D

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #77 Gepost op: 28-09-2013, 13:39:04 »
Het lijkt me niet iemand die bij cijfer 16 meteen weet welk letter het is.. ;D

Zimra zei dat ze dit ging oefenen en uit d'r hoofd ging leren. Dus ja, dat weet Zimra bij volgende proeven dus wel.   :)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #78 Gepost op: 28-09-2013, 13:49:19 »
Nou..
Op een gegeven moment zal Zimra de fijne kneepjes van het handig en snel over de balk manoeuvreren ook wel onder de knie hebben, en ondertussen kent ze het hele alfabet i.c.m letters uit d'r hoofd. Dat zijn ook grote voorsprongen.

Over een evenwichtsbalk lopen is nog iets anders dan een emmer water al gooiend vullen. Iedereen weet hoe het is om over zo'n balk te lopen dus Zimra zal er niet heel veel baat bij hebben dat ze dit al 1 of 2 keer gedaan heeft.
Dat alfabet icm cijfers kunnen ze toch ook veranderen? Bijvoorbeeld door te beginnen bij de Z. Z=1 Y=2 enz.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zimra Geurts [Kandidaat]
« Reactie #79 Gepost op: 28-09-2013, 15:08:31 »
Edith heeft door omstandigheden (opgave Nega) een zwarte stem en Geraldine zien we volgende week in duel met Zimra..
Maar inderdaad, zo lang alleen op een eiland zitten lijkt me niet prettig.. :)

Ik weet of ik dat ook zo onprettig zou vinden. Ze is nu niet afhankelijk van anderen of ze in de race blijft. Ze hoeft zich alleen maar te concentreren op het overleven op het eiland, eten halen, enz. En op het halen van de proef. De rest zit nog met de stress van complotten enzo.

Maar dan moet je natuurlijk wel, net als ik, goed kunnen tegen alleen zijn.

Verder valt Zimra me reuze mee. Vind haar steeds leuker!