Auteur Topic: Evi & Dennis [Presentatieduo]  (gelezen 75719 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #100 Gepost op: 6-11-2013, 19:58:11 »
Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen. Het is in ieder geval super dat er een nieuw seizoen komt  ::bravo::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #101 Gepost op: 6-11-2013, 20:00:14 »
afserveren kan altijd nog ;D ;)   >:D

Precies!  ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #102 Gepost op: 6-11-2013, 20:12:30 »
RTL had ook gewoon Evi kunnen overnemen van de Belgen. Zelf zou ik Fajah wel een leuke presentatrice gevonden hebben als je dan toch iets anders moest.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #103 Gepost op: 6-11-2013, 20:31:03 »
RTL had ook gewoon Evi kunnen overnemen van de Belgen. Zelf zou ik Fajah wel een leuke presentatrice gevonden hebben als je dan toch iets anders moest.

Nee alsjeblieft niet fajah  ::ohno::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #104 Gepost op: 6-11-2013, 20:57:35 »
Nicolette heeft aangegeven de presentatie van ER niet te gaan doen. Ik heb zojuist gehoord, dat men bij RTL uiteindelijk de voorrang heeft gegeven aan Veronica.
Omdat:
A: zij is net als Dennis ervaringsdeskundige in opgeven en daarmee zijn ze zo'n uitstekend uithangbord voor de ultieme Robinson.  
B. zij past beter in het nieuwe format van ER als wedstrijd voor de beste representant van firma List, Leugen & Bedrog.
C. daarmee zal Dennis zich, als L*l de Behanger, niet meer zo eenzaam voelen. (hij begon nl. te huilen, dat hij zo vaak gepest werd en dat hij het niet meer leuk vond en dat hij, als het zó moest, niet meer wilde meedoen)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #105 Gepost op: 6-11-2013, 20:58:36 »
::rofl:: ::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline robintimmer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Nicolette Kluijver nieuwe presentatrice Expeditie Robinson
« Reactie #106 Gepost op: 6-11-2013, 21:22:07 »
Nicolette Kluijver gaat naar RTL
Presentatrice Nicolette Kluijver verruilt haar huidige werkgever BNN per 1 januari voor RTL.

De presentatrice gaat voor RTL5 onder andere het datingprogramma ADAM zkt EVA presenteren en wordt de nieuwe co-presentatrice van Dennis Weening in Expeditie Robinson.

zo meld Nu.nl
R.timmer

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #107 Gepost op: 6-11-2013, 21:38:33 »
Jammer dat ik de negatieveling moet uithangen  ;) en ik zal Nicolette echt wel een kans geven. Maar ik had eigenlijk liever gezien dat ze iemand met een volwassen, serieuze, afstandelijke, strenge uitstraling zouden hebben gekozen. Ik ben bang dat Nicolette een beetje hetzelfde type presentator is als Dennis en dus helemaal niet aan die 'eisen' voldoet.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #108 Gepost op: 6-11-2013, 22:09:49 »
Of een ECHTE grapjas. Mijn stem gaat naar André van Duin. Te land ter zee en in de lucht deed hij als geen ander en ik moet nu al lachen bij het vooruitzicht op zijn commentaar op de proeven, de intriges en het vraaggesprek tijdens de eilandraad. Zijn commentaar had de aapjesproef legendarisch gemaakt.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #109 Gepost op: 6-11-2013, 22:52:20 »
Jammer dat ik de negatieveling moet uithangen  ;) en ik zal Nicolette echt wel een kans geven. Maar ik had eigenlijk liever gezien dat ze iemand met een volwassen, serieuze, afstandelijke, strenge uitstraling zouden hebben gekozen. Ik ben bang dat Nicolette een beetje hetzelfde type presentator is als Dennis en dus helemaal niet aan die 'eisen' voldoet.

Ik zou dat eerder onder de noemer realistisch scharen, Nicolette is nu eenmaal niet het toonbeeld van een serieuze presentatrice die autoriteit uitstraalt. In het ergste geval gaan ze Expeditie Robinson presenteren als een pretduo (zoals Wipeout) en in het beste geval doen ze het minder slecht dan we vrezen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #110 Gepost op: 6-11-2013, 23:09:19 »
Jammer dat ik de negatieveling moet uithangen  ;) en ik zal Nicolette echt wel een kans geven. Maar ik had eigenlijk liever gezien dat ze iemand met een volwassen, serieuze, afstandelijke, strenge uitstraling zouden hebben gekozen. Ik ben bang dat Nicolette een beetje hetzelfde type presentator is als Dennis en dus helemaal niet aan die 'eisen' voldoet.

Je bent niet de enige hoor ;) Natuurlijk hoop ik op een presentatieduo dat de kandidaten streng aanpakt waar de kandidaten ontzag voor hebben, maar ik krijg het gevoel dat de productie heel andere plannen heeft. De nadruk van het programma zelf ligt nu al bijna uitsluitend op drama ipv op overleven. Met Nicolette en Dennis zal het programma er niet 'Robinson-waardiger' op worden maar daarmee wel toegankelijker voor de gemiddelde rtl/sbs6/veronica-kijker.
« Laatst bewerkt op: 6-11-2013, 23:14:07 door Mollenmania »

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #111 Gepost op: 6-11-2013, 23:10:58 »
Ben ik nu de eerste die zegt dat ik Evi ga missen? :-[

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #112 Gepost op: 6-11-2013, 23:11:25 »
Jammer dat ik de negatieveling moet uithangen  ;) en ik zal Nicolette echt wel een kans geven. Maar ik had eigenlijk liever gezien dat ze iemand met een volwassen, serieuze, afstandelijke, strenge uitstraling zouden hebben gekozen. Ik ben bang dat Nicolette een beetje hetzelfde type presentator is als Dennis en dus helemaal niet aan die 'eisen' voldoet.

Ik vrees met jou met grote vreze...

Maar hoogstwaarschijnlijk zitten wij hier met enkele te serieuze diehards in een uitgestorven hoekje van een of ander forum te kniesoren en zijn daarmee volstrekt onbelangrijk voor het commerciële product Expeditie Robinson, dat met een kijkerspubliek van 1 miljoen+ vooral massavoedsel ter vermaak dient te zijn met een hoge "leukigheidsfactor".

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #113 Gepost op: 6-11-2013, 23:18:15 »
Misschien, maar Expeditie Robinson trok in 2004 de strenge Ernst-Paul Hasselbach en Roos Van Acker nog 1,6 miljoen kijkers, meer dan vandaag.

Niet dat ik zeg dat je dat direct kunt koppelen aan de presentatoren, maar ik denk dat Dennis en Nicolette omgekeerd niet voor méér kijkers gaan zorgen.

Het is duidelijk dat de makers met Dennis en Nicolette een andere koers kiezen, maar ik betwijfel of dat echt meer mensen aanspreekt. Ik bedoel: ik vind ER leuk ONDANKS de presentator, zoals ik vroeger bijv. Kopspijkers leuk vond ondanks Jack Spijkerman en zoals sommige voetbalwedstrijden leuk zijn ONDANKS een slechte commentator.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #114 Gepost op: 7-11-2013, 01:00:26 »
Jammer dat Evi weggaat (weg moet?), ik ben wel fan van haar.

Nicolette wordt waarschijnlijk ook helemaal niks. Ik heb niks tegen haar, maar ze past niet bij het beeld dat ik van een presentator van ER heb. Net als Dennis. Maar aan de andere kant weet je het nooit, ik dacht dat Eddie Zoey ook een ramp zou worden, maar die deed het uitstekend.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #115 Gepost op: 7-11-2013, 07:50:10 »
Dus van Ernst Paul Hasselbach zijn we via Dennis Weening inmiddels afgegleden naar BBN trutje Nicolette Kluijver. Ik vind dat toch wel een enorme achteruitgang. Of mag ik dat ook niet zeggen?

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #116 Gepost op: 7-11-2013, 08:07:21 »
Ik kan me nog goed herinneren dat deze zelfde discussies en opmerkingen er waren toen Eddy Zoey voor het eerst in beeld kwam. En Eddy heeft toen wel degelijk zich van een andere kant laten zien, dus waarom zou Nicolette dat niet kunnen?

Ik geef haar absoluut een eerlijke kans  ::ok:: , en vind mensen die dachten dat Evi nog langer dan dit seizoen "ingehuurd" zou worden een klein beetje naïef.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #117 Gepost op: 7-11-2013, 10:01:12 »
Het andere programma dat ze gaat maken, Adam zkt Eva is 'een datingprogramma op een onbewoond eiland, waarin de deelnemers naakt rondlopen'. Laten we hopen dat dat een apart programma blijft, en dat ze het idee dus niet gaan 'fuseren' met ER.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #118 Gepost op: 7-11-2013, 10:34:35 »
als je de wiki van Nicolette bekijkt zie je dat er één televisie optreden ontbreekt en dat is haar deelname aan >De Farm<.
er was eens......

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Evi & Dennis [Presentatieduo]
« Reactie #119 Gepost op: 7-11-2013, 11:44:54 »
als je de wiki van Nicolette bekijkt zie je dat er één televisie optreden ontbreekt en dat is haar deelname aan >De Farm<.

Dat wist ik helemaal niet. Leuk dat Nicolette's eerste echte tv-optreden in een programma was dat door Evi werd gepresenteerd :).

Hoewel ik me nog niet zoveel voor kan stellen bij Nicolette als presentatrice van Robinson vind ik het eigenlijk heel erg leuk. Ik vind Nicolette namelijk een heel erg leuke en goede presentatrice, vrolijk, maar ook op de juiste momenten serieus! Jammer alleen dat Evi niet mag blijven, ja ze is Vlaams, maar wel al jarenlang een vaste waarde van het programma (en wat maakt die nationaliteit dan uit).
« Laatst bewerkt op: 7-11-2013, 11:46:29 door jolmolletje »