Auteur Topic: De Glazen Bol  (gelezen 51108 keer)

Offline sylvana81

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #20 Gepost op: 13-09-2013, 20:17:44 »
Van mij mag dat volgende week al

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Glazen Bol
« Reactie #21 Gepost op: 13-09-2013, 20:37:30 »
Van mij ook wel, mannen tegen vrouwen is niet echt eerlijk. Maar ik denk dat volgende week de nieuwe teams bekend worden gemaakt en dat over 2 weken de eerste proef met de nieuwe teams is.
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #22 Gepost op: 14-09-2013, 03:55:28 »
In de intro is te zien dat Zimra met een kokosnoot een aantal stokjes in het zand omverkegelt..
Ik vraag me af waarom.. Een toekomstige proef?  ;)
« Laatst bewerkt op: 14-09-2013, 04:43:38 door willy »

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Glazen Bol
« Reactie #23 Gepost op: 14-09-2013, 05:43:24 »
In de intro is te zien dat Zimra met een kokosnoot een aantal stokjes in het zand omverkegelt..
Ik vraag me af waarom.. Een toekomstige proef?  ;)

Nee ze vervelen zich en gaan ter tijdsverdrijf een potje bowlen..  ::)

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #24 Gepost op: 14-09-2013, 23:19:44 »
Misschien is dat het duel dat de afgevallen kandidaten tegen elkaar moeten spelen om kans te maken om terug te keren in het spel?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #25 Gepost op: 15-09-2013, 10:52:23 »
Misschien is dat het duel dat de afgevallen kandidaten tegen elkaar moeten spelen om kans te maken om terug te keren in het spel?

Misschien, maar als dat het enige zou zijn zou het wel een beetje weinig zijn. Niet echt een robinson-proef naar mijn idee.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Glazen Bol
« Reactie #26 Gepost op: 15-09-2013, 12:01:33 »
Misschien, maar als dat het enige zou zijn zou het wel een beetje weinig zijn. Niet echt een robinson-proef naar mijn idee.

Er zou best een onderdeel van een grotere proef kunnen zijn. Maar er was toch ook een seizoen waarop ze alleen blokjes op elkaar moesten stapelen één voor één? En dat degene eruit moest waar de toren bij omviel? Of was dat niet bij verliezerseiland? Ik weet alleen dat die proef steeds terug kwam.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #27 Gepost op: 15-09-2013, 12:50:06 »
Er zou best een onderdeel van een grotere proef kunnen zijn. Maar er was toch ook een seizoen waarop ze alleen blokjes op elkaar moesten stapelen één voor één? En dat degene eruit moest waar de toren bij omviel? Of was dat niet bij verliezerseiland? Ik weet alleen dat die proef steeds terug kwam.

Ja klopt, dat was op zich nog wel een uitdagende proef. Misschien is dat van die kokosnoot een onderdeel van een groter geheel maar het zag er meer uit zo van 'ik heb niks te doen dus ik kwak maar een kokosnoot op wat houtjes' dan een 'final-battle' :P

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Glazen Bol
« Reactie #28 Gepost op: 15-09-2013, 15:33:28 »
Er zou best een onderdeel van een grotere proef kunnen zijn. Maar er was toch ook een seizoen waarop ze alleen blokjes op elkaar moesten stapelen één voor één? En dat degene eruit moest waar de toren bij omviel? Of was dat niet bij verliezerseiland? Ik weet alleen dat die proef steeds terug kwam.

Dat was volgens mij in 2009 na de samensmelting
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Glazen Bol
« Reactie #29 Gepost op: 16-09-2013, 17:15:22 »
Ik zat te denken over dat eiland van Robert en Pauline. Zou dat na de teamwisseling een beloningseiland worden? Dus, als je team de proef wint kom je daar terecht, net als vorig jaar met de mangrove. Anders is die boomhut helemaal voor niets gebouwd.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Glazen Bol
« Reactie #30 Gepost op: 16-09-2013, 17:43:00 »
Misschien is het wel zo'n boomhut die ze hebben voor de toeristen om in te slapen. Die heb je in Maleisië op heel veel plekken.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Glazen Bol
« Reactie #31 Gepost op: 19-09-2013, 07:39:30 »
Ik heb overigens al vanaf het begin het idee dat Hans gaat winnen (echter let op: vorig jaar was ik er heilig van overtuigd dat Peggy zou winnen, nou die werd 3e dus op die intuïtie kunnen we beter niet vertrouwen) maar deze keer zegt m'n intuïtie dat Hans gaat winnen.

Maar we hebben van Hans toch niet veel gezien in de voorstelaflevering? Het zou natuurlijk wel kunnen, maar op basis van de voorstelaflevering zou ik eerder denken dat Geraldine gaat winnen bijvoorbeeld.
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Glazen Bol
« Reactie #32 Gepost op: 19-09-2013, 12:26:52 »
Dit lijkt me onwaarschijnlijk aangezien de weggestemde Negative in dit filmpje (http://www.rtlxl.nl/#!/expeditie-robinson-187039/2b1bfd2e-9133-478c-ac2d-0d9852c77cb0) uit het spel was gezet en al terugging in het vliegtuit naar Nederland, het is dus zeker dat 'Rapper Negative' niet naar 'duivels-eiland' gaat. Maar dat kunnen ze uiteraard alsnog doen bij de volgende weggestemden maar lijkt me dan nogal logisch dat ze dat dan ook wel bij 'De Negert Negative' hadden gedaan.
Alleen was Negative niet weggestemd, maar zelf uit de expeditie gestapt.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Glazen Bol
« Reactie #33 Gepost op: 19-09-2013, 15:54:32 »

Nou kijk eens naar de vorige seizoenen, vaak laten ze júist degene die er niet lang in blijven iets meer zien in het begin omdat die kandidaten uiteindelijk niet veel zend-tijd zullen hebben. Maar omdat ze toch die karakters willen tonen, tonen ze de weggaande kandidaat altijd iéts meer dan de anderen (zeker de aflevering dat diegene eruit gaat).

Anders lijkt het net alsof degene die winnen (of i.i.g ver) komen al vanaf het begin enkel in beeld waren, kijk maar eens goed: vaak zijn degene die meer in beeld kwamen (in het begin) degene die er snel uitvliegen, kijk maar naar 'Negative' die kwam echt supervaak sprekende de 1ste afleveringen. Vorig jaar ook, Willie was véél meer in beeld en sprekende in het begin, die vloog er toen ook als 1ste uit.


Daar heb je gelijk in  ::ok::. Ik ben benieuwd!
« Laatst bewerkt op: 19-09-2013, 15:56:32 door miek1999 »
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: De Glazen Bol
« Reactie #34 Gepost op: 19-09-2013, 17:07:00 »
Ik denk dat we volgende week van teams gaan wisselen.
Deze week nog mannen/vrouwen en volgende week gemengd.
Ook denk ik dat de vrouwen dit keer de proef gaan winnen. Al hoop ik van niet.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #35 Gepost op: 22-09-2013, 09:49:51 »
Zimra wint van Everon.. ::tandpastasmiley::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Glazen Bol
« Reactie #36 Gepost op: 22-09-2013, 11:06:43 »
Zimra wint van Everon.. ::tandpastasmiley::

Dat vermoeden heb ik ook...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #37 Gepost op: 23-09-2013, 09:26:44 »
Dan hoort dat in Spoiler topic
« Laatst bewerkt op: 23-09-2013, 09:38:05 door willy »

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #38 Gepost op: 23-09-2013, 11:18:06 »
De Glazen Bol is om wat jij denkt dat er gebeurt.
Als een TV gids voorspelt wat gebeurt hoort dat in Spoiler topic..

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #39 Gepost op: 23-09-2013, 12:08:46 »
Tis maar net hoe je 'antwoorden van boven' definieërt. Sommigen zien doorgekregen antwoorden van boven als niet persé accurate informatie en daarmee is het in zekere zin dus ook nog steeds 'wat jij dénkt dat er gaat gebeuren' but we shall see of m'n doorgekregen antwoord klopte ofniet!

Je hebt zelfs een bronvermelding...  :-\\
Zou jij (of een moderator/admin die dit leest) alsnog alsjeblieft je bericht willen verplaatsen naar het spoiler topic?

Alvast bedankt.