Auteur Topic: Danny Ghosen [ kandidaat ]  (gelezen 49016 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #20 Gepost op: 9-10-2015, 09:09:51 »
Ik vind het gewoon een prima gozer. Laat zich niet ondersneeuwen door de haantjes en gaat zijn eigen weg.
 
Beetje jammer alleen dat hij niet kan zwemmen. Maar goed verder speelt hij het spel goed en heeft hij genoeg credit opgebouwd bij mij.  ::ok::

Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Molsve

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #21 Gepost op: 9-10-2015, 09:28:33 »
Geweldige speler die vier stappen vooruit kan denken. Denk dat hij het met een beetje geluk nog ver kan schoppen, omdat ik voorzie dat kamp Zuid bij de samensmelting de eerstvolgende pijlen richt op het uitschakelen van Danny of Os. Danny lijkt me dan wat gehaaider dan Os om toch mensen aan zijn kant te krijgen voor een complot tegen Thomas of Tim.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #22 Gepost op: 9-10-2015, 11:50:22 »
wat zal dat beroerd voelen.. weten dat jij verantwoordelijk bent voor het verlies van de proef..
er was eens......

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #23 Gepost op: 9-10-2015, 16:54:11 »
Toch snap ik het nog steeds niet. Heb die aflevering teruggekeken waar ze moesten zwemmen om die ringen te halen en toen ging hij gewoon vooruit hoor. Toen verzoop hij niet half.

Ik snap het gewoon niet, hoe hij dan nu ineens niet meer kan zwemmen.  ???
Heel vreemd. Ik wil niks insinueren ofzo want ik weet dat Danny er voor 200% voor gaat bij elke proef, misschien wel meer dan wie dan ook, maar ik vond het gewoon een hele rare situatie.

Wel leuk dat hij toch nog op zwemles met toeziend oog van Oscar is gegaan na afloop.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #24 Gepost op: 10-10-2015, 12:13:46 »
Volgens mij bevat de finaleproef altijd wel een zwem-element. Dit gespartel maakt het dus aantrekkelijker om Danny als tegenstander te hebben in de finale.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #25 Gepost op: 23-10-2015, 13:07:11 »
Hij heeft dus blijkbaar uiteindelijk zelf geen enkele stem ingezet en heeft het zo gespeeld dat de rest dus mega veel heeft ingezet.. :O De rat.. Echt een heeeuuule vuile streek
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #26 Gepost op: 23-10-2015, 13:54:20 »
Dat zou dan weer een meesterzet zijn!  ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #27 Gepost op: 23-10-2015, 14:41:14 »
 ::rofl:: Typisch Danny. Maar dan vertrouwt nu helemaal niemand 'm meer waarschijnlijk. Denk dat Danny wel wat damage control moet gaan doen, anders zit ie niet heel lang meer op het eiland.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #28 Gepost op: 23-10-2015, 16:30:29 »
Dat zou dan weer een meesterzet zijn!  ::ok::

juist niet, nu vertrouwen zijn eigen 'maatjes' met wie hij de afspraak gemaakt heeft, hem namelijk helemaal niet meer.
Enorm dom.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #29 Gepost op: 23-10-2015, 18:10:40 »
Ik denk ook dat Danny mischien een imago-probleem krijgt.. :)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #30 Gepost op: 23-10-2015, 18:59:54 »
Ik denk ook dat Danny mischien een imago-probleem krijgt.. :)

Hoezo dat? Hij komt van Pownews af; veel erger dan dat kun je je imago toch niet maken? Ik vind dat hij het spel leuk speelt. Hij speelt het (zoals Ryanne zo mooi zegt) rattig, maar is daar wel heel duidelijk in naar zijn medekandidaten. Hij speelt het spel; hoe hij in de dagelijkse werkelijkheid is staat daar totaal los van.

Offline Tannie85

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #31 Gepost op: 23-10-2015, 19:16:14 »
Hij heeft dus blijkbaar uiteindelijk zelf geen enkele stem ingezet en heeft het zo gespeeld dat de rest dus mega veel heeft ingezet.. :O De rat.. Echt een heeeuuule vuile streek

Ze laten toch zien dat hij twee stemmen op Tim zet, zoals afgesproken met het voormalige kamp. Dan hij ging vissen op wie t andere kamp ging stemmen was puur tactisch..toch? Beetje dom juist dat ze hem zo makkelijk vertrouwen. ..maar dat was dan ook maar eenmalig  ::pinokkio::

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #32 Gepost op: 23-10-2015, 19:23:16 »
Ik bedoelde dus zijn imago in het spel.. Sluw en berekenend.. ;D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #33 Gepost op: 23-10-2015, 19:52:29 »
grappig vind ik hoe Danny spreekt over Sander, Tim en Klaas.. dat zijn de 'grote jongens'.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Danny zichzelf als de underdog ziet; het kleine mannetje wat op moet boksen tegen de grote boze jongens..
er was eens......

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #34 Gepost op: 23-10-2015, 23:16:23 »
grappig vind ik hoe Danny spreekt over Sander, Tim en Klaas.. dat zijn de 'grote jongens'.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Danny zichzelf als de underdog ziet; het kleine mannetje wat op moet boksen tegen de grote boze jongens..

Hij begrijpt waarschijnlijk via zijn werk bij Pownews, heel goed hoe beeldvorming met woorden werkt, waardoor hij de anderen tot acties weet te brengen, die hem in de kaart spelen.

Dat Danny hier schade van oploopt hoeft helemaal niet.
Iedere keer is Danny degene, die de stemrondes regelt en stuurt.
M.a.w., de anderen zijn gewoon te onnozel, en daardoor te afhankelijk, om het zelf te bedenken.

Hij kan er altijd wel weer een draai aan geven, waarom hij niet zijn stemmen heeft ingezet:
"er waren al genoeg/teveel stemmen om Tim eruit te werken"
"als ik mijn stemmen ook had ingezet, dan hebben we straks geen stemmen meer over tegen Sander c.s."
"Met mijn stemmen kan ik jullie straks weer ondersteunen"
enz.
enz.

Je hoeft niet zo geweldig slim te zijn om de andere leden van kamp Noord voor je karretje te spannen.
Ook Kim en Amara had ik verstandiger verwacht.

Offline Gwendolen

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #35 Gepost op: 24-10-2015, 00:32:31 »
Zijn tactische vaardigheden in het spel vind ik geweldig! Hij kan als geen ander dingen peilen, regelen en denkt echt diverse zetten vooruit.
Zijn sociale skills zijn iets minder. Hij bleef maar tegen Sharon zeggen dat dat nou eenmaal het spel was. Het was goed dat Oscar hem onderbrak en wat sympathieks zei en het afkapte. Want Danny was zich daar niet geliefd aan het maken.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #36 Gepost op: 24-10-2015, 12:34:23 »
Als hij echt niet gestemd heeft is dat niet slim. Daar maak je geen vrienden mee. Als ik Anna was zou ik toch wel boos zijn dat hij haar leven op het eiland heeft geriskeerd.

Maar ik denk dat Klaas niet gestemd heeft
You'll never walk alone

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #37 Gepost op: 24-10-2015, 13:51:38 »
Klaas heeft waarschijnlijk gelijk wel beseft, dat Tim niet te redden was. Vooral door Tim zijn eigen instabiliteit en de situatie, waarin hij zich daardoor heeft gemanoeuvreerd.
Want was het niet deze keer, dan is het wel de volgende keer, dat Tim eruit zal gaan.

Het beste was dus van Tim afscheid nemen (uiteraard in stilte), loslaten en laten zinken. 

Offline Tannie85

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #38 Gepost op: 24-10-2015, 18:36:06 »

Hij kan er altijd wel weer een draai aan geven, waarom hij niet zijn stemmen heeft ingezet:
"er waren al genoeg/teveel stemmen om Tim eruit te werken"
"als ik mijn stemmen ook had ingezet, dan hebben we straks geen stemmen meer over tegen Sander c.s."
"Met mijn stemmen kan ik jullie straks weer ondersteunen"
enz.
enz.



Danny heeft toch 2 stemmen op Tim in de urn gedaan??

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #39 Gepost op: 24-10-2015, 20:15:35 »
Volgens mij ook.. Hij wist dat er veel stemmen op Anna zouden komen, en wilde er zeker van zijn dat Tim eruit ging.. :)