Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 27622 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #20 Gepost op: 6-11-2014, 21:37:00 »
yesssssssss.. leuke leuke wending weer :) En Lobke is slim, absoluuut, maar ook sportief.
er was eens......

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #21 Gepost op: 6-11-2014, 21:39:17 »
Ik was alweer de productie aan het veroordelen, want het was wel heel duidelijk dat Lobke en Ferry shampoo hadden gebruikt. Maar toch was de winnaar verrassend, had nooit gedacht dat Freddie die twee zou meenemen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #22 Gepost op: 6-11-2014, 21:40:11 »
Als Manuel eruit gaat is dat echt heel slecht voor m'n pool  ;D
I will follow my inner gold

Offline Sven020

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #23 Gepost op: 6-11-2014, 21:52:40 »
Ge-wel-dig gespeeld.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 9
« Reactie #24 Gepost op: 6-11-2014, 21:54:11 »
Ah wat lullig voor hem.

Maar hij pakt het goed op, leuke kandidaat en denk dat Freddy blij is dat hij weer een bedreiging minder heeft.
Heeft Ferry wel prachtig gespeeld. Ik vind het jammer dat hij weg is, maar het was wel slim van ze.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #25 Gepost op: 6-11-2014, 21:54:17 »
Respect voor Manuel  ::ok::

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #26 Gepost op: 6-11-2014, 21:58:23 »
Als Manuel eruit gaat is dat echt heel slecht voor m'n pool  ;D


Hahaha, ja dat dacht ik ook al  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #27 Gepost op: 6-11-2014, 21:58:40 »
Tsja wat kan ik zeggen. Ik ben blij, niet omdat Manuel er uit is en Lobke er nog in zit.. maar ik ben blij met dit "briljante" plan van Ferry. Want oh oh oh, wat een perfect plan. Kunnen ze niet tellen? Hahaha! Bedankt! Lekker al die extra stemmen weg! Ja echt, briljant.

Freddy, die is briljant.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #28 Gepost op: 6-11-2014, 21:59:01 »
Het is voor ons natuurlijk niet verrassend dat Lobke er niet uit ging. We zien zowel zij als Ferry iedere week in het intro-filmpje in tot nu toe niet gespeelde proeven.
 Niet echt slim van de montage.. ;)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #29 Gepost op: 6-11-2014, 21:59:45 »
Ik baal een beetje dat Ferry zijn extra stemmen hiervoor gebruikt heeft, want ik wil dat hij ver komt, maar nu heeft ie er niet zo heel veel meer. Maar goed, Manuel was wel een bedreiging, dus op zich prima. Zal Lobke dan volgende week gaan?  ::)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #30 Gepost op: 6-11-2014, 22:00:21 »
Het is voor ons natuurlijk niet verrassend dat Lobke er niet uit ging. We zien zowel zij als Ferry iedere week in het intro-filmpje in tot nu toe niet gespeelde proeven.
 Niet echt slim van de montage.. ;)

He, wat bedoel je precies?

Edit: oh in het intro filmpje. Ferry inderdaad wel, Lobke niet toch?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #31 Gepost op: 6-11-2014, 22:01:27 »
Ik baal een beetje dat Ferry zijn extra stemmen hiervoor gebruikt heeft, want ik wil dat hij ver komt, maar nu heeft ie er niet zo heel veel meer. Maar goed, Manuel was wel een bedreiging, dus op zich prima. Zal Lobke dan volgende week gaan?  ::)

Als Ferry en Polska gaan samenspannen wel, dan gaan Rick, Freddy en Kay ook wel mee denk ik.

Het is voor ons natuurlijk niet verrassend dat Lobke er niet uit ging. We zien zowel zij als Ferry iedere week in het intro-filmpje in tot nu toe niet gespeelde proeven.
 Niet echt slim van de montage.. ;)

Nou dat had ik gemist. Ik had juist in mijn hoofd zitten dat Freddy en Manuel nog bonje zouden krijgen, maar daarin heb ik me dus vergist.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #32 Gepost op: 6-11-2014, 22:01:48 »
Lobke die een soort kist voor zich uitduwt, Ferry die zoveel mogelijk modder op zijn lichaam doet.. :)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #33 Gepost op: 6-11-2014, 22:01:52 »
Het is voor ons natuurlijk niet verrassend dat Lobke er niet uit ging. We zien zowel zij als Ferry iedere week in het intro-filmpje in tot nu toe niet gespeelde proeven.
 Niet echt slim van de montage.. ;)

Ja, die fout maken ze helaas elk jaar weer.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #34 Gepost op: 6-11-2014, 22:04:48 »
Lobke die een soort kist voor zich uitduwt, Ferry die zoveel mogelijk modder op zijn lichaam doet.. :)

Die van Lobke heb ik even gemist dan denk ik, haha.

Inderdaad, dat van Ferry was me al opgevallen. Volgende week zag er niet uit als een modderproef, dus hij is in ieder geval weer safe.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #35 Gepost op: 6-11-2014, 22:05:25 »
Sorry maar dit is toch geen expeditie robinson meer? Dit is meer levend stratego... en waar blijven die confrontaties? Ferrie die nog even zielig achterom kijkt...

Dit had toch leuke tv beelden op kunnen leveren als ze er even op door ging wie hier achter zat?

Ik vind dit allemaal maar wat simpel..

Volgende week hopelijk 2 naar huis, Ferrie en Lobke... maarja dat kan helaas niet :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #36 Gepost op: 6-11-2014, 22:09:07 »
heerlijk gespeeld!! En wat zullen Rick, Kay en Polska nu weer te mekkeren hebben over vals spel van Lobke.. Ik snap nog steeds niet dat niemand ziet dat ook Lobke een pion in het spel is. Lobke die met Remy en Polska mee op Kay zou stemmen (en daarna gedumpt zou worden) Lobke die door Krystl  overgehaald werd om niet op Kay, maar op Remy te stemmen want Krystl wist zeker dat Manuel op Remy zou stemmen. En vervolgens laat Krystl Lobke keihard vallen. Lobke die vervolgens de zwarte piet krijgt toegeschoven terwijl Polska rustig met de beschuldigende vinger meewijst. Lobke die nu samen met Sabrina door Ferry wordt overgehaald om Manuel er uit te stemmen.
En 5 extra stemmen zijn uit het spel nog voor ze gebruikt zijn.. Dat is klasse Lobke ::ok::
er was eens......

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #37 Gepost op: 6-11-2014, 22:16:37 »
Sorry maar dit is toch geen expeditie robinson meer? Dit is meer levend stratego...

Als het levend stratego was geweest, dan had Lobke eruit gemoeten. Waren ze het daar niet over eens? Met een beetje nadenken hadden ze kunnen bedenken dat Ferry, Lobke en Sabrina zouden samenspannen; ze hadden zelf dan maar extra stemmen moeten inzetten.

Ondertussen zijn Freddy en Kay de lachende derde, want die zijn (in hun ogen) hun grootste concurrent kwijt.

Waar t voor de samensmelting nog wel eens saai was, vind ik het nu allerminst saai. Kom maar op met de volgende ronde. ::jaja::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #38 Gepost op: 6-11-2014, 22:22:23 »
Moet zeggen dat ik de laatste twee afleveringen pas weer leuk ga vinden. Niet zo zeer door de complotten maar er zit ook meer leven in de groep.

En dit was een mooie zet inderdaad.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #39 Gepost op: 6-11-2014, 23:11:28 »
Als het levend stratego was geweest, dan had Lobke eruit gemoeten. Waren ze het daar niet over eens? Met een beetje nadenken hadden ze kunnen bedenken dat Ferry, Lobke en Sabrina zouden samenspannen; ze hadden zelf dan maar extra stemmen moeten inzetten.

Ondertussen zijn Freddy en Kay de lachende derde, want die zijn (in hun ogen) hun grootste concurrent kwijt.

Waar t voor de samensmelting nog wel eens saai was, vind ik het nu allerminst saai. Kom maar op met de volgende ronde. ::jaja::

Ik mis gewoon het overleven en het "robinsonwaardigheid"... daarom is dit weinig ER voor mij persoonlijk meer.