Poll

Wie hoop jij dat de kandidaten zijn voor de volgende expeditie?

Bn'ers
Niet bekende mensen
Bn'er tegen niet bekende mensen
ex-deelnemers
Niet bekende mensen tegen ex-deelnemers

Auteur Topic: Expeditie Robinson 2014  (gelezen 162611 keer)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #200 Gepost op: 3-08-2014, 16:24:38 »
Ik ben benieuwd of hij het langer vol gaat houden dan Willie Wartaal in 2012 ;)

Op Sef na hebben de rappers toch al een slechte naam... Ik bedoel Lange Frans en Negativ waren ook zo thuis...  ;D

Ik vraag me echt af wie er nog bij komen... denk zomaar dat Gigi inderdaad mee doet aan WIDM...
Reken echt op in totaal 16 mensen. Als Gigi er niet bij komt, dan denk ik als "leidster" aan bv. Marloes Coenen, Barbara Barend, Janine Abbring of Isabelle Brinkman.
Voor de mannen heb ik al eens wat namen genoemd, maar een ervaren leider en oud-Mol-deelnemer is natuurlijk Dick Jol... DAT zou een stunt zijn  ::tandpastasmiley::

En anders zetten we Dick alvast op het lijstje voor volgend jaar, naast de nu net bevallen Evgenia Parakhina (liet zich in een interview na haar bevalling ontglippen dat ze voor dit jaar wel was gevraagd...)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #201 Gepost op: 5-08-2014, 23:26:13 »
Dick Jol, nee, die is meer op tv geweest bij realitygames dan z'n oorspronkelijke beroep, ik ben Dick-Jol moe.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #202 Gepost op: 7-08-2014, 13:51:10 »
Dick Jol, nee, die is meer op tv geweest bij realitygames dan z'n oorspronkelijke beroep, ik ben Dick-Jol moe.
Valt wel mee, ik heb hem vele malen meer als scheidsrechter gezien dan als deelnemer aan een realityshow... Ik denk juist dat hij een perfecte spraakmakende kandidaat zou kunnen zijn!
Ich bin ein Bärliner!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #203 Gepost op: 7-08-2014, 14:22:30 »
Valt wel mee, ik heb hem vele malen meer als scheidsrechter gezien dan als deelnemer aan een realityshow... Ik denk juist dat hij een perfecte spraakmakende kandidaat zou kunnen zijn!

Dick Jol zou volgens mij zeker een leuke toevoeging zijn hoewel ik hoop dat hij bij een eventuele veiling deze keer wel mee biedt.  ;)
klaar voor de strijd