Auteur Topic: Kandidaten ER 2016  (gelezen 132127 keer)

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #180 Gepost op: 23-08-2016, 22:36:39 »
Gaby: gtst
Bartho: gtst
Dio: rapper/ex deelnemer widm
Anna:rtl boulevard/bekende youtuber
elle: Sam Sam/gtst/auteur
Lex: presentator bnn/ kvk
Chloe: series als bluf en zusjes
Thomas: de olympische spelen/bekend sporter
Bertie: boer zoekt vrouw/dj
Jayjay: ex rugbyer / presentator wie is de Sjaak
Jessie jazz: miss Nederland
Koos: shownieuws presentator
Jalou: wereldkampioen kitesurfer


als je kijkt naar waar ze bekend van zijn: boulevard shownieuws gtst olympische spelen boer zoekt vrouw bnn. Vind ik het raar als mensen op bij fb zeggen dat ze niemand kennen dus dat het met onbekende nederlanders is. Als je ze niet kent betekend niet dat niemand ze kent zeker als je kijkt waar ze werken en het aantal volgers op social media!
« Laatst bewerkt op: 23-08-2016, 23:04:59 door Lukie4, Reden: Hoofdletters alleen waar ze horen. »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #181 Gepost op: 23-08-2016, 22:39:16 »
Gaby: gtst
Bartho: gtst
Dio: rapper/ex deelnemer widm
Anna:rtl boulevard/bekende youtuber
elle: Sam Sam/gtst/auteur
Lex: presentator bnn/ kvk
Chloe: series als bluf en zusjes
Thomas: de olympische spelen/bekend sporter
Bertie: boer zoekt vrouw/dj
Jayjay: ex rugbyer / presentator wie is de Sjaak
Jessie jazz: miss Nederland
Koos: shownieuws presentator
Jalou: wereldkampioen kitesurfer


als je kijkt naar waar ze bekend van zijn: boulevard shownieuws gtst olympische spelen boer zoekt vrouw bnn. Vind ik het raar als mensen op bij fb zeggen dat ze niemand kennen dus dat het met onbekende nederlanders is. Als je ze niet kent betekend niet dat niemand ze kent zeker als je kijkt waar ze werken en het aantal volgers op social media!

En toch ken ik er maar 2. Maar moet ook wel zeggen dat ik de laatste jaren steeds minder tv ben gaan kijken omdat het alleen maar herhaling van herhaling van herhaling is. Dus sommige dingen kijk ik nog wel maar meestal zet ik gewoon een film op.

Daarnaast kijk ik nooit geen shownieuws / boulevard achtige flauwekul, geen soaps en sporten eigenlijk alleen voetbal  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 23-08-2016, 23:05:41 door Lukie4, Reden: veranderingen in de quote »

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #182 Gepost op: 23-08-2016, 22:42:59 »
Dat wil niet zeggen als je ze bijvoorbeeld zelf niet kent het een BN'ers zijn, en ik zeg niet dat jij dat doet maar dat gebeurd wel! Terwijl er genoeg mensen zijn die er veel kennen. als je presenteert bij bijv shownieuws of rtl boulevard en er dagelijks rond het miljoen mensen naar kijken vind ik je wel een bn'er en je zal idd geen chantal janzen of gorden in ziet maar het is de vraag of je dat zal willen. Die zouden denk ik alleen maar meedoen als ze eten en een bed krijgen. En dan heb ik liever B Bn'ers zie dan A sterren denk ik!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #183 Gepost op: 23-08-2016, 22:43:07 »
Ik ken er twee, de sporters. En over Lex twijfel ik of ik hem ken. De naam zegt me niet direct iets, maar BNN bekijk ik weleens
Wit is ook een kleur!

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #184 Gepost op: 23-08-2016, 22:46:36 »
Als je ze niet kent ken je ze binnen een paar afleveringen wel! Vorig jaar was ryanne ook voor vele onbekend maar bleek een van de leukste van het seizoen. En op haar was veel commentaar toen ze bekend werd als deelnemet. En op het einde vond iedereen haar top! Vind het dus jammer dat mensen op facebook steeds zeggen wie?? Met een lachsmily. Waarschijnlijk wordt het weer een topseizoen!

Offline expeditierobins

  • Forumlid
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #185 Gepost op: 24-08-2016, 09:22:52 »
Ik heb bij dit seizoen al meer favoriete kandidaten dan vorig seizoen.. vond de groep van 2015 ook niet echt super leuk op het begin maar alsnog wel een leuk seizoen. Maar mijn favoriete seizoen blijft toch 2013.. veel conflicten in de groep en goede proeven en veel complotten. Hopen dat dio zijn vrienden sef en geza een beetje na gaat doen

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #186 Gepost op: 24-08-2016, 10:34:42 »
Vindt het ook niet erg dat ik er zo weinig ken. Leert ze inderdaad vanzelf kennen binnen de eerste afleveringen.

Vorig jaar kende ik Rianne dan wel. Dus zou mooi zijn als er weer zo'n flapuit in komt te zitten  ::rofl:: houd wel van dat type mens :D

Maar inderdaad, ondanks dat ik ze niet ken, zijn het wel gewoon bnn'ers. Maar iedereen wil natuurlijk de super bekendste zien maar denk niet dat die allemaal staan te springen om mee te doen  ::rofl::

Offline expeditierobins

  • Forumlid
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #187 Gepost op: 24-08-2016, 11:08:13 »
En er zitten gewoon bnn'ers tussen die eigenlijk best wel veel doen al op tv of iets anders.. dus het zijn gewoon bnn'ers en zijn ook gewoon heel erg actief. Alleen dit betekend niet direct dat je diegene moet kennen. Want chloe heeft bijvoorbeeld al best wel veel geacteerd ook al in een aantal films die op tv zijn geweest en natuurlijk de serie bluf. Zo heeft iedereen er wel wat over te zeggen maar het zijn wel degelijk bnn'ers.

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #188 Gepost op: 24-08-2016, 11:33:36 »
Op twitter vind tim haars bekend van new kids serie/films en widm 2013. Een tweet leuk waar staat: Jayjay boske in robinson zou hij ook meedoen? Zal wel leuk zijn vind ik

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #189 Gepost op: 24-08-2016, 11:48:59 »
Boerin Bertie in ER: wie had dat gedacht? Ik ben erg benieuwd of we haar beter leren kennen, want dat is me in al die afleveringen van BzV niet gelukt eerlijk gezegd.

Offline expeditierobins

  • Forumlid
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #190 Gepost op: 24-08-2016, 11:50:47 »
Tim haars heeft samen met Jay Jay het programma de fukkers gepresenteerd.. dus kan ook zijn dat ie het leuk vind omdat het vrienden van elkaar zijn! Maar idd lijkt me een leuke kandidaat

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #191 Gepost op: 24-08-2016, 11:53:16 »
Dan is de kans wel kleiner. Hij heeft in de opnameperiode op insta een paar fotos geplaatst waaronder geen een van zichzelf en van  19 juni tot 22 juli is die helemaal stil geweest. Vond hem wel leuk in widm

Offline expeditierobins

  • Forumlid
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #192 Gepost op: 24-08-2016, 12:16:45 »
Klopt kans is kleiner maar, robinson weet dat dit bekenden van elkaar zijn en het programma is er ook niet vies van om vaker bekende van elkaar in het spel te zetten, denk aan bijv. geza en sef of freddy/kay en ook nog fatima + de 2 pokerbroers uit belgie

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #193 Gepost op: 24-08-2016, 12:44:22 »
Ben wel benieuwd wnr de rest bekend wordt gemaakt. Aangezien we morgen de groepsfoto krijgen te zien en interviews bij rtl boulevard en shownieuws. Misschien vandaag nog een naam en anders denk ik morgen 1/2/3/4 namen

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #194 Gepost op: 24-08-2016, 13:01:20 »
Klopt kans is kleiner maar, robinson weet dat dit bekenden van elkaar zijn en het programma is er ook niet vies van om vaker bekende van elkaar in het spel te zetten, denk aan bijv. geza en sef of freddy/kay en ook nog fatima + de 2 pokerbroers uit belgie

Freddy en Kay zijn elkaars beste vrienden, klopt. Maar ik kan mij nog herinneren dat zij van elkaar niet wisten dat ze aan ER mee gingen doen? In het begin van die serie was te zien dat ze elkaar opzochten en elkaar omhelsten, blij verrast dat de ander er was...

Geza en Sef zijn volgens mij pas echt maatjes geworden NA hun Expeditie...

Ik denk eerlijk gezegd dat zeer close vrienden/vriendinnen bewust niet samen geselecteerd worden  ::ohno::

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #195 Gepost op: 24-08-2016, 13:24:10 »
Kraantje pappie doet mee! Met hem kan je lachen

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #196 Gepost op: 24-08-2016, 14:02:02 »
JayJay en Kraantje zijn ook goede vrienden. Deden ook samen mee aan Roadtrippers. Die gaan sowieso samen spelen.

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #197 Gepost op: 24-08-2016, 14:03:33 »
Denk alleen dat kraantje misschien snel opgeeft

Offline expeditierobins

  • Forumlid
Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #198 Gepost op: 24-08-2016, 14:26:40 »
Denk het eigenlijk juist niet! Dit is denk ik wel een doorzetter! En samen met jay jay kan hij wel is een goed pact vormen!

Re: Kandidaten ER 2016
« Reactie #199 Gepost op: 24-08-2016, 15:19:46 »
Zal er vanavond nog iemand bekend worden gemaakt? Aangezien morgen iedereen bekend is en er misschien wel 17 meedoen