Auteur Topic: De Glazen Bol  (gelezen 51087 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Glazen Bol
« Reactie #100 Gepost op: 14-11-2013, 16:20:29 »
In de tussentijd heeft Zimra een scherp moment en maakt de andere drie duidelijk dat ze er allemaal uit vliegen als ze niet opletten. Geraldine en Paulien hebben weliswaar geen extra stemmen meer, maar AA (2?4?) en Zimra (4?5?) nog wel. Ik denk dat die dames er op gokken dat de andere drie hun stemmen bewaren voor de rondes er na en stemmen aldus Hans er uit met een paar van hun extra stemmen.
Waarschijnlijk moet Zimra de ronde er na weg. Edith en Kees zetten dan veel van hun stemmen in, Zimra is voor hen gevaarlijk (dan ws nog de enige andere met extra stemmen). De week daarna moet dan Edith of Kees het veld ruimen wegens de numerieke meerderheid.


Goed bedacht, maar het kan niet helemaal kloppen, want over 2 weken (dus na vandaag nog 1 eilandraad) is de finale.
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De Glazen Bol
« Reactie #101 Gepost op: 14-11-2013, 22:52:16 »
Ik voorspel wat er gaat gebeuren volgende keer is het Hans fataal, Anna zet haar 4 tegenstemmen in om Zimra te helpen, de volgende eilandraad is het Zimra die voor de Finale sneuvelt, Kees heeft nog 5 stemmen over en daar kan hij de Finale mee afbetalen haha, zo is hij de eerste finalist van Robinson 2013 en Anna Geraldine en Edith moeten een loodzwaar parcour doen waarbij het een nek aan nek race is tussen Edith en Geraldine en uiteindelijk wint Geraldine van Edith en krijgt ook heel veel symphatiek van vele en wint daarbij Robinson 2013!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Glazen Bol
« Reactie #102 Gepost op: 15-11-2013, 09:17:31 »
Goed bedacht, maar het kan niet helemaal kloppen, want over 2 weken (dus na vandaag nog 1 eilandraad) is de finale.

Sorry, foutje, ik zie net dat de finale over 3 weken is.
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Glazen Bol
« Reactie #103 Gepost op: 17-11-2013, 08:24:49 »
Huh? Dan spelen ze dit jaar dus tóch weer met 4-kandidaten de finale?

Nee sorry, dat was een foutje, er heeft heel lang op wikipedia gestaan dat er dit jaar 13 afleveringen zijn en dat de finale op 28 november is, maar dat klopt niet want de finale is een week later. Dat staat trouwens ook in het bericht boven jouw bericht  ;)
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #104 Gepost op: 18-11-2013, 00:21:35 »
Het trio is ook niet gek..Met nog 2 ronden voor de finale zetten ze de helft van hun extra stemmen in tegen Zimra.. ;)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Glazen Bol
« Reactie #105 Gepost op: 18-11-2013, 00:24:30 »
Het trio is wel gek en naïef, ze geloven Anna en Geraldine op hun woord dat hun ook op Zimra stemmen en zetten niets in. Dat wordt Hansie-pansie fataal. 

De ronde daarna zetten Kees en Edith al hun extra stemmen in op Zimra of Anna (Als ze slim zijn ::)).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #106 Gepost op: 18-11-2013, 00:47:26 »
Het trio is wel gek en naïef, ze geloven Anna en Geraldine op hun woord dat hun ook op Zimra stemmen en zetten niets in. Dat wordt Hansie-pansie fataal. 

De ronde daarna zetten Kees en Edith al hun extra stemmen in op Zimra of Anna (Als ze slim zijn ::)).

  ::jaja:: Edith bond nog met Anna dus ik denk  ::zwaai:: Zimra

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Glazen Bol
« Reactie #107 Gepost op: 18-11-2013, 00:52:31 »
  ::jaja:: Edith bond nog met Anna dus ik denk  ::zwaai:: Zimra
Ja oké dat denk ik ook. Anna was meer wishfull thinking denk ik ;D. Maar als ze slim zijn doen ze het wel, aangezien Anna een veel sterkere tegenstander is in de eindproef ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #108 Gepost op: 18-11-2013, 01:02:14 »
Ja mee eens, voor hun een slimme zet en voor ons leuk om te zien hoe Anna daarop reageert  ::hypocriet::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #109 Gepost op: 18-11-2013, 16:41:54 »
Edith is volgens mij heel principieel en wil denk ik ook overblijven met "in haar ogen waardige" tegenstanders. Als ze dan al Zimra wil sparen om tactische redenen gaat ze eerder voor Geraldine dan Anna.
🜃

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #110 Gepost op: 20-11-2013, 13:32:23 »
Mijn persoonlijke voorspelling van Expeditie Robinson 2013:

- Mannen en vrouwen-teams zullen snel veranderd worden, zowiezo vóór de 5e aflevering. Ik denk zelf aflevering 3 of 4.

- duivels-eiland zal inderdaad als 'laatste kans om niet uit het spel te gaan' gebruikt worden, waar afvallers (d.m.v een duel) het uitvechten (dit idee hebben ze trouwens gejat van de Amerikaanse versie) daar hadden ze ook dit aparte eiland in 2010. Alleen mochten sommigen kandidaten het duel komen bekijken, denk niet dat ze dat hier gaan doen.

- Hans zal het tot ver in het spel brengen.

- Er zal een stem-ronde komen waar een paar mensen helemaal over de rooie raken dat het op die manier gespeeld is (is elk jaar zo dus) met name Kees is kwaad.
 
- Valentijn zal een soort 'buitenstaander' worden, maar mensen haar wel gebruiken en aardig doen voor stemmen als het hun goed uitkomt. Het tactische aspect en geen vrede onder elkaar kan ze moeilijk verdragen.




Dit was even een basale voorspelling op m'n verstand, ik ga deze week even verder op het spel invoelen met behulp van gids, we zullen zien.

Goed voorspeld  ::tandpastasmiley::

Offline Bladwijzer

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #111 Gepost op: 29-11-2013, 10:59:01 »
Ik las gisteren op FaceBook een bericht wie de winnaar van ER2013 zou zijn. Vijf minuten later was het bericht alweer verwijderd.........

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #112 Gepost op: 29-11-2013, 11:38:00 »
:) lol.. kan ook op facebook schrijven wie de volgende president van Amerika gaat worden  ::tandpastasmiley::
 
er was eens......

Offline Bladwijzer

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #113 Gepost op: 29-11-2013, 11:44:10 »
Das al lang bekend Stormpie, dat wordt Hillary  ::rofl::

Offline mol24

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #114 Gepost op: 29-11-2013, 20:02:03 »
Zoiets heb ik ook op een andere site gelezen van iemand die geen contract heeft getekend....weet niet of dit betrouwbaar is?
Als je het wilt lezen moet je 'expeditie Robinson 2013 uitgelekt' op google intypen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #115 Gepost op: 29-11-2013, 20:09:25 »
tja.. ik ken de geruchten. Punt is dat het niet meer is dan dat. Vervelende is alleen dat mocht deze wilde gok (want dat is het) waar zijn, dan heeft iemand een probleem en dat is niet echt leuk. Er blijven altijd mensen die graag iets voor een ander of voor een groep verpesten.. en eigenlijk is alle aandacht die dat krijgt, teveel..
er was eens......

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #116 Gepost op: 4-12-2013, 15:30:09 »
Ik neem eigenlijk aan dat dat gerucht gewoon waar is. En zo ja, dan hoop ik dat er iemand grote problemen door krijgt.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Glazen Bol
« Reactie #117 Gepost op: 4-12-2013, 15:46:10 »
De enige die problemen kan krijgen is de winnaar zelf. Maar dan moeten ze wel kunnen bewijzen dat diegene dat ook daadwerkelijk gezegd heeft. Maxime kan het ook gewoon verzonnen hebben (al denk ik zelf van niet).

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Glazen Bol
« Reactie #118 Gepost op: 4-12-2013, 19:27:42 »
ik denk dat het een boosaardig verzinsel is van een rancuneus en zielig figuur
er was eens......