Auteur Topic: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]  (gelezen 74715 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #60 Gepost op: 6-11-2014, 21:56:33 »
Wat mij betreft een finalist!

Eens, van mij mag hij in de finale komen.
Denk ook dat hij het wel haalt.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #61 Gepost op: 6-11-2014, 21:59:22 »
Ik heb niet het idee dat iemand hem weg wil. Zeker na zijn keuze voor de mensen die die meenam naar winnaarseiland.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #62 Gepost op: 6-11-2014, 22:03:31 »
Eens, van mij mag hij in de finale komen.
Denk ook dat hij het wel haalt.

Ik heb niet het idee dat iemand hem weg wil. Zeker na zijn keuze voor de mensen die die meenam naar winnaarseiland.

Eens! Ik denk dat hij de finale makkelijk gaat halen.

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #63 Gepost op: 6-11-2014, 22:14:11 »
Eens! Ik denk dat hij de finale makkelijk gaat halen.
Jaaa, dat denk en hoop ik ook. Hij is echt m'n favoriet! Ook leuk voor de eer van de rappers ;D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #64 Gepost op: 7-11-2014, 03:56:04 »
Vergeet niet dat Robinson niet altijd gaat om wie het beste in de groep ligt.
Krystl heeft nog 6 extra stemmen en die zou ze zomaar eens tegen Fred kunnen gebruiken... Samen met Ferry, Lobke en Sabrina..

Maar laat de pret niet door mij bederven.  ;D

Offline Carter

  • Forumlid
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #65 Gepost op: 7-11-2014, 15:18:27 »
Geweldige gast!

Speelt een beetje als Sef van vorig jaar alleen dan veel slimmer onder de radar.
Al heeft hij wel geluk dat hij bevriend is met Kay en niemand dat weet.
(De productie kon weten dat de kansen van Fred en Kay hierdoor aanzienlijk stijgen)

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #66 Gepost op: 7-11-2014, 20:36:57 »
Ik heb inderdaad het idee dat niemand denkt dat Freddy het tactisch meesterbrein van de groep is. Tot nu toe gebruikte hij vaak Manuel om andere mensen voor zijn complotten te ronselen en ik denk dat Manuel hierdoor mede is aangewezen als gevaarlijke speler.

Ook erg slim door wel te zeggen dat het complot van Ferry een goed idee is maar gewoon beleefd af te slaan om mee te gaan in het complot.

Speelt het spel slim, niet té tactisch en als hij tactisch speelt dan blijft hij zelf vaak toch onder de radar. Nog steeds mijn favoriete kandidaat ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #67 Gepost op: 8-11-2014, 17:43:40 »
Geweldige gast. Heerlijk droog. En misschien wel de meest tactische speler die erbij zit, terwijl hij zichzelf lekker in de luwte houdt.  ::ok::

Offline Lovecooking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #68 Gepost op: 8-11-2014, 19:37:43 »
I love Freddy! Ik moet toegeven dat ik dacht, ugh weer zo'n rappertje maar sinds aflevering 1 is die eigenlijk al mijn favoriet. Hij vind alles leuk en is super enthousiast, is tactisch maar wel op een manier dat die erg sympathiek overkomt.. Ik gun Freddy de winst wel

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #69 Gepost op: 14-11-2014, 02:11:38 »
Dat Sabrina weggaat is opzich ook wel prima voor hem. Hij heeft nu nog steeds het vertrouwen van Polska en lijkt Krystl aan zijn zijde te hebben.

Als ze slim zijn zetten ze nu eerst hun pijlen op Ferry. Als hij weg is kunnen ze vervolgens Rick en daarna Polska wegstemmen. En als laatste Lobke, die geen stemmen meer heeft.

Maar goed, dit kan altijd nog anders uitpakken uiteraard, Krystl lijkt de beste kaarten te hebben.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #70 Gepost op: 14-11-2014, 02:55:05 »
Ik krijg het gevoel dat Freddy een beetje de draad kwijtraakt..
Zijn vage toezegging aan Polska, zijn bekentenis van zijn geheime vriendschap met Kay aan Krystl (daarmee hun lot aan haar gevend)
 Benieuwd of het hem teveel wordt.. :)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #71 Gepost op: 14-11-2014, 07:56:54 »
Tactisch gezien duidelijk minder verstandig bezig geweest deze aflevering...
Keep calm and eat chocolates!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #72 Gepost op: 14-11-2014, 14:44:33 »
Ik krijg het gevoel dat Freddy een beetje de draad kwijtraakt..
Zijn vage toezegging aan Polska, zijn bekentenis van zijn geheime vriendschap met Kay aan Krystl (daarmee hun lot aan haar gevend)
 Benieuwd of het hem teveel wordt.. :)

Zo heel veel heeft hij niet van Krystl te vrezen. Zij weet zelf ook dat team geel samen door wil en dat ze met Freddy en Kay meer kans heeft om door te stoten dan met team geel
klaar voor de strijd

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #73 Gepost op: 21-11-2014, 01:48:38 »
Goed herpakt, hij en Krystl hebben nu het spel in handen en zie ze het niet snel meer uit handen geven. Toch knap, afkomstig uit het gedoemde kamp Blauw.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #74 Gepost op: 21-11-2014, 03:30:12 »
Tja, vriendjes hebben in het andere kamp maakt het gewoon een stuk makkelijker.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #75 Gepost op: 21-11-2014, 09:32:30 »
Tja, vriendjes hebben in het andere kamp maakt het gewoon een stuk makkelijker.

Tsja hoe de productie zulke dingen voor elkaar krijgt verbaas ik me ook elke keer over. Net als met de pokerbroertjes + Fatima. Maar ik geef de deelnemers groot gelijk dat ze daar van profiteren!
(Al hadden de andere deelnemers toen bij de broertjes natuurlijk direct 1 van de 2 er uit moeten stemmen..)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #76 Gepost op: 21-11-2014, 17:37:53 »
Ik zat echt te hopen dat in de brief of de videoboodschap van Kay iets gezegd zou worden als: "doe de groeten aan Freddy" en dat dan ontmaskerd zou worden dat ze goede vrienden zijn.
Dat er mensen zijn die elkaar al kennen is bijna niet te voorkomen als je met BN-ers werkt. Maar beste vrienden en dat de anderen daar niet van op de hoogte (kunnen) zijn, vind ik echt wel kwalijk,
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #77 Gepost op: 22-11-2014, 18:54:02 »
Ik zat echt te hopen dat in de brief of de videoboodschap van Kay iets gezegd zou worden als: "doe de groeten aan Freddy" en dat dan ontmaskerd zou worden dat ze goede vrienden zijn.
Dat er mensen zijn die elkaar al kennen is bijna niet te voorkomen als je met BN-ers werkt. Maar beste vrienden en dat de anderen daar niet van op de hoogte (kunnen) zijn, vind ik echt wel kwalijk,

Ik hoopte het ook wel wat!

Idd jammer dat 'real life friends' meedoen al is het nog niet zo erg als toen met het pokertrio...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #78 Gepost op: 22-11-2014, 20:39:50 »
Maar dat was gewoon dom van de anderen. Twee broers moet je niet samen in de samensmelting laten komen. En ze wisten dat die broers bekend waren van pokeren, en dat Fatima pokert is ook erg bekend.

In dit geval is het gewoon een verrassing voor iedereen, wellicht ook voor de productie.
Keep calm and eat chocolates!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Freddy Tratlehner (Vieze Fur) [kandidaat]
« Reactie #79 Gepost op: 22-11-2014, 23:20:11 »
Maar dat was gewoon dom van de anderen. Twee broers moet je niet samen in de samensmelting laten komen. En ze wisten dat die broers bekend waren van pokeren, en dat Fatima pokert is ook erg bekend.

In dit geval is het gewoon een verrassing voor iedereen, wellicht ook voor de productie.

Nee een verrassing was het niet. Beiden zijn zeer goed bevriend met Dennis die Freddy had benaderd om mee te doen. Freddy heeft als voorwaarde gesteld dat Kay ook meemocht, iets dat Dennis voor hen heeft geregeld. De productie wist hier dus zeker van (deze info komt trouwens uit een interview met Dennis, Freddy en Kay in RTL Boulevard).