Auteur Topic: ER 2015  (gelezen 152573 keer)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2015
« Reactie #260 Gepost op: 23-12-2015, 13:34:20 »
De stemkoker van Geza Weisz wordt geveild bij 3FM Serious Request. Hij bracht hem samen met Manuel Broekman het glazen huis binnen. Het hoogste bod staat nu op 250 euro.

EDIT: Ook wordt er een Star Wars-stormtrooper-helm geveild met daarop alle handtekeningen van deelnemers aan dit seizoen van ER. Hierop is tot nu toe 100 euro geboden.
« Laatst bewerkt op: 24-12-2015, 11:10:20 door jolmolletje »

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2015
« Reactie #261 Gepost op: 28-01-2016, 13:47:12 »
Het is nog wat vroeg voor een "ER 2016" topic misschien he...

Maar iig, John de Wolf (oud voetballer, nu o.a. analist) zei net op radio 2 dat deelname aan ER hoog op zijn lijstje staat, maar nog nooit gevraagd is.
Lijkt me wel een leuke deelnemer, hart-op-de-tong type.

Offline TheKLR

  • Forumlid
Re: ER 2015
« Reactie #262 Gepost op: 8-02-2016, 20:49:30 »
Het is nog wat vroeg voor een "ER 2016" topic misschien he...

Maar iig, John de Wolf (oud voetballer, nu o.a. analist) zei net op radio 2 dat deelname aan ER hoog op zijn lijstje staat, maar nog nooit gevraagd is.
Lijkt me wel een leuke deelnemer, hart-op-de-tong type.

ik zou het super vet vinden, lijkt me wel het type dat binnen no time weggestemd wordt.
Overigens, waarom besluit RTL en waarschijnlijk nog een producer ofzo om oude seizoenen gewoon van het net te halen? Wat is daar de bedoeling van? Die van voor 2010 ongeveer zijn nog wel terug te vinden, maar na 2010 niet. Als het seizoen ouder dan 2 jaar is wordt het gewoon weggehaald. Ik zou heel graag nog wel die van 2011 en 2013 terug kijken vond ik gewoon erg leuke seizoenen. Maarja niet te vinden, ik dacht nog van iemand zal dat wel ooit opgenomen of gestreamed ofzo hebben maar helaas. Iemand tips?

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2015
« Reactie #263 Gepost op: 9-02-2016, 11:37:01 »
Overigens, waarom besluit RTL en waarschijnlijk nog een producer ofzo om oude seizoenen gewoon van het net te halen? Wat is daar de bedoeling van? Die van voor 2010 ongeveer zijn nog wel terug te vinden, maar na 2010 niet. Als het seizoen ouder dan 2 jaar is wordt het gewoon weggehaald. Ik zou heel graag nog wel die van 2011 en 2013 terug kijken vond ik gewoon erg leuke seizoenen. Maarja niet te vinden, ik dacht nog van iemand zal dat wel ooit opgenomen of gestreamed ofzo hebben maar helaas. Iemand tips?

Ik vind het ook ontzettend vervelend dat die oudere seizoenen eraf worden gehaald. Daarom heb ik laatst een contactformulier ingevuld op de website van RTL Publieksservice. Ik heb gevraagd of er toch mogelijkheden zijn om de oudere seizoenen te bekijken. Helaas nooit reactie gehad. ::ohno:: Ik ben alsnog regelmatig aan het zoeken op oudere seizoenen die door RTL zijn uitgezonden, maar heb alleen 2007 kunnen vinden. Begrijp ik goed dat jij de seizoenen van 2008 en 2009 wel hebt gevonden?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2015
« Reactie #264 Gepost op: 9-02-2016, 11:53:46 »
Dat heeft te maken met de rechten (van onder meer de muziek), maar ook met de contracten die zijn afgesloten met de deelnemers. Dat was 'vroeger' anders, maar inmiddels kun je vrijwel geen enkel programma langer dan een paar maanden terugkijken.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: ER 2015
« Reactie #265 Gepost op: 9-02-2016, 12:03:31 »
Ik vind het ook ontzettend vervelend dat die oudere seizoenen eraf worden gehaald. Daarom heb ik laatst een contactformulier ingevuld op de website van RTL Publieksservice. Ik heb gevraagd of er toch mogelijkheden zijn om de oudere seizoenen te bekijken. Helaas nooit reactie gehad. ::ohno:: Ik ben alsnog regelmatig aan het zoeken op oudere seizoenen die door RTL zijn uitgezonden, maar heb alleen 2007 kunnen vinden. Begrijp ik goed dat jij de seizoenen van 2008 en 2009 wel hebt gevonden?

Dat is de enige juiste manier.. Wij kunnen helaas geen laatjes met oude afleveringen opentrekken. Wij kunnen ook geen medewerking verlenen aan het zoeken naar oude afleveringen. Daarvoor moet men echt bij RTL zijn. 
er was eens......

Offline TheKLR

  • Forumlid
Re: ER 2015
« Reactie #266 Gepost op: 10-02-2016, 00:44:11 »
Interessante reacties dank jullie!

Ik vind het ook ontzettend vervelend dat die oudere seizoenen eraf worden gehaald. Daarom heb ik laatst een contactformulier ingevuld op de website van RTL Publieksservice. Ik heb gevraagd of er toch mogelijkheden zijn om de oudere seizoenen te bekijken. Helaas nooit reactie gehad. ::ohno:: Ik ben alsnog regelmatig aan het zoeken op oudere seizoenen die door RTL zijn uitgezonden, maar heb alleen 2007 kunnen vinden. Begrijp ik goed dat jij de seizoenen van 2008 en 2009 wel hebt gevonden?

Goed dat je het gedaan hebt, het sprak me gelijk aan maar dan lees ik de posts onder je en word het duidelijk waarom die seizoenen onmogelijk zijn om terug te kijken. Erg jammer hoe dat tegenwoordig gaat idd had ook nooit zo ver gezocht dat het met muziek rechten te maken heeft en dergelijke.

En wat betreft je vraag of ik die seizoenen heb kunnen zien ik heb al vernomen via een pb dat we er niet goed aan doen om zulke dingen te bespreken hier sorry, niet dat ik een geheimzinnige hacker wil spelen ofzo hoor haha! Maar zou niet leuk zijn als ze er gezeik mee krijgen uiteindelijk.

En dan nog een andere vraag, ik heb zo'n UPC kastje voor de TV, mijne kan niet opnemen maar stel je heb de versie waar je TV mee kan recorden. Stel je neemt de afleveringen van ER op zouden die dan ook gewoon op een gegeven moment uit je bestanden verdwijnen?

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2015
« Reactie #267 Gepost op: 10-02-2016, 09:18:48 »
En wat betreft je vraag of ik die seizoenen heb kunnen zien ik heb al vernomen via een pb dat we er niet goed aan doen om zulke dingen te bespreken hier sorry, niet dat ik een geheimzinnige hacker wil spelen ofzo hoor haha! Maar zou niet leuk zijn als ze er gezeik mee krijgen uiteindelijk.

O, ik snap het volkomen hoor. Dan houden we erover op. Gezeik moeten we natuurlijk niet hebben.

En dan nog een andere vraag, ik heb zo'n UPC kastje voor de TV, mijne kan niet opnemen maar stel je heb de versie waar je TV mee kan recorden. Stel je neemt de afleveringen van ER op zouden die dan ook gewoon op een gegeven moment uit je bestanden verdwijnen?

Hier weet ik helaas geen antwoord op. Wel een interessante vraag!