Auteur Topic: Aflevering 9 - Monkey Race  (gelezen 38353 keer)

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #160 Gepost op: 5-11-2013, 20:27:21 »
Dus ... dus Geza valt tijdens de volgende proef niet in een diepe spelonk omdat z'n beentjes te kort zijn? :\'(

Grapje natuurlijk, ik ben blij dat ie in orde is en ze allemaal dikke vriendjes zijn.

Offline DonJon

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #161 Gepost op: 5-11-2013, 21:10:12 »
Superleuke foto Califax!

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #162 Gepost op: 6-11-2013, 00:20:30 »
Geraldine heeft het echt verpest voor mij, wat een dom wicht. Eerst lopen janken dat je eruit wordt gestemd door een smerig complot terwijl Veronica had aangegeven naar huis te willen en vervolgens precies hetzelfde terug doen bij Jan. Fuck logic.
In Geraldine's defence; je zou natuurlijk kunnen stellen dat er wel een verschil is: in de eilandraad waarin Geraldine werd weggestemd was een compleet onschuldig iemand de klos; maar in deze laatste eilandraad kan dat niet echt van Jan gezegd worden.

Daar gaat het helemaal niet om. In feite doet ze precies hetzelfde dat haar is aangedaan. Aangezien ze daar destijds enorm verdrietig om was, kan ik niet begrijpen dat ze iemand anders op dezelfde manier uit het spel werkt (hoewel Geraldine geluk had dat Veronica toch het eiland verliet) terwijl ze weet dat ze er zelf kapot van zou zijn.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #163 Gepost op: 6-11-2013, 06:44:44 »
Ik denk dat het daar wel om gaat. Geza heeft de andere 3 ervan weten te overtuigen (althans voor even) dat Jan verantwoordelijk is voor de nare sfeer in het kamp. Als je daar eenmaal van overtuigd bent wil je zo iemand weghebben, zelfs al hou je niet van die complotten.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #164 Gepost op: 6-11-2013, 08:50:04 »
Plus dat het jou garandeert weer een ronde langer mee te kunnen, waar het spel natuurlijk ook om draait.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - Monkey Race
« Reactie #165 Gepost op: 7-11-2013, 17:03:39 »
Leuke nick heb je trouwens ;)(maar zeker niet van toepassing op Jan)