Auteur Topic: Danny Ghosen [ kandidaat ]  (gelezen 48820 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #40 Gepost op: 24-10-2015, 20:51:15 »
Hij doet natuurlijk niet mee met het stemmen op Anna. Dus denkt dat pact nmdat hij niet gestemd heeft?
...óf niet!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #41 Gepost op: 29-10-2015, 21:31:42 »
Hij is wel echt erg  ::rofl:: "Ja je moet wel 6 of 7 stemmen inzetten hoor, want ik denk wel dat ze nu ook op jou gaan stemmen".  Pff zelfs zijn eigen complotgenoten zijn niet veilig voor 'm.  ;D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #42 Gepost op: 29-10-2015, 21:38:28 »
Beseft hij nou echt niet dat ze op hem zullen stemmen, vanwege die vorige stemming? Ook al zo dom gespeeld...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #43 Gepost op: 29-10-2015, 21:40:24 »
Ja, ook dat hij weigerde met het andere kamp te gaan praten, want hij had niks fout gedaan. Nee, kan kloppen. Maar allemaal mensen die boos zijn, is toch niet heel handig in dit spel.  ::niet-ok::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #44 Gepost op: 29-10-2015, 21:46:03 »
Precies, als hij een beetje spelinzicht had gehad..
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #45 Gepost op: 29-10-2015, 22:04:52 »
dat spelinzicht heeft ie wel.. Hij mist een beetje zelfinzicht.
er was eens......

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #46 Gepost op: 29-10-2015, 22:07:21 »
Hij onderschat denk ik een beetje hoe anderen het spel beleven. Hij speelt het spel, alsof iedereen het spel met hetzelfde gevoel speelt als hij. 'Het maakt allemaal niet uit wat je doet en hoe je het speelt, want het is maar een spelletje' Maar dat de anderen veel meer met gevoel spelen, dat snapt ie allemaal niet ofzo. Ja, je kan het tactisch nadenken, maar als je je niet kan inleven in anderen, wordt het dan toch lastig om te winnen.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #47 Gepost op: 30-10-2015, 17:18:07 »
Ironisch dat juist hij Tim vervangt op afvallers-eiland.. :)
« Laatst bewerkt op: 31-10-2015, 23:12:57 door willy »

Offline Gwendolen

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #48 Gepost op: 31-10-2015, 22:58:53 »
Tactisch was hij inderdaad ontzettend goed, maar hij had wat meer tijd in zijn sociale vaardigheden mogen steken. Hij snapte niet dat het slim was om even gezellig en leuk te gaan doen, want het was maar een spelletje. Hij zag niet in dat hij zélf stemming aan het maken was tegen Ryanne.

Het viel me vorige keer al op en nu weer. Ik vind het niet zo erg dat hij eruit is, ben héél benieuwd hoe hij zich alleen op dat eiland gaat redden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #49 Gepost op: 1-11-2015, 20:52:37 »
Sociaal niet zo goed gespeeld nu op het einde maar ik vond hem erg sportief bij de eilandraad ::bravo::. Ik kan hem wel waarderen, ook hoe hij geen seconde nadenkt om naar het afvallerseiland te gaan. Als je een echte doorzetter bent en ervoor gaat dan doe je dat natuurlijk gewoon. *side eyes Tim*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #50 Gepost op: 1-11-2015, 23:54:59 »
Hij onderschat denk ik een beetje hoe anderen het spel beleven. Hij speelt het spel, alsof iedereen het spel met hetzelfde gevoel speelt als hij. 'Het maakt allemaal niet uit wat je doet en hoe je het speelt, want het is maar een spelletje' Maar dat de anderen veel meer met gevoel spelen, dat snapt ie allemaal niet ofzo. Ja, je kan het tactisch nadenken, maar als je je niet kan inleven in anderen, wordt het dan toch lastig om te winnen.

Ik zou daarom zeggen dat Danny strategisch wel een redelijk goede kandidaat was: hij was continu bezig met het 'grotere plaatje' en probeerde verder vooruit te denken dan veel andere kandidaten.

Maar intussen, precies om de redenen die jij noemde, was hij tactisch vrij zwak: een voorwaarde voor het slagen van zo'n strategie is dat je het ook op het persoonlijk vlak goed doet. Expeditie Robinson is nu eenmaal een spel van mensen, niet van pionnen.

Danny en Ryanne vulden elkaar uitstekend aan: Danny's vooruitziende strategie en Ryanne's tactisch inzicht in hoe medekandidaten naar ze kijken. Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat met Ryanne, maar aangezien er geen superstrategische kandidaten zoals Danny meer over zijn, denk ik dat haar tactiek haar nog wel ver kan brengen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Molsve

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #51 Gepost op: 2-11-2015, 11:47:45 »
Hij onderschat denk ik een beetje hoe anderen het spel beleven. Hij speelt het spel, alsof iedereen het spel met hetzelfde gevoel speelt als hij. 'Het maakt allemaal niet uit wat je doet en hoe je het speelt, want het is maar een spelletje' Maar dat de anderen veel meer met gevoel spelen, dat snapt ie allemaal niet ofzo. Ja, je kan het tactisch nadenken, maar als je je niet kan inleven in anderen, wordt het dan toch lastig om te winnen.

Werkelijk waar uitstekende constatering.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #52 Gepost op: 6-11-2015, 03:34:17 »
Ik merk dat ik hem in zn eentje een stuk prettiger vind om naar te kijken. Wat een bikkel!  ::ok::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #53 Gepost op: 6-11-2015, 10:04:40 »
Ik merk dat ik hem in zn eentje een stuk prettiger vind om naar te kijken. Wat een bikkel!  ::ok::

Ik ook. Vind het nog steeds een prima gozer, hij snapte het spel op zich prima, alleen overspeelde zijn hand en zijn paranoia kreeg de overhand. Helaas.
Maar wie weet is er een wonder ergens en wint hij volgende week wel. Ik heb weinig hoop, maar je weet nooit.

Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #54 Gepost op: 6-11-2015, 11:27:25 »
Eén van de grote smaakmakers van dit jaar.
Jammer dat hij zich geblesseerd heeft. En wél doorgaan,...kanjer!  ::ok::

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #55 Gepost op: 10-11-2015, 00:55:08 »
Danny zal nog flink moeten oefenen op die slinger-spiraal. Ik hoop dat hij destijds goed heeft gekeken hoe Jaap het deed.. ;)
« Laatst bewerkt op: 10-11-2015, 05:27:07 door willy »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #56 Gepost op: 10-11-2015, 08:43:59 »
Zou je je stemmen mee mogen nemen naar het afvallerseiland of is hij er nu vanaf?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #57 Gepost op: 10-11-2015, 11:12:36 »
Zou je je stemmen mee mogen nemen naar het afvallerseiland of is hij er nu vanaf?

Hij hoeft niet meer te stemmen. De afvallers maken kans op een halve finale plek, dat zal wel een proef zijn. De finale zal ook een proef zijn.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #58 Gepost op: 12-11-2015, 22:48:29 »
knap dat Danny de afvallersproef van Sander heeft gewonnen ::bravo::
er was eens......

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #59 Gepost op: 12-11-2015, 22:50:15 »
Danny is idd goed bezig. Ben nu al benieuwd naar de verbaasde gezichten als hij straks terug zou komen 😛