Auteur Topic: Evi & Dennis [Presentatieduo]  (gelezen 75732 keer)

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Gepost op: 2-09-2013, 14:53:00 »
Te grappig... Als enige overgebleven Belg past Evi zich helemaal aan...  ;D

http://www.rtl.nl/xl/#/u/a5034a50-f642-4b80-8b55-0d07196cc8b5

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #1 Gepost op: 2-09-2013, 14:54:46 »
ik moets er ook erg om lachen toen ik het zag
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #2 Gepost op: 2-09-2013, 15:11:48 »
Leuk!   ::rofl::

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #3 Gepost op: 2-09-2013, 15:51:52 »
leuk dat Evi mag blijven!

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #4 Gepost op: 2-09-2013, 19:29:55 »
Hehe, erg leuk!
Ben blij dat ze haar behouden hebben!

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #5 Gepost op: 3-09-2013, 22:23:51 »
Goed hoor. ::rofl:: (Alleen hebben Nederlanders het doorgaans over praten in plaats van spreken.)
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #6 Gepost op: 12-09-2013, 22:49:25 »
Ik vind Evi niet zoveel in beeld, of ligt dat aan mij?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #7 Gepost op: 12-09-2013, 22:56:05 »
Evi deed de proef, dan doet Dennis de executie.

Volgende week weer omgedraaid denk ik.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #8 Gepost op: 12-09-2013, 23:01:41 »
Ah ok, Lukie, dan ligt het aan mij, dankjewel  ::ok::

Offline Tony1

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #9 Gepost op: 12-09-2013, 23:04:19 »
Lag het nou aan mij of zat Dennis een beetje te kloten met de stembriefjes. Het leek alsof hij niet wist hoe hij ze vast moest houden/omdraaien. Ik moest er eigenlijk stiekem wel om lachen

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #10 Gepost op: 12-09-2013, 23:20:15 »
Lag het nou aan mij of zat Dennis een beetje te kloten met de stembriefjes. Het leek alsof hij niet wist hoe hij ze vast moest houden/omdraaien. Ik moest er eigenlijk stiekem wel om lachen

Haha ja het viel mij ook al op. Normaal houdt hij de briefjes op zijn kop zodat hij ze in een keer leesbaar voor de kandidaten kan omdraaien. Nu had hij ze recht voor zich, zodat hij ze eerst goed kan lezen. Het zag er zeker bij het eerste briefje een beetje onwennig uit vond ik.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #11 Gepost op: 12-09-2013, 23:31:12 »
Haha ja het viel mij ook al op. Normaal houdt hij de briefjes op zijn kop zodat hij ze in een keer leesbaar voor de kandidaten kan omdraaien. Nu had hij ze recht voor zich, zodat hij ze eerst goed kan lezen. Het zag er zeker bij het eerste briefje een beetje onwennig uit vond ik.

Ach, het is ook moeilijk het verschil te zien tussen de namen. Valentijn, Veronica, allebei lang, allebei met een V. Gelukkig voor Dennis waren de meeste briefjes voor Edith, dat maakte het zware werk wat makkelijker.  ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #12 Gepost op: 12-09-2013, 23:38:26 »
Lag het nou aan mij of zat Dennis een beetje te kloten met de stembriefjes. Het leek alsof hij niet wist hoe hij ze vast moest houden/omdraaien. Ik moest er eigenlijk stiekem wel om lachen

Ja, zat ik ook al naar te kijken.  ;D Wat een gekluns. ::rofl::

Zoals ik ook al in een ander topic zei, mochten Dennis en Evi van mij wel wat strenger zijn tegen Negatieve Maurits. Maar het probleem is natuurlijk dat Dennis zelf ook een soort Mauritsje was, dus kán hij eigenlijk niets zeggen...... :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #13 Gepost op: 14-09-2013, 22:03:20 »
Ik denk dat ze hem ook zo gemakkelijk lieten gaan, omdat ze bang waren voor een agressieve uitbarsting. Normaal laten ze mensen meestal niet zo gemakkelijk opgeven, maar hier leek het er op dat hij wel eens zou kunnen gaan meppen en dat kun je niet hebben natuurlijk.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #14 Gepost op: 14-09-2013, 23:04:37 »
Tja, ik mag toch eigenlijk hopen van niet, want dat betekent dat de casting wel héél erg heeft gefaald: dan hebben ze een of andere agressieve gek naar het eiland gestuurd.

Overigens, als hij (of iemand anders uiteraard) zou gaan meppen: netjes aangifte doen, en een nachtje laten doorbrengen in een gezellige Maleisische cel. Probleem opgelost. ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #15 Gepost op: 21-09-2013, 00:12:51 »
Ik blijf grote moeite houden met Dennis...de grootste looser zo ongeveer uit de ER-geschiedenis.
Blèrend als een schooljongetje er vrijwillig uitstappen omdat je het niet eens bent met het spel :\'(
En dan vervolgens de presentatie doen..... ::niet-ok::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #16 Gepost op: 21-09-2013, 10:25:58 »
Ik blijf grote moeite houden met Dennis...de grootste looser zo ongeveer uit de ER-geschiedenis.
Blèrend als een schooljongetje er vrijwillig uitstappen omdat je het niet eens bent met het spel :\'(
En dan vervolgens de presentatie doen..... ::niet-ok::

Hij heeft het tenminste gedurfd, en presenteren is iets heel anders dan meedoen. Ik snap dat mensen liever een echte Robinson zien die met recht de kandidaten streng kan toespreken maar los van dat vind ik dat dennis het goed doet. En wie zou jij dan willen als mannelijke presentator?  Marnix van seizoen 2005?  ;D

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #17 Gepost op: 21-09-2013, 10:38:51 »
Dennis doet het prima.  ::jaja::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #18 Gepost op: 21-09-2013, 11:12:48 »
Ik ben de eeuwige discussie over Dennis een beetje zat. Ja, hij heeft ervoor gekozen om op te geven, maar (en dat vond ik toen ook al) als je zelf vind dat een programma te ver gaat dan moet je aan de rem trekken. Het is thuis vanaf de bank of vanachter de computer heel gemakkelijk oordelen, maar niemand weet hoe hij zelf zou reageren in die situatie. Het afrekenen van Dennis op zijn deelname is daarnaast om een andere reden raar: we rekenen het Evi toch ook niet aan dat ze nooit mee heeft gedaan? Mag zij kandidaten wel hard aanpakken terwijl ze zelf nooit heeft ervaren hoe het is om mee te doen?

Laten we het verleden gewoon rusten! Ik vind dat Dennis het erg goed doet als presentator en bovendien kijkt hij zelf met humor terug op zijn eigen opgave (met kleine kwinkslagen in de presentatie).

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #19 Gepost op: 21-09-2013, 14:52:51 »
Ik ben de eeuwige discussie over Dennis een beetje zat. Ja, hij heeft ervoor gekozen om op te geven, maar (en dat vond ik toen ook al) als je zelf vind dat een programma te ver gaat dan moet je aan de rem trekken. Het is thuis vanaf de bank of vanachter de computer heel gemakkelijk oordelen, maar niemand weet hoe hij zelf zou reageren in die situatie. Het afrekenen van Dennis op zijn deelname is daarnaast om een andere reden raar: we rekenen het Evi toch ook niet aan dat ze nooit mee heeft gedaan? Mag zij kandidaten wel hard aanpakken terwijl ze zelf nooit heeft ervaren hoe het is om mee te doen?

Laten we het verleden gewoon rusten! Ik vind dat Dennis het erg goed doet als presentator en bovendien kijkt hij zelf met humor terug op zijn eigen opgave (met kleine kwinkslagen in de presentatie).
Amen!
Ich bin ein Bärliner!