Auteur Topic: Amara Onwuka [ kandidaat ]  (gelezen 28848 keer)

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #40 Gepost op: 18-12-2015, 11:34:17 »
Terechte winnaar gezien de andere 2 kandidaten.

Over de breedte waren er veel betere deelnemers, maar die hebben de finale niet gehaald, dus terechte winnaar.

Waarschijnlijk wordt ze snel vergeten en zullen Ryanne op een positieve en Klaas op een negatieve manier in ons geheugen blijven.

Onterechte winnaar, want ze had als geknakt bloemetje, dat met hulp van de spelleiding overeind is gehouden en dus voor de halve finale is geholpen, er niet bij mogen zijn.

Terechte winnaar, gezien de andere 2 kandidaten.

Over de breedte waren er veel betere deelnemers, maar die hebben helaas de finale niet gehaald.

Kortom, een goed beginnend ER 2015 weet men dan tóch weer in een flop te laten eindigen, zoals we de laatste jaren gewend zijn.  ::niet-ok::

Waarschijnlijk/hopelijk wordt Amara snel vergeten in de ER-geschiedenis en zullen de 3 grootste smaakmakers Danny, Ryanne én Klaas op een positieve manier in ons geheugen blijven.  ::ok::

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #41 Gepost op: 18-12-2015, 12:30:18 »
Gefeliciteerd Amara!  ::bravo::  Knap gespeeld!

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #42 Gepost op: 19-12-2015, 11:00:14 »
Ik geloof niet dat de titel ooit zo verkeerd terecht is gekomen. Hoewel ik langere tijd hoopte op Anna of anders Oscar als winnaar (criterium: rust en kracht in hun persoon) had natuurlijk danny de titel moeten pakken. Verreweg de meest complete speler dit jaar, ondanks zijn drijvend vermogen. Maar Amara? Het enige aan haar dat winnaar schreeuwt is die titel die ze op de een of andere manier heeft binnen te hengelen.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #43 Gepost op: 19-12-2015, 11:33:32 »
Gefeliciteerd Amara ::bravo:: Zeker een verdiende winst
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #44 Gepost op: 19-12-2015, 11:45:43 »
Goed gespeeld door Amara! Of ze de terechte winnaar is? Ja, want ze heeft de finaleproef gewoon het best/slimst gespeeld; nee, want ze had eigenlijk niet in de finale mogen staan gezien ze eigenlijk had willen opgeven...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #45 Gepost op: 19-12-2015, 16:58:04 »
Wat een kleurloze winnares! Enige wat me van haar is bijgebleven is dat gezever over het opladen voor wedstrijden en dat ze wilde opgeven. Verder heb ik eigenlijk geen idee wie Amara is.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."