Auteur Topic: Evi & Dennis [Presentatieduo]  (gelezen 75720 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #20 Gepost op: 24-09-2013, 07:58:32 »
Ik blijf grote moeite houden met Dennis...de grootste looser zo ongeveer uit de ER-geschiedenis.
Blèrend als een schooljongetje er vrijwillig uitstappen omdat je het niet eens bent met het spel :\'(
En dan vervolgens de presentatie doen..... ::niet-ok::
helemaal mee eens.
En dan ook nog imo een slechte humorloze presentator zijn, die niet eens een briefje normaal kan omdraaien.
En dat geval met Nega is voor mij precies de reden waarom het een blunder was Dennis aan te stellen als presentator.
« Laatst bewerkt op: 24-09-2013, 08:04:03 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #21 Gepost op: 24-09-2013, 08:28:40 »
Ik vind Dennis en Evi eerlijk gezegd allebei niet zo heel goed: niet helemaal serieus genoeg in hun presentatie en niet scherp bij het ondervragen van de kandidaten. EP, Eddy Zoëy en Roos Van Acker deden het wat mij betreft alledrie beter. Alleen Lotte Verlackt vond ik nog minder.

En wat Dennis' eerdere deelname betreft: het gaat er helemaal niet om hoe wij 'vanachter de computer' zelf zouden reageren (als dat er wel toe deed, hadden we helemaal geen recht om hier over ER te discussiëren...). Ik vind het nog steeds jammer dat RTL uitgerekend die ene presentator kiest die er op zo'n slappe manier is uitgestapt. Zoals Schulz ook zegt: zo'n geval als met Nega toont nog eens duidelijk aan waarom dat een blunder was!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #22 Gepost op: 24-09-2013, 09:49:29 »
Nee joh, die Nega moet je gewoon laten gaan zonder er verder woorden of zendtijd aan vuil te maken.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #23 Gepost op: 24-09-2013, 11:59:24 »
Voor mij gaat het er niet zozeer om dat Dennis er zelf is uitgestapt. Maar vind hem gewoon erg slecht presenteren en daarom vind ik hem niet leuk
You'll never walk alone

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #24 Gepost op: 24-09-2013, 15:38:02 »
Voor mij gaat het er niet zozeer om dat Dennis er zelf is uitgestapt. Maar vind hem gewoon erg slecht presenteren en daarom vind ik hem niet leuk
Precies!  ::jaja::

Hij komt me een beetje over als een jongetje dat zenuwachtig is voor zijn spreekbeurt tijdens de eilandraden.
Tijdens de proefuitleg merk ik dat dan weer niet, dat doet ie wel oke.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #25 Gepost op: 24-09-2013, 17:44:24 »
Hij komt in ieder geval dit jaar wel een heel stuk zekerder op mij over dan vorig jaar.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #26 Gepost op: 24-09-2013, 19:32:58 »
Hij komt in ieder geval dit jaar wel een heel stuk zekerder op mij over dan vorig jaar.

Dat moet ik wel toegeven ja  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #27 Gepost op: 27-09-2013, 09:24:33 »
Hij komt in ieder geval dit jaar wel een heel stuk zekerder op mij over dan vorig jaar.
was dit gesprekje dan alles wat hij uit deze eilandraad kon halen?  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 27-09-2013, 14:05:47 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #28 Gepost op: 27-09-2013, 13:46:33 »
Ik vond het ook zeer matig aangepakt deze eilandraad. Dennis had sowieso het gesmoes op het eiland aan moeten kaarten. Dan zou hij Sef/Geza/Jan/Paulien voor het blok kunnen stellen, want zij zouden dan weer moeten liegen door te zeggen geen complot te hebben en dat is dan weer leuk om achteraf op terug te kijken  ;D.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #29 Gepost op: 28-09-2013, 09:28:16 »
Was idd een beetje slapjes met z'n :' Had ik ook niet verwacht' ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #30 Gepost op: 28-09-2013, 09:35:20 »
Was idd een beetje slapjes met z'n :' Had ik ook niet verwacht' ::)

Slapjes? Hij had het er gewoon zichtbaar moeilijk mee! Waardeloos.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #31 Gepost op: 28-09-2013, 09:51:11 »
Slapjes? Hij had het er gewoon zichtbaar moeilijk mee! Waardeloos.

Ja, dat is wederom een nadeel van de BN-ers editie. De presentator heeft mogelijk op voorhand al een persoonlijke band met bepaalde kandidaten. Dennis heeft in het verleden al meerdere keren samengewerkt met Geraldine (donorweek bijvoorbeeld) en ze konden het bijzonder goed met elkaar vinden. Je gaat je zelfs afvragen in hoeverre zijn relatie met de kandidaten invloed heeft op zijn rol als presentator. Afgelopen donderdag maakte hij in ieder geval een erg onprofessionele indruk.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #32 Gepost op: 28-09-2013, 13:50:17 »
Onzin..Dus Dennis zou op een of ander manier Geraldine kunnen gaan bevoordelen omdat hij haar aardig vindt?
En waarop baseer je die "erg onprofessionele indruk"?
« Laatst bewerkt op: 28-09-2013, 13:57:15 door willy »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #33 Gepost op: 28-09-2013, 14:48:00 »
Onzin..Dus Dennis zou op een of ander manier Geraldine kunnen gaan bevoordelen omdat hij haar aardig vindt?
En waarop baseer je die "erg onprofessionele indruk"?

Ik zeg niet dat Dennis haar bevoordeeld maar dat zijn rol als presentator mogelijk wordt beïnvloed door de persoonlijke relatie met bepaalde kandidaten. Hij had tijdens de eilandraad zichtbaar moeite met het verbergen van zijn neutraliteit. Het voorgaande is al onprofessioneel te noemen, maar de manier waarop hij de eilandraad vormgaf was nog erger. Er werden een paar nietszeggende vragen gesteld en hij manifesteerde zich eerder als bijstander dan als presentator (hyperbool). Nu kan er door de productie veel weggeknipt zijn maar als dit het beste beeldmateriaal was dan vrees ik dat het een tenenkrommende eilandraad is geweest. Althans totdat er gestemd mocht worden....
« Laatst bewerkt op: 28-09-2013, 15:57:21 door Goyathlay »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #34 Gepost op: 28-09-2013, 15:18:08 »
De Eilandraad zou inderdaad best wat indringender kunnen zijn, het was nu een slap aftreksel..
Dennis beperkte zich tot een paar vraagjes en het voorlezen van de stemmen..

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #35 Gepost op: 28-09-2013, 15:33:08 »
Onzin..Dus Dennis zou op een of ander manier Geraldine kunnen gaan bevoordelen omdat hij haar aardig vindt?
En waarop baseer je die "erg onprofessionele indruk"?

Dennis identificeert zich teveel met de deelnemers, waardoor hij niet kritisch & scherp genoeg is, ook omdat hij in het dagelijkse leven met enkelen te maken had of in de toekomst zal hebben. Bij hem voorgaande, minder bevooroordeelde, presentatoren was dit een stuk beter.
Van mij mag hij vervangen worden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #36 Gepost op: 29-09-2013, 00:59:26 »
Slapjes? Hij had het er gewoon zichtbaar moeilijk mee! Waardeloos.
Ik probeerde het lief te zeggen ;D. Maar inderdaad ik ben het er wel mee eens ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #37 Gepost op: 29-09-2013, 17:18:03 »
Dennis is de hoofdreden dat ik dit seizoen niet kijk en het vorige seizoen niet gekeken heb. En als ik het hier zo lees, zou ik het inderdaad maar een beroerde presentator vinden. Na die paar bagger-seizoenen met zogenaamde BN-ers was het al kantje boord of ik nog zou gaan kijken, maar met het aannemen van opgever Dennis als presentator was de beslissing binnen een seconde gemaakt.

Dus eerst Dennis eruit, dan die zogenaamde BN-ers eruit en als er dan nog genoeg kijkers te vinden zijn, ben ik de eerste die weer gaat kijken...

Maar goed, dat terzijde allemaal. Een goed gefundeerd oordeel kan ik uiteraard niet geven gezien het feit dat ik de afleveringen niet ken.

Jammer hoor... het was altijd mijn favoriete programma :(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #38 Gepost op: 29-09-2013, 17:30:22 »
Dennis is de hoofdreden dat ik dit seizoen niet kijk en het vorige seizoen niet gekeken heb. En als ik het hier zo lees, zou ik het inderdaad maar een beroerde presentator vinden. Na die paar bagger-seizoenen met zogenaamde BN-ers was het al kantje boord of ik nog zou gaan kijken, maar met het aannemen van opgever Dennis als presentator was de beslissing binnen een seconde gemaakt.

Dus eerst Dennis eruit, dan die zogenaamde BN-ers eruit en als er dan nog genoeg kijkers te vinden zijn, ben ik de eerste die weer gaat kijken...

Maar goed, dat terzijde allemaal. Een goed gefundeerd oordeel kan ik uiteraard niet geven gezien het feit dat ik de afleveringen niet ken.

Jammer hoor... het was altijd mijn favoriete programma :(

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je als echte fan besluit niet meer te kijken alleen door de presentator. Het spel staat immers nog gewoon overeind, wie de presentator ook is. We zien Nederlanders (of ze bekend zijn valt over te twisten) op een eiland overleven, proeven doen en naar de eilandraad gaan. Natuurlijk bepaalt een presentator deels hoe het programma zal zijn, maar een presentator maakt of breekt voor mij niet het hele programma (dat doen toch echt de kandidaten).

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #39 Gepost op: 29-09-2013, 17:42:38 »
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je als echte fan besluit niet meer te kijken alleen door de presentator. Het spel staat immers nog gewoon overeind, wie de presentator ook is. We zien Nederlanders (of ze bekend zijn valt over te twisten) op een eiland overleven, proeven doen en naar de eilandraad gaan. Natuurlijk bepaalt een presentator deels hoe het programma zal zijn, maar een presentator maakt of breekt voor mij niet het hele programma (dat doen toch echt de kandidaten).

+1

En als je liever onbekende mensen hebt, zou ik toch gewoon kijken.
Deze kandidaten zijn pittig onbekend.  ;)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.