Auteur Topic: Aflevering 10 - Stairway to heaven  (gelezen 34283 keer)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #20 Gepost op: 7-11-2013, 21:54:55 »
Goede actie van Zimra!
En volkomen onverwacht voor mij.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #21 Gepost op: 7-11-2013, 21:55:00 »
Ze is echt veel slimmer als ik had gedacht, respect!   ::ok::

Dahaaaaaaaaag Geza    ::zwaai::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #22 Gepost op: 7-11-2013, 21:55:21 »
haha Zimra goed gedaan, goede zet en nu hopelijk volgende keer Paulien eruit!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #23 Gepost op: 7-11-2013, 21:55:28 »
briljant :D

 Tijd dat ze ophouden Zimra te onderschatten.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #24 Gepost op: 7-11-2013, 22:01:21 »
whoehaaaaa.. wat een heerlijke aflevering!!
stomme is dat ik ze sinds vandaag eigenlijk allemaal wel mag.. ze hebben allemaal hun eigenaardigheden, goeie en kwaaie kanten..
Maar die Zimra, wat een sneaky slimme tante :D En Geza.. toch weer bezig met z'n charme offensief. Kees geeft zelfs toe dat het lukt!! Het is niet terecht om alleen naar Geraldine te wijzen als het over inpalmen gaat.. Ook Kees trapte er in.
er was eens......

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #25 Gepost op: 7-11-2013, 22:02:04 »
Geweldige aflevering, de beste (van dit jaar) wat mij betreft tot nu toe  ::ok::

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #26 Gepost op: 7-11-2013, 22:14:50 »
Weer een aflevering om te kotsen ... of toch niet? Nog een week tegen die muil van Paulien aankijken. Heb ik er voor over als Geza eerst vliegt, dus ik zou blij moeten zijn niet? Hier zit ik al sinds aflevering 2 op te wachten, maar dan gedist worden door Zimra? Op zich prima (en leuk in beeld gebracht) en mijn dank is groot, maar als ik eerlijk ben had ik willen zien dat Kees op zijn minst een helpende hand had, maar nee, in plaats daarvan laat hij zich OOK in pakken? WTF is er hier aan de hand?!? Ik denk dat dit wel aangeeft hoe ongelooflijk slecht de productie van ER geworden is. Geraldine en Kees zijn blijkbaar beste maatjes met Geza ... hallo, waar komt dat vandaan? Breng dat soort dingen eens in beeld ofzo? Maar nee, wat krijgen we te zien: huilen na de eilandraad, proef, huilen voor de eilandraad, huilen op de eiland. Om te huilen.

Wederom een mooie proef moet ik zeggen, wat een uitzicht zeg!

Offline Sven020

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #27 Gepost op: 7-11-2013, 22:18:43 »
Yes! Paulien er nog in! Ik begrijp de hetze richting Paulien totaal niet (er zijn inmiddels door de jaren heen toch echt wel meer mensen geweest die kortdurend dachten dat opstappen de beste oplossing was?).

Geza er uit, prima. Vond het lange tijd wel vermakelijk, al die intriges, maar als iemand dat zelfs in de biecht niet kan relativeren, is het tijd om thuis de afleveringen maar eens rustig te gaan bekijken.

Zimra er ook nog in, prima. De tijd dat we het hadden over sterke kandidaten als in: krachtig en sportief etc, zijn allang voorbij. Deze dame speelt haar spel, wint een proef als het nodig is (zie Duivelseiland), klaagt niet en is zeer zeker niet dom. Briljant om dan wel de dommige blondine uit te hangen, waarmee ze vrijwel nooit het vizier op zich weet te richten.

Waarom AA er nog in zit? Werkelijk geen flauw idee, ik stoorde me tot aan de vorige aflevering niet aan haar, maar die opmerkingen over Paulien lieten wel een wat minder mooie kant van Miss Andrelon - kijk m'n haar danst - zien.

De aflevering zelf vond ik niet reuze spannend, ik blijf het survival element missen en wacht nog steeds op de strijd om een banaan. En toch hè.... Kan niet wachten op de volgende aflevering! Al heeft een of andere eikel (excusez  le mot) op Facebook verklapt wie er gaat winnen. Zal niet vertellen waar precies en wie, dat verpest de lol.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #28 Gepost op: 7-11-2013, 22:20:33 »
Over Andrelon gesproken, viel het meer mensen op dat de haartjes bij iedereen keurig gewassen waren en de tandjes glimmend gepoetst tijdens de eilandraad?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #29 Gepost op: 7-11-2013, 22:26:10 »
Weer een aflevering om te kotsen ... of toch niet? Nog een week tegen die muil van Paulien aankijken. Heb ik er voor over als Geza eerst vliegt, dus ik zou blij moeten zijn niet? Hier zit ik al sinds aflevering 2 op te wachten, maar dan gedist worden door Zimra? Op zich prima (en leuk in beeld gebracht) en mijn dank is groot, maar als ik eerlijk ben had ik willen zien dat Kees op zijn minst een helpende hand had, maar nee, in plaats daarvan laat hij zich OOK in pakken? WTF is er hier aan de hand?!? Ik denk dat dit wel aangeeft hoe ongelooflijk slecht de productie van ER geworden is. Geraldine en Kees zijn blijkbaar beste maatjes met Geza ... hallo, waar komt dat vandaan? Breng dat soort dingen eens in beeld ofzo? Maar nee, wat krijgen we te zien: huilen na de eilandraad, proef, huilen voor de eilandraad, huilen op de eiland. Om te huilen.

Wederom een mooie proef moet ik zeggen, wat een uitzicht zeg!

Wat is dan precies je verwijt aan de productie? Dat Kees niet doet wat jij verwacht?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #30 Gepost op: 7-11-2013, 22:32:05 »
Dat ze zo'n beperkt beeld van de expeditie geven dat wij als kijker eigenlijk vrijwel geen kijk hebben op de persoonlijke verhoudingen binnen het kamp. Dat Kees überhaupt zo had kunnen reageren was voor mij volslagen onduidelijk. Het is dat hij het nu zegt maar ik heb nog geen beeld gezien waaruit blijkt dat hij Geza eigenlijk een prima kerel vind. We zien enkel wat flitsen van het gekonkel, de proef, en de raad. Voorheen duurde een aflevering ook 50 minuten, maar man, wat zat er een hoop informatie in die 50 minuten gestopt.
« Laatst bewerkt op: 7-11-2013, 22:34:02 door Dannyboy »

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #31 Gepost op: 7-11-2013, 22:38:30 »
Dat ze zo'n beperkt beeld van de expeditie geven dat wij als kijker eigenlijk vrijwel geen kijk hebben op de persoonlijke verhoudingen binnen het kamp. Dat Kees überhaupt zo had kunnen reageren was voor mij volslagen onduidelijk. Het is dat hij het nu zegt maar ik heb nog geen beeld gezien waaruit blijkt dat hij Geza eigenlijk een prima kerel vind. We zien enkel wat flitsen van het gekonkel, de proef, en de raad. Voorheen duurde een aflevering ook 50 minuten, maar man, wat zat er een hoop informatie in die 50 minuten gestopt.
Wil je beweren, dat we in eerdere jaren meer info hadden? Dat was toch ook allemaal gemanipuleerd  ::vergroot::

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #32 Gepost op: 7-11-2013, 22:41:54 »
Dat hadden we ja. Nog nooit kwam voor ons als kijker een 180 in deze serie zo uit de lucht vallen. De tweede van dit seizoen trouwens.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #33 Gepost op: 7-11-2013, 22:43:44 »
Ik heb ook wel een beetje dat idee, dat AA niets van Pauline moest hebben kwam ook ineens zo maar uit de lucht vallen, we hebben er daarvoor niets van vernomen.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #34 Gepost op: 7-11-2013, 22:46:55 »
O ja, dat is inderdaad waar, maar wat we in vorige jaren aan info hadden, was ook maar een greep uit het geheel.
Wie zegt, dat we daarom alle info hadden, ik geloof er niets van.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #35 Gepost op: 7-11-2013, 22:50:31 »
Ik vond het ook verrassend toen ik Kees hoorde zeggen dat hij Geza echt een hele leuke gozer vond, niets van gemerkt voordien.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #36 Gepost op: 7-11-2013, 22:58:19 »
Wie zegt, dat we daarom alle info hadden, ik geloof er niets van.

Je hebt alle info (wat we idd nooit hebben) en geen info (wat we nu dus hebben). Daar zit natuurlijk nog van alles tussenin ;)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #37 Gepost op: 7-11-2013, 22:59:42 »
Je hebt alle info (wat we idd nooit hebben) en geen info (wat we nu dus hebben). Daar zit natuurlijk nog van alles tussenin ;)
Dat bedoel ik dus  :D

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #38 Gepost op: 7-11-2013, 23:23:51 »
Ik vind Geraldine nou ook niet bepaald de meest slimme speler van de groep momenteel. Maar zoals al gezegd is: we zien natuurlijk niet alles. Dat Geraldine opeens een klik blijkt te hebben met Geza maakt Geraldine niet dom. De productie heeft de relatie tussen beide gewoon niet goed uitgelicht nadat Geraldine zogenaamd het spel moest verlaten. Hetzelfde geld eigelijk voor het gehele Anna-Alicia - Paulien gedoe en Kees die Geza opeens een toffe gozer blijkt te vinden.

Ik vond het overigens wel een leuke aflevering: een leuke proef, Edith die verdiend in het zonnetje gezet werd en Geza die eruit gestemd werd. Hulde aan Zimra om Geza eruit te stemmen  ::joehoe::. Ik vond die opmerking van Geza overigens not done. Waarom zou zij de Expeditie niet mogen winnen? Natuurlijk, ze is bij zo wat elke opdracht de zwakste schakel. Maar ik vind dat ze weinig credit gekregen heeft voor die dagen dat ze alleen op dat eiland zat.. en ze zit er nog, zelfs zonder 'klik' met de rest van de groep!! Wat dat betreft vind ik haar een betere Robinson dan Anna-Alicia en Geraldine  ::).. die ontzettend hypocriet zijn.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Stairway to heaven
« Reactie #39 Gepost op: 7-11-2013, 23:37:53 »
Een hele leuke aflevering, met veel downs and ups. Super goeie proef ook. Verassend dat niet Paulien maar Geza eruit ging.
Nu zijn er dus nog 5 vrouwen en 2 mannen in het spel, het is dus zeker dat er een vrouw in de finale zit..
Mischien niet zo handig van Hans om op de eilandraad te zeggen met wie hij in de finale wou.. ;)