Auteur Topic: [kandidaat] Anna Nooshin  (gelezen 23748 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #20 Gepost op: 19-11-2016, 04:12:15 »
Wat ik opmerkelijk vond is dat zij haar laddertje niet gewoon alsnog optrok en die worst opat. Of eet ze dat niet vanwege geloof ofzo?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #21 Gepost op: 19-11-2016, 11:11:26 »
Ze moest stoppen volgens mij
klaar voor de strijd

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #22 Gepost op: 19-11-2016, 14:21:22 »
Ik begin Anna eigenlijk steeds minder leuk te vinden. Zoals anderen hier ook wel hebben aangegeven, ik weet nooit bij haar hoe ze nu werkelijk is. De ene keer lijkt ze een bikkelharde persoon die eventueel ten koste van anderen het spel wil winnen, maar de andere keer zegt ze dat haar vriendschappen belangrijker zijn (en dan geeft ze min of meer toe dat ze het niet erg zou vinden om Jessie weg te spelen). Ik kan er eigenlijk geen pijl op trekken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #23 Gepost op: 19-11-2016, 15:01:49 »
Ze komt op mij gewoon over als een tactische speler die als enige doel heeft om te winnen. Het fanatisme druipt soms van haar gezicht af. Leuk om te zien. :D

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #24 Gepost op: 1-12-2016, 09:43:15 »
Anna speelt heel sluw. Weet iedereen wel dat ze nog een immuniteitsstem heeft. Ze zit al met 1 been in de halve finale.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #25 Gepost op: 1-12-2016, 21:16:52 »
Anna speelt heel sluw. Weet iedereen wel dat ze nog een immuniteitsstem heeft. Ze zit al met 1 been in de halve finale.

Nee dat weet als het goed is niemand. Zou ook niet slim zijn, want dan zouden ze haar er natuurlijk uit wippen..

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #26 Gepost op: 1-12-2016, 21:24:42 »
Nou ja zeg, waarom zou ze niet haar immuniteit inzetten als ze volgende week een zwarte stem zou krijgen, omdat de groep dat ooit zo heeft besloten? Wil je nou naar die finale of niet?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #27 Gepost op: 1-12-2016, 21:28:57 »
Hou 'm meisje, hou 'm ... anders ben je (als je geen immmuniteit wint) volgende keer weg. ::zwaai::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #28 Gepost op: 1-12-2016, 21:52:11 »
Ja, suuuuuuuper super dom. Ze had op haar intuïtie moeten vertrouwen...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #29 Gepost op: 1-12-2016, 21:52:46 »
Pfffff ..... take your loss and move on.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #30 Gepost op: 1-12-2016, 22:04:41 »
Waarom deed ze al die weken zo blind wat Thomas zei?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #31 Gepost op: 1-12-2016, 22:14:26 »
Waarom deed ze al die weken zo blind wat Thomas zei?
Vanwege principes blijkbaar. Ik snap er ook niks van ::ohno::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #32 Gepost op: 2-12-2016, 02:59:43 »
Beetje raar dat ze Jessies plan om Dio te naaien wel ok vond maar dit niet. Principes toch Anna?

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #33 Gepost op: 2-12-2016, 10:10:30 »
Beetje raar dat ze Jessies plan om Dio te naaien wel ok vond maar dit niet. Principes toch Anna?



Ja ik had stiekem gehoopt dat het vrouwencomplot aangekaart zou worden door Jessie op de eilandraad. Anna is hypocriet bezig. Had er geen moeite mee om Dio een mes in de rug te steken maar als het Thomas overkomt schreeuwt ze ineens moord en brand. Erg vreemd. Haar loyaliteit naar Thomas is mij echt een raadsel.

Ik begrijp echt wel dat ze zich in de rug gestoken voelt hoor, zeker door Jessie. Dat is ook logisch, maar Dio heeft gelijk. Je wil toch winnen of niet? Anna had zelf ook kunnen bedenken dat Thomas voor Dio de enige bedreiging was en daarom dus een roos op zijn rug zou hebben.

Dat ze haar immuniteit inzette, heb ik echt geen woorden voor. Ik begreep het eerst niet goed, ik dacht dat ze op zichzelf aan het stemmen was. Dat kan toch niet? Maar ik had niet door dat het haar immuniteit was, omdat ik aannam dat ze niet zo dom zou zijn om die voor niks in te gaan zetten. Ze wist toch dat er niemand op haar ging stemmen? Iedereen ging voor Suzanne, waarom zou je hem dan in godesnaam inzetten,
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #34 Gepost op: 2-12-2016, 15:25:38 »
Ontzettend dom van haar. Ik nomineer haar voor domste speler ooit, kan me niemand herinneren die een zekere halve finaleplek zo uit handen geeft. Ze had nu voor haar eigen kunnen kiezen.
Ik zou het mooi vinden als ze eruit vliegt. Dio is zo goed als safe, als Anna het hen niet snel vergeeft graaft ze haar eigen graf, mits ze geen immuniteit haalt. Suzanne kan weleens degene zijn die met de halve finale plek gaat lopen hierdoor.

Ik verwacht veel zwarte stemmen bij de volgende proef (voor zowel de laatste als voor de voorlaatste), die van cruciaal belang kunnen zijn. Alleen Dio kan zich dan nog redden door op de 'voorlaatste' te stemmen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #35 Gepost op: 9-12-2016, 09:32:12 »
Ze gaat duidelijk voor de winst en ik gun het haar wel. Maar ze is al een keer door het oog van de naald gekropen en valt op als sterke speler dus ik verwacht dat ze wel op afvallerseiland terechtkomt.

Niet dus. Toch slim gespeeld dan ondanks die domme zet. ::ok::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Anna Nooshin
« Reactie #36 Gepost op: 9-12-2016, 21:02:21 »
Ja, Jessie genaaid om haar eigen hachje te redden. Grote meid Anna. Eindelijk begrijpt ze het spel.  ::joehoe::
Vond het een topzet.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.