Nieuws Praat mee over het 26e seizoen van Wie is de Mol?!
Wat een draak van een aflevering pfff, ik denk niet dat ik volgend jaar nog kijk
Vreemd dat Winnaars-eiland nu zo dichtbij het gewone eiland is, ze kunnen elkaar gewoon toeroepen wat ze hebben..
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Compuart, Realitynet
Nu online
304 gasten en 2 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland