Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 7818 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #20 Gepost op: 5-11-2013, 12:54:01 »
Emiel, er is nou eenmaal (veel) info die oud-kandidaten ons niet mogen geven. Ik heb er verscheidene gesproken, en ik heb ze veel vragen gesteld, op dit soort vragen geven ze simpelweg geen antwoord. Vergeet niet dat Strix hier gewoon meeleest, en alle kandidaten hebben een contract getekend he ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #21 Gepost op: 5-11-2013, 18:24:51 »
Misschien een topic: "onthulde geheimen" van Expeditie Robinson starten. Met geanonimiseerde onthullingen natuurlijk.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Eilandraad
« Reactie #22 Gepost op: 5-11-2013, 19:15:43 »
jaaaa maar dan ook zonder bronvermelding
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De Eilandraad
« Reactie #23 Gepost op: 5-11-2013, 19:18:23 »
Een soort Publeaks dus, maar dan noemen we het Realityleaks.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #24 Gepost op: 5-11-2013, 19:32:06 »
Emiel, er is nou eenmaal (veel) info die oud-kandidaten ons niet mogen geven. Ik heb er verscheidene gesproken, en ik heb ze veel vragen gesteld, op dit soort vragen geven ze simpelweg geen antwoord. Vergeet niet dat Strix hier gewoon meeleest, en alle kandidaten hebben een contract getekend he ;)


Prima, maar daarom kan er toch wel over gespeculeerd worden? Daar is een forum toch voor...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #25 Gepost op: 6-11-2013, 13:36:03 »
Een soort Publeaks dus, maar dan noemen we het Realityleaks.

Zullen we het gewoon doen?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: De Eilandraad
« Reactie #26 Gepost op: 6-11-2013, 17:16:23 »
Volgensmij heb ik het antwoord op deze vraag gevonden in het archief van ER(2004). Hier een fragment uit het interview met Ernst-Paul:

> <Molcrazy> ik wil weten of de crew, dus ernst-paul en roos al weten wie de expeditie moet verlaten, voordat de kandidaten dat weten. Maw, weten ze de uitslag van de stemronde al voordat ze zogezegd de stemmen tellen?

> Ja, vlak voor de eilandraad hoort de verslaggever wie er op wie gaat stemmen en dat geeft hij/zij door op de walkie.