Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 38287 keer)

Offline Madrox

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #80 Gepost op: 1-11-2014, 10:31:47 »
Lobke en Kristle maken een grote fout. Ze weten dat die 4 mannen een hecht blok zijn en toch doen ze daar niets aan. Juist nu, nu het nog kan.
Ze vinden Remy gevaarlijk(er), terwijl die nou juist geen trouwe  kliek heeft. Remy kan je dus eigenlijk elke aflevering wel lozen, is zo geregeld. Dat hadden de dames moeten beseffen. Nee, nu houden ze het clubje van 4  intact. Mag hopen dat  ze hun faal strategie snel  inzien en alsnog een blok vormen, het kan nog net denk ik. Zoniet, bye bye dames!

Ben het eens met dat het eigenlijk niet Robinson is en het te simpel word om de echte Robinsons (==vooral survivors en dan niet survivor van politiek gekonkel)
eruit te wippen. Komt ook denk ik als de makers het concept proef teveel gaan zien als een spelletje. Dan is de sprong naar "een berg jokers, extra stemmen, zwarte stemmen" snel gemaakt. Helaas ten koste van het echte "spel"; overleven!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #81 Gepost op: 1-11-2014, 12:33:51 »
Kom op nou toch, Remy een echte Robinson? Eetproef faalde hij hopeloos, hij heeft nog geen hut gebouwd, tactisch is hij helemaal verkeerd bezig.

Mee eens dat het suf is om een loner eruit te stemmen ipv iemand uit een blok van vier. Maar stel dat Lobke de volgende proef wint, en dan bijv naast Sabrina 1 van die vier mannen meeneemt, Rick of Kay dus, dan zie ik zomaar de loyaliteit van die man weer verschuiven...

Dat is waarom ik winnaarseiland leuk vindt, afspraken van voor de proef gelden daarna ineens niet meer, zie de afspraak van Manuel met Krystl.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 8
« Reactie #82 Gepost op: 1-11-2014, 12:46:25 »
Manuel en afspraken met Krysl zijn sowieso niets waard. Hij ziet Krystl als buikspreekpop
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 8
« Reactie #83 Gepost op: 1-11-2014, 14:09:17 »
De term "hij/zij is niet robinsonwaardig en moet daarom weg" is wel helemaal verdwenen. Het is nu juist andersom, ben je een sterke speler dan is de kans dat je de finale haalt vrij klein.
Thank god

Opmerkelijk is dat de dames er zoveel stemmen tegenaan gesmeten hebben om Remy eruit te krijgen. Ze waren toch "100 % zeker", dat de mannen op Remy gingen stemmen.
Twee stemmen maar ::).

Vond het wel een interessante aflevering. Fijn dat Lobke er nog inzit want dan krijgen we wat conflicten volgende week ;D. En van mij mag er wel wat meer girlpower komen. Paar van die mannekes eruit
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lovecooking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #84 Gepost op: 4-11-2014, 18:15:37 »
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind dat ze dit jaar enorme saaie proeven hebben.. Deze aflevering katapult, een keer een autootje bouwen.. Tegen een bal aan duwen.. Die kuil en race van een paar meter. De enige proef die ik nog enigszins spectaculair van was die in het water dat ze die R in de fik moesten steken.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #85 Gepost op: 5-11-2014, 17:32:50 »
Ik doe niet mee aan de pool, maar als ik wel meedeed zou ik dat wel invullen ja  ;)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #86 Gepost op: 5-11-2014, 21:39:30 »
Ik ben er ook heel erg bang voor...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 8
« Reactie #87 Gepost op: 5-11-2014, 21:57:37 »
mwah meestal zijn dit soort spoilers bewust en is het dus juist iemand anders.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.