Auteur Topic: [kandidaat] Dave Roelvink  (gelezen 40391 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #40 Gepost op: 3-11-2016, 22:33:25 »
Dat snap ik ook wel. Hij baalt gewoon dat ze niet direct heeft opgegeven. Dan had hij nog een rondje meegedaan (en hij had vast dan wel een immuniteitsstem in kunnen zetten).

Maar echt naïef van Gaby dat ze echt denkt dat in deze fase iedereen maar zo op haar zou gaan stemmen. Kom op het is Expeditie Robinson. Kijk maar wat er met Alex gebeurde. Als je echt weg wil, geef dan direct op.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #41 Gepost op: 3-11-2016, 22:36:58 »
Dat snap ik ook wel. Hij baalt gewoon dat ze niet direct heeft opgegeven. Dan had hij nog een rondje meegedaan (en hij had vast dan wel een immuniteitsstem in kunnen zetten).

Maar echt naïef van Gaby dat ze echt denkt dat in deze fase iedereen maar zo op haar zou gaan stemmen. Kom op het is Expeditie Robinson. Kijk maar wat er met Alex gebeurde. Als je echt weg wil, geef dan direct op.

ja precies.. En Jalou heeft zich helemaal gegeven in de proef, dan was haar immuniteit dus gewoon voor niks. Waarom zou zij in vredesnaam in een situatie die haar geen voordeel oplevert een stem inzetten??
er was eens......

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #42 Gepost op: 4-11-2016, 10:09:31 »
Dave viel wel door de mand zeg tijdens de eilandraad. Egoïstisch dat ze Gaby niet wegstemmen? hahahah, nee Gaby is hier egoïstisch geweest en Dave ook, door Gaby te pushen om te blijven, puur voor zijn eigen wraakgevoelens.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #43 Gepost op: 4-11-2016, 10:18:20 »
Dat gepush van Dave naar Gaby toe om te blijven vond ik niet chic ::niet-ok::.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #44 Gepost op: 4-11-2016, 11:14:35 »
Ik vind het op een of andere manier niet heel storend. Hij spoorde Gaby aan om niet op te geven en probeerde zo haar/zijn team te redden. Lijkt me een goede motivatie voor een groepspeler.


Maar hij vatte zijn verlies sportief op, vond ik. Dave was tof, benieuwd of we nog wat van hem gaan zien op Afvallerseiland!  ::ok::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #45 Gepost op: 4-11-2016, 11:41:18 »
Ik was al bang voor dit scenario. Ik baal er enorm van, en weet nu niet zo goed voor wie ik moet zijn in de proef. Jay heeft zijn plekje echt verdiend op afvallerseiland maar ik wil Dave echt niet zien gaan. Ik vind ze allebei tof.

Dio zal het lastig krijgen zonder Dave en Gaby verwacht ik.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #46 Gepost op: 4-11-2016, 12:02:03 »
Ik vind het op een of andere manier niet heel storend. Hij spoorde Gaby aan om niet op te geven en probeerde zo haar/zijn team te redden. Lijkt me een goede motivatie voor een groepspeler.


Maar hij vatte zijn verlies sportief op, vond ik. Dave was tof, benieuwd of we nog wat van hem gaan zien op Afvallerseiland!  ::ok::

Die gaat dat wel doen. Of hij ook van JayJay kan winnen weet ik niet.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #47 Gepost op: 4-11-2016, 13:17:48 »
Dat gepush van Dave naar Gaby toe om te blijven vond ik niet chic ::niet-ok::.
Vond het niet meer dan natuurlijk om dat te vragen van haar. Ze heeft er wel voor gezorgd dat hij de pineut werd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #48 Gepost op: 4-11-2016, 16:59:22 »
Vond het niet meer dan natuurlijk om dat te vragen van haar. Ze heeft er wel voor gezorgd dat hij de pineut werd.

Ja dat zou iedereen toch gedaan hebben? Zo kon ze zijn exit nog wat meaning geven. Maar ja dat kon ze blijkbaar niet opbrengen.
Verbaasde me hoe rustig Dio trouwens was op de eilandraad. Mooi om die innige knuffel tussen hem en Dave te zien. Zal Duo Penotti zeker gaan missen samen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #49 Gepost op: 4-11-2016, 18:53:59 »
Jammer dat hij er nog niet definitief uit is. Heb toch moeite met iemand die als mens zo gefaald heeft toen met Melissa Pach.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #50 Gepost op: 4-11-2016, 19:10:12 »
Vond het niet meer dan natuurlijk om dat te vragen van haar. Ze heeft er wel voor gezorgd dat hij de pineut werd.

Klopt, maar waarom zou hij willen dat Gaby doorgaat? Hij dacht op dat moment dat hij er gewoon uitlag, dus hij 'had Gaby niet meer nodig'. En nu ook Gaby weg is heeft zijn clubje alsnog een meerderheid. Dus angst dat Koos, Jalou en Suzanne zouden gaan overheersen is ook niet nodig. Verder maakte hij met z'n gepush het alleen maar lastiger voor Gaby om op te geven (wat ze later wel goed deed en onderbouwde hoor). Dus niet persé ongepast maar enkel onnodig, laat Gaby zelf haar keuze maken.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #51 Gepost op: 4-11-2016, 19:13:06 »
Jammer dat hij er nog niet definitief uit is. Heb toch moeite met iemand die als mens zo gefaald heeft toen met Melissa Pach.

Wie is dat nou weer? En wat heeft het met Dave's deelname te maken? Zijn prive leven staat los van het eiland lijkt mij.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #52 Gepost op: 5-11-2016, 13:06:44 »
Wie is dat nou weer? En wat heeft het met Dave's deelname te maken? Zijn prive leven staat los van het eiland lijkt mij.
Ik ben dus niet de enige die dit dacht. Qua spel is het wel jammer dat hij eruit ligt, want hij 'speelde' het spel best goed. Je kunt het al dan niet eens zijn met de manier hoe hij het deed, maar hij bracht wel kleur aan deze editie. Overigens blijf ik het naïef vinden dat hij zo simpel dacht dat iedereen wel even op Gaby zou stemmen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #53 Gepost op: 6-11-2016, 21:14:36 »
Klopt, maar waarom zou hij willen dat Gaby doorgaat? Hij dacht op dat moment dat hij er gewoon uitlag, dus hij 'had Gaby niet meer nodig'. En nu ook Gaby weg is heeft zijn clubje alsnog een meerderheid. Dus angst dat Koos, Jalou en Suzanne zouden gaan overheersen is ook niet nodig. Verder maakte hij met z'n gepush het alleen maar lastiger voor Gaby om op te geven (wat ze later wel goed deed en onderbouwde hoor). Dus niet persé ongepast maar enkel onnodig, laat Gaby zelf haar keuze maken.
hij wou dat gaby doorging voor zijn vrienden die hij door deze actie zelf niet meer kon helpen (dio Anna jessie thomas). En natuurlijk om wraak te nemen op jalou Suzanne en koos.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #54 Gepost op: 10-11-2016, 10:55:33 »
Ben benieuwd hoe het Dave zijn imago gaat na de vandaag.
In de rechtbank de behandeling van de zaak waarbij Dave en zijn "vrienden" terechtstaan voor diefstal en ongeoorloofd filmen van een vrijpartij.

Hij komt zelf niet naar de zaak..

Maar vanavond zien we hem strijden tegen Jayjay, das heel andere koek

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #55 Gepost op: 10-11-2016, 16:31:52 »
Volgens zijn advocate is ie gevlucht naar Spanje, meldt de Telegraaf.

Ik zou ook voor de battle met JayJay hebben gekozen, overigens

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #56 Gepost op: 10-11-2016, 22:01:27 »

Maar vanavond zien we hem strijden tegen Jayjay, das heel andere koek

Nope.

Vind het jammer dat ie echt weg is gegaan.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #57 Gepost op: 10-11-2016, 22:17:13 »
Wie is dat nou weer? En wat heeft het met Dave's deelname te maken? Zijn prive leven staat los van het eiland lijkt mij.

Staat er wat mij betreft niet los van. Ik vind het een schande dat RTL hem heeft laten meedoen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #58 Gepost op: 10-11-2016, 22:21:37 »
Staat er wat mij betreft niet los van. Ik vind het een schande dat RTL hem heeft laten meedoen.
RTL hecht waarschijnlijk toch wat meer waarde aan het bereiken van een bepaald publiek. Want er zijn veel met name jongeren die hem helemaal geweldig vinden...
🜃

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #59 Gepost op: 11-11-2016, 07:44:23 »
Dave zijn deelname was een uitgekiende imagocampagne, hij viel positief op. Verdween toen plots op moment dat zijn aanzien het hoogst haalbare had gehaald en daarom ging hij geen battle aan, zijn imago kon alleen nog maar naar beneden. Ondertussen zat zijn haar altijd goed.

Wat nog meest opvalt is dat hij gister opeens verdwenen was, zowel in de rechtbank als in ER.

Dit kan allemaal geen toeval zijn, zorgvuldig opgezet dus, ER is wederom door een ondergrens gezakt.