Auteur Topic: Manuel Broekman [kandidaat]  (gelezen 25059 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Manuel Broekman [kandidaat]
« Gepost op: 12-08-2014, 19:06:12 »
Naam: Manuel Broekman
geboortedatum: 26 december 1986



Manuel Broekman (27) ken je nog van Spuiten En Slikken. Maar ook als acteur in series als Feuten, SpangaS en Verliefd Op Ibiza.

Meer informatie over Manuel
« Laatst bewerkt op: 12-08-2014, 20:17:02 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #1 Gepost op: 5-09-2014, 08:52:47 »
Misschien niet de allerleukste kandidaat (maar dat kan veranderen) maar ik heb het gevoel dat hij weleens heel ver kan gaan komen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #2 Gepost op: 5-09-2014, 16:25:34 »
Denk het ook.
Zeker omdat hij als een van de weinigen 3 shots van zichzelf heeft in het nieuwe intro filmpje.

Mensen met 3 shots komen eigenlijk altijd erg ver.
Weet nog niet wat ik van hem vind, zo op het eerste gezicht verwacht ik een Geza 2.
Veel complotten en gedoe.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2014, 20:32:14 »
Hij is best leuk om naar te kijken ::love::, dit seizoen is echt top in dat aspect trouwens
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2014, 21:20:25 »
Hij is zeker niet verkeerd om naar te kijken.  ::hypocriet:: Maar bij Sabotage vond ik hem niet zo leuk, ik hoop dat hij in dit programma anders is.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #5 Gepost op: 12-09-2014, 07:04:25 »
Hij is best leuk om naar te kijken ::love::, dit seizoen is echt top in dat aspect trouwens

haha eens.
al vind ik Manuel tot nu toe sowieso wel leuk hoor.
Heb me nog niet aan hem gestoord.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #6 Gepost op: 12-09-2014, 17:01:23 »
Wie Manuel nog van een andere kant wil zien. Voor Syndroom, het programma waarin Johnny de Mol wensen vervult van gehandicapten, spelen Manuel, Geza Weisz, Miryanna van Reeden en Jennifer Hofman De Cock met C.O.C.K.. Ook zien we Manuel improviseren als bloem. Briljant!





Ik vond Manuel trouwens erg leuk in de eerste aflevering. Spontaan en natuurlijk geen straf om naar te kijken. Ik heb het idee dat hij zich ook heel anders opstelt dan in Sabotage, al saboteert hij zijn groep wel vanaf de eerste seconde door meteen in het zicht van iedereen voor de extra stemmen te gaan (waardoor zijn teamgenoten om zichzelf te beschermen dat ook wel moeten doen). Ik verwacht dat hij nog ver gaat komen!
« Laatst bewerkt op: 12-09-2014, 17:02:58 door jolmolletje »

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #7 Gepost op: 21-09-2014, 00:31:20 »
Hysterisch in zijn keuzes.
Net een verschrikte haas in de koplampen, met van die wijd-opensperde ogen. Ontbeert koele & intelligente speltactiek.

Sowieso lijkt het blauwe team een samenraapsel van zwakste spelers. Zitten verdiend in het moeras. Waarschijnlijk hebben ze zich bij de samenstelling van de teams het kaas van het brood laten eten.

Offline Vuurproef

  • Forumlid
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #8 Gepost op: 21-09-2014, 00:54:37 »
Hij speelt het niet zo slim nee. Heel team blauw is redelijk zielig (Zeker nu Juliette eruit is, die wél voor het goed van het team ging)

Waar Rood helemaal doorslaat in het team voorop te stellen, slaat team blauw helemaal de andere kant op door dat niet te doen. (Geel lijkt een gezonde balans gevonden te hebben)
Als je aan het goed van het team denkt in plaats van jezelf, dan HOEF je misschien helemaal niet naar de eilandraad, en hoeft er ook niemand weg, maar dat lijkt deze club niet te begrijpen. In deze fase zou je betrouwbare allianties moeten vormen, voor backstabben is na de samensmelting nog meer dan genoeg tijd. En daar zit je dan in aflevering 3, zonder extra stemmen, omdat je zo'n wantrouwen in je team hebt geschapen dat je ze allemaal al in hebt moeten zetten.

Ik hoop dat hij bijleert, dat zou interessant zijn om te zien. Maar ik vermoed dat zijn wantrouwen hem de das om zal doen.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #9 Gepost op: 21-09-2014, 11:47:14 »
Hij is te wantrouwig. Waar Freddy tactisch denkt in de loop van het spel, is Manuel eerder niet vooruitziend.

Hij wordt volgens mij later nog geëlimineerd door Freddy, die echt vooruit denkt en  weet dat Manuel in de individuele proeven
sterk zal zijn.
klaar voor de strijd

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #10 Gepost op: 26-09-2014, 04:12:59 »
Wat ik nogal grappig vind is dat Manuel zichzelf ziet als een tactisch meesterbrein. Deze jongen zou zo inderdaad een broertje van Geza kunnen zijn. En maar zeggen dat hij Freddy nodig heeft etc.

Maar de kans best wel aanwezig is dat als Freddy bij Kay komt, het manuel is die geofferd wordt  als het moet.

Offline Gwendolen

  • Forumlid
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #11 Gepost op: 26-09-2014, 17:41:04 »
Ik vind Manuel zeer smakelijk om te zien, maar hij moet wel zijn mond houden. Zodra hij praat bederft hij het helemaal.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #12 Gepost op: 27-09-2014, 01:00:22 »
 Tja, ik ben ook niet echt een Manuelfan. Ha, en ben superblij dat ik veilig achter mijn Ipadje zit  ;D

Maar we zullen zien hoe hij zich gaat ontwikkelen..
er was eens......

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #13 Gepost op: 27-09-2014, 01:01:55 »
Ook nog niet zo'n fan van zijn paranoia, maar ik zou hem best willen aanraken ipv achter mijn laptop zitten hoor ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #14 Gepost op: 27-09-2014, 01:04:12 »
Lolol... Prioriteiten D*N... Manuel is idd een beetje paranoia..
er was eens......

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #15 Gepost op: 27-09-2014, 10:52:45 »
Ik denk op zich dat hij het goed speelt, maar hij heeft het nadeel dat hij niet weet van de vriendschap tussen Kay en Freddy. Hij denkt er nu dus een sterke bondgenoot bij te hebben en dat zal ook wel zo blijven met Freddy, tot Kay bij ze in de groep komt.
Al denk ik dat Freddy er wel heil in ziet om dat groepje uit te breiden naar 3.
Maar als puntje bij paaltje komt ligt Manuel er natuurlijk eerder uit dan een van hun 2 want die zullen altijd voor elkaar gaan.

Wat ik wel echt waardeer aan Manuel is zijn enorme enthousiasme en hoe hij echt voor de proeven gaat.
Zijn gezicht ook bij de eetproef was geweldig en hij was enorm gefocust om te winnen.
Vind hem tot nu toe gewoon een prima kandidaat, leuke gozer.  :)
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #16 Gepost op: 27-09-2014, 19:19:16 »
Hm qua looks is hij leuk ja, maar dat is niet echt mijn type om eerlijk te zijn.
Vind Kay leuker om te zien.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #17 Gepost op: 28-09-2014, 12:03:21 »
Ik vind Manuel zeer smakelijk om te zien, maar hij moet wel zijn mond houden. Zodra hij praat bederft hij het helemaal.
Juist en vergeet om je handen bij af te likken niet ::tandpastasmiley::
Kay is zeker een lekker ding! Bij mij mogen ze allebei langskomen. Tegelijkertijd ::zwaai:: *smelt van binnen*

Hebben jullie ook nog iets van waarde mee te delen?  ::)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #18 Gepost op: 29-09-2014, 18:21:23 »
De mannen hadden vorig jaar ongeveer dezelfde teksten bij een bepaalde deelneemster he :P

Ik zei ook al tegen mijn vriend, toen Loek en Manuel een gesprek hadden, dat de juiste persoon nog een overhemd droeg ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Manuel Broekman [kandidaat]
« Reactie #19 Gepost op: 1-10-2014, 19:54:04 »
Zal ik als vrouw dan maar even melden dat ik totaal niet warm of koud word van Manuel? Zowel uiterlijk als persoonlijkheid niet.

(doe mij Kay maar)