Auteur Topic: Speel het zelf!  (gelezen 10057 keer)

Offline mol24

  • Forumlid
Speel het zelf!
« Gepost op: 2-01-2014, 10:32:33 »
In dit topic kun je elkaar tips en andere leuke ideeën geven over een eigen Robinson spel!
Ik ben zelf bezig om een eigen Robinson spel te maken en ik heb een vraag.
Ik wil in de finale als laatste onderdeel iets doen met 'mikken op de R van Robinson'. En wie goed heeft gemikt/gegooid de winnaar is. Alleen nu wil ik 'iets' hebben om mee te gooien wat dan aan de R blijft plakken zodat je beter kunt zien of diegene goed raakt heeft gemikt/gegooid. Hebben jullie misschien suggesties wat voor materiaal ik daar van kan gebruiken?
Hopelijk is mijn verhaal een beetje duidelijk?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel het zelf!
« Reactie #1 Gepost op: 2-01-2014, 14:52:06 »
Iets zoals een dartboard met klittenband?
Dan neem je de R met ruw materiaal en datgene wat je wilt gooien zacht, zodat het blijft plakken.

Snap je wat ik bedoel?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel het zelf!
« Reactie #2 Gepost op: 2-01-2014, 15:43:28 »
Zoiets zat ik ook aan te denken ja.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe je ER wil gaan naspelen. De belangrijkste elementen van ER zijn toch wel het leven in de natuur en de honger en andere ontberingen. Het lijkt me lastig om dat na te bootsen.

Offline mol24

  • Forumlid
Re: Speel het zelf!
« Reactie #3 Gepost op: 2-01-2014, 19:43:25 »
Bedankt voor de tips!
Mloesje: inderdaad dat leek me dus ook lastig. En daarom heb ik het spel ook meer vertaald naar een soort 'test jezelf spel'. Heb het ook veel intiemer aangepakt. Het echte overleven is er ook niet bij. Als je dat wel zou doen zou je ook echt een paar dagen een bos in moeten duiken ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Speel het zelf!
« Reactie #4 Gepost op: 2-01-2014, 19:50:38 »
Ik denk ook meer als een forumspel maar dan dus in het echt ::jaja::. Want met Survivor hier op Realitynet hebben we ook geen voedsel restricties ;D. zou wel grappig zijn >:D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel het zelf!
« Reactie #5 Gepost op: 2-01-2014, 22:16:29 »
Ik vind dat de deelnemers bij de volgende editie alleen maar een kopje rijst per dag mogen eten. En dan moeten ze een foto posten van ervoor en erna, zodat we kunnen controleren of ze eerlijk hebben gespeeld.  ;D

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Speel het zelf!
« Reactie #6 Gepost op: 2-01-2014, 22:19:22 »
Ik vind dat de deelnemers bij de volgende editie alleen maar een kopje rijst per dag mogen eten. En dan moeten ze een foto posten van ervoor en erna, zodat we kunnen controleren of ze eerlijk hebben gespeeld.  ;D


 ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel het zelf!
« Reactie #7 Gepost op: 5-01-2014, 23:31:02 »
Kunt ook met goede dubbelzijdige plakband werken.

Maar maak jij het spel om Online te doen of irl???

Als het irl is ben ik heel nieuwsgierig hoe jouw opzet is aangezien we dit komend jaar op kamp ook willen gaan doen.

Dus als je dat eens wil laten weten ;)