Poll

Wie is jouw favoriet?

Anna-Alicia
9 (39.1%)
Edith
4 (17.4%)
Geraldine
10 (43.5%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Wie is jouw favoriet?  (gelezen 75870 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #240 Gepost op: 10-12-2013, 21:46:41 »
ehmmm, of Geraldine of Edith had via Duivelseiland terug kunnen keren... en als Geraldine niet onbeperkt op Sef had gestemd, had Anna er ook uitgelegen..
Prima als je Anna kiest, maar de reden klopt van geen kant..
::jaja:: En daarnaast deden ze in vroegere expedities ook dat als er iemand uitviel er werd gestemd om een zwarte stem.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #241 Gepost op: 10-12-2013, 23:29:30 »
ehmmm, of Geraldine of Edith had via Duivelseiland terug kunnen keren... en als Geraldine niet onbeperkt op Sef had gestemd, had Anna er ook uitgelegen..
Prima als je Anna kiest, maar de reden klopt van geen kant..

haha Ja klopt dat is geen geldige redenen want, er zijn zoveel winnaars uit voortgekomen die er allang uitlagen kijk maar naar Expeditie Robinson 2011 Tanja Dexters lag er al uit in afl 3 en heeft de grot overwonnen en uiteindelijk de winares geworden van het programma en ook Olga had ik nooit zien aankomen als winnaar en verleden jaar had Fajah ook bijna gewonnen ook al lag ze er al gauw uit het zegt allemaal niets.

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #242 Gepost op: 11-12-2013, 07:36:41 »
::jaja:: En daarnaast deden ze in vroegere expedities ook dat als er iemand uitviel er werd gestemd om een zwarte stem.

Dat deden ze dit jaar toch ook?
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #243 Gepost op: 11-12-2013, 08:35:14 »
Dat deden ze dit jaar toch ook?
Ja dat is juist het punt, het is dus niet anders dan anders. Waarom nu die ophef van 'ze horen er al uit te liggen'? Terwijl deze regel standaard elk jaar terug komt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #244 Gepost op: 11-12-2013, 15:38:37 »
Ja dat is juist het punt, het is dus niet anders dan anders. Waarom nu die ophef van 'ze horen er al uit te liggen'? Terwijl deze regel standaard elk jaar terug komt.

Mee eens. Vorig jaar gebeurde het ook een keer (bij de opgave van Paul) maar toen was het zo dat hij eerst opgaf en daarna werd er gestemd voor de zwarte stem (die ging naar Peggy). Ik snap niet wat het verschil is met dit jaar. Bij Peggy werd er ook niet gezegd 'ze had eruit moeten liggen', dus waarom nu ineens wel?
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #245 Gepost op: 11-12-2013, 16:37:22 »
Omdat Veronica na afloop van de eilandraad opgaf. Daardoor kwam het hele complot van Sef en Geza bloot te liggen en was het verrassingseffect weg, dat is mijns inziens een heel groot verschil. Als Veronica van te voren opgaf, hadden Sef en Geza wellicht op iemand anders gestemd  ;)
You'll never walk alone

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #246 Gepost op: 12-12-2013, 14:14:15 »
haha Ja klopt dat is geen geldige redenen

Het is toch gewoon een mening van me?
Dan is elke rede toch een geldige rede die mij de rest de overwinning niet doet gunnen.
Ik vind het feit dat ze al weggestemd hadden moeten zijn gewoon een zwaarder wegende rede om ze niet de winst te gunnen dan sommige andere mensen  ;)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #247 Gepost op: 12-12-2013, 14:19:01 »
Een mening is een mening dat respecteer ik  dat zeg ik niet maar, ik in mijn opinie vind dat geen geldige reden om iemand het niet te gunnen want ik gun het ze alle drie ook al ben ik voor Anna.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #248 Gepost op: 12-12-2013, 14:21:57 »
en als Geraldine niet onbeperkt op Sef had gestemd, had Anna er ook uitgelegen..

Klopt, dus eigenlijk heeft de productie zodanig invloed op het spel hebben uitgeoefend dat de alle finalisten in de finale staan dankzij productiebeslissingen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #249 Gepost op: 12-12-2013, 14:23:25 »
Een mening is een mening dat respecteer ik  dat zeg ik niet maar, ik in mijn opinie vind dat geen geldige reden om iemand het niet te gunnen want ik gun het ze alle drie ook al ben ik voor Anna.

Ik respecteer dat je dat geen geldige rede vind, maar ik vind dat wel een geldige rede  ;D
Ik weet ookwel dat Edith en Geraldine er zelf niks aan kunnen doen dat ze door productie in het spel zijn gehouden, maar het lukt mij gewoon niet om hun de winst meer te gunnen dan Anna om die rede.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #250 Gepost op: 12-12-2013, 17:22:47 »
Maar hoe moet je het anders oplossen. Stel ze hadden niet ingegrepen. Aflevering 1: Zimra, Negativ en Edith weg, aflevering 2: Everon, Aflevering 3: Veronica en Geraldine. Dan heb je 12 mensen over en ben je pas in aflevering 3.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #251 Gepost op: 12-12-2013, 18:28:37 »
Veronicas opgave voor de eilandraad daarna mee laten tellen

Of 2 mensen terug laten konen van duivelaeiland ofzo
You'll never walk alone

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #252 Gepost op: 12-12-2013, 22:27:22 »
Maar hoe moet je het anders oplossen. Stel ze hadden niet ingegrepen. Aflevering 1: Zimra, Negativ en Edith weg, aflevering 2: Everon, Aflevering 3: Veronica en Geraldine. Dan heb je 12 mensen over en ben je pas in aflevering 3.

-   Aflevering 1: Zimra gaat naar Duivelseiland
-   Aflevering 2: Negativ vertrekt vrijwillig en er vindt daarom geen eilandraad plaats.
-   Aflevering 3: Everon wordt weggestemd.
-   Aflevering 4: Geraldine wordt weggestemd op de eilandraad, daarna geeft Veronica op. Beiden gaan naar huis.
-   Aflevering 5: Er vindt geen eilandraad plaats omdat Veronica na de stemming vrijwillig is vertrokken. De immuniteitsproef wordt vervangen door een beloningsproef.

Ach wat zeur ik ook, op naar de volgende Expeditie!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #253 Gepost op: 12-12-2013, 22:33:24 »
-   Aflevering 1: Zimra gaat naar Duivelseiland
-   Aflevering 2: Negativ vertrekt vrijwillig en er vindt daarom geen eilandraad plaats.
-   Aflevering 3: Everon wordt weggestemd.
-   Aflevering 4: Geraldine wordt weggestemd op de eilandraad, daarna geeft Veronica op. Beiden gaan naar huis.
-   Aflevering 5: Er vindt geen eilandraad plaats omdat Veronica na de stemming vrijwillig is vertrokken. De immuniteitsproef wordt vervangen door een beloningsproef.

Ach wat zeur ik ook, op naar de volgende Expeditie!

Dan zou ik alsnog een stemming doen, maar dan met zwarte stemmen ofzo, om het een beetje spannend te houden.
Verder hadden ze het idd op deze manier moeten doen  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is jouw favoriet?
« Reactie #254 Gepost op: 12-12-2013, 23:55:40 »
-   Aflevering 1: Zimra gaat naar Duivelseiland
-   Aflevering 2: Negativ vertrekt vrijwillig en er vindt daarom geen eilandraad plaats.
-   Aflevering 3: Everon wordt weggestemd.
-   Aflevering 4: Geraldine wordt weggestemd op de eilandraad, daarna geeft Veronica op. Beiden gaan naar huis.
-   Aflevering 5: Er vindt geen eilandraad plaats omdat Veronica na de stemming vrijwillig is vertrokken. De immuniteitsproef wordt vervangen door een beloningsproef.

Ach wat zeur ik ook, op naar de volgende Expeditie!
Goed alternatief ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human