Auteur Topic: [kandidaat] Dave Roelvink  (gelezen 40380 keer)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #60 Gepost op: 11-11-2016, 08:54:44 »
Ik vind dat je nu wel heel erg ver gaat in je beschuldigingen, zowel aan het adres van Dave als aan het adres van de productie. Voor mij heeft het feit dat Dave nu verdachte is in een rechtszaak niets te maken met zijn prestaties binnen ER. Je kunt van mening verschillen of RTL hem wel mee had moeten laten doen (daar had ik zelf bij de bekendmaking ook mijn twijfels over), maar verder vind ik je insinuaties wel erg ver gaan. Dave is op het eiland weggestemd; hij is niet uit zichzelf verdwenen. De productie heeft hier geen hand in, laat staan dat ze hem bewust hebben laten verdwijnen op de dag dat hij voor de rechter zou staan. Wat is dit voor onzin?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #61 Gepost op: 11-11-2016, 09:28:13 »

Wat nog meest opvalt is dat hij gister opeens verdwenen was, zowel in de rechtbank als in ER.

Dit kan allemaal geen toeval zijn, zorgvuldig opgezet dus, ER is wederom door een ondergrens gezakt.

Niemand is volmaakt.. Je kunt moeite hebben met Dave, je kunt problemen hebben met z'n privé, je kunt vinden dat RTL er verkeerd aan heeft gedaan om hem mee te laten doen.. maar dit is onzin.

er was eens......

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #62 Gepost op: 11-11-2016, 11:20:04 »
Het is gewoon een opgever, geen winnaarsmentaliteit. Mocht hem vanaf het begin al niet, en heb hem nooit gemogen. God mag weten waar zijn populariteit vandaan komt, eindelijk is ie weg!  ::zwaai::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #63 Gepost op: 11-11-2016, 11:38:25 »
eerlijk gezegd vind ik de uitleg van Dave heel begrijpelijk en niet die van een opgever. Afvallerseiland is al jaren een omstreden iets.
er was eens......

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #64 Gepost op: 11-11-2016, 12:51:51 »
eerlijk gezegd vind ik de uitleg van Dave heel begrijpelijk en niet die van een opgever. Afvallerseiland is al jaren een omstreden iets.

Ik snap de uitleg van Dave ook. Vind het geen zwakkeling, absoluut niet.
Als Jalou het aanbod niet had geaccepteerd had ik dat veel zwakker gevonden...

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #65 Gepost op: 11-11-2016, 12:58:01 »
Ik snap de uitleg van Dave ook. Vind het geen zwakkeling, absoluut niet.
Als Jalou het aanbod niet had geaccepteerd had ik dat veel zwakker gevonden...

Waarom zou het van Jalou zwakker zijn dan Dave??

Dit toont aan dat Dave heel moeilijk tegen tegenslag kan. Had toch wel verwacht dat hij ging strijden. Maar het is zijn keuze. Dat het met die rechtzaak te maken heeft is complete onzin. Het is echt niet zo dat de productie tegen Gaby heeft gezegd: "Je moet nu doen alsof je opgeeft want Dave moet er per sé deze aflevering uit. Als jij dat nou doet dan kunnen Koos, Suzanne en Jalou Dave stiekem wegstemmen. Dan kun je als Dave weggestemd is alsnog opgeven". Het is gewoon toeval dat hij die aflevering afviel en vandaag (gisteren, maar voor mij vandaag) uit het spel verdween en dat dit samenviel.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #66 Gepost op: 11-11-2016, 14:32:15 »
Dat het met die rechtzaak te maken heeft is complete onzin. Het is echt niet zo dat de productie tegen Gaby heeft gezegd: "Je moet nu doen alsof je opgeeft want Dave moet er per sé deze aflevering uit. Als jij dat nou doet dan kunnen Koos, Suzanne en Jalou Dave stiekem wegstemmen. Dan kun je als Dave weggestemd is alsnog opgeven". Het is gewoon toeval dat hij die aflevering afviel en vandaag (gisteren, maar voor mij vandaag) uit het spel verdween en dat dit samenviel.
Inderdaad. Dan zou men tijdens de opnames al precies hebben geweten dat net vandaag blijkbaar een rechtszaak tegen hem was? Kom op...

Als Jalou het aanbod niet had geaccepteerd had ik dat veel zwakker gevonden...
Wat zou het verschil zijn tussen nu Dave en Jalou als ze het aanbod zou hebben afgewezen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #67 Gepost op: 11-11-2016, 14:51:26 »
Zo'n afvallerseiland heeft toch wel een paar psychologische addertjes..
- je kunt langer willen genieten van het Robinsonavontuur (Bertie) en naar het afvallerseiland gaan.
- je kunt tegen het afvallerseiland zijn (Dave) en het niet leuk vinden om via slinkse omwegen weer in het spel te komen, dus je gaat naar huis.
- je kunt wraakgevoelens zitten en denken.. ha zo kan ik iedereen die mij een hak heeft gezet misschien terug pakken (Jalou)
iedere actie heeft gevolgen voor hoe de mensen naar jou kijken. Dave is nu een watje, want die gaat naar huis. Terwijl dat helemaal niet zo is, dat heeft hij wel bewezen in deze expeditie. Van Bertie wordt geaccepteerd dat ze op afvallerseiland zit, omdat ze zo goed was om zichzelf bij de eerste stemronde op te offeren. Van Jalou of Jayjay (of de volgende afvaller) wordt straks misschien wel weer iets heel anders gezegd.
In feite is het natuurlijk simpel. Het afvallerseiland is er nu eenmaal, het maakt deel uit van het spel en je kunt het gebruiken of niet..
er was eens......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #68 Gepost op: 11-11-2016, 15:04:40 »
Ik vind dat je nu wel heel erg ver gaat in je beschuldigingen, zowel aan het adres van Dave als aan het adres van de productie. Voor mij heeft het feit dat Dave nu verdachte is in een rechtszaak niets te maken met zijn prestaties binnen ER. Je kunt van mening verschillen of RTL hem wel mee had moeten laten doen (daar had ik zelf bij de bekendmaking ook mijn twijfels over), maar verder vind ik je insinuaties wel erg ver gaan. Dave is op het eiland weggestemd; hij is niet uit zichzelf verdwenen. De productie heeft hier geen hand in, laat staan dat ze hem bewust hebben laten verdwijnen op de dag dat hij voor de rechter zou staan. Wat is dit voor onzin?

helemaal mee eens. Ik vind spiegelbeeld ook ver gaan in de mening over Dave. Het één heeft namelijk niets met het ander te maken.
Je kunt hem als persoon niet mogen, dat kan ik me ook goed voorstellen maar dan nog is hij voorlopig verdachte en we hebben in dit land hele capabele mensen die bepalen of iemand schuldig is of niet.
Dat bepalen wij niet.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #69 Gepost op: 12-11-2016, 12:27:22 »
Ik hou me helemaal buiten de discussie over wat hij wel of niet gedaan heeft. Baseer dit puur op zijn deelname. Leuke kandidaat, jammer dat hij weg is. Maar ik begreep de uitleg wel.

Ik weet ook niet of ik daarheen zou willen als je in je hoofd al half in dat vliegtuig naar huis zit. Je zit daar maar te wachten en kan niks leuks doen. Dave kwam op mij over als een prima gozer in het spel en wat hij daarbuiten doet gaat mij verder niks aan. 
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #70 Gepost op: 12-11-2016, 12:54:34 »
Ik sluit me aan bij de mening van degenen die vinden dat Dave's echte leven niets te maken heeft met zijn aanwezigheid in ER.

Ik heb het ergens eerder aangegeven: ik denk dat hij als geen ander beseft heeft dat ER voor hem een uitgelezen kans was om te laten zien dat hij ook heel erg meegaand kan zijn, en ik vond de manier waarop hij het spel speelde, meer dan oke. Dat hij uiteindelijk naar huis gestemd werd, was iets dat hij niet had zien aankomen. It's all in the game.

Maar voor mij is Dave erin geslaagd om in ER een heel andere kant van zichzelf te laten zien.
« Laatst bewerkt op: 13-11-2016, 16:49:15 door Bodejos »

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #71 Gepost op: 13-11-2016, 13:59:11 »
Dave zijn deelname was een uitgekiende imagocampagne, hij viel positief op. Verdween toen plots op moment dat zijn aanzien het hoogst haalbare had gehaald en daarom ging hij geen battle aan, zijn imago kon alleen nog maar naar beneden. Ondertussen zat zijn haar altijd goed.

Wat nog meest opvalt is dat hij gister opeens verdwenen was, zowel in de rechtbank als in ER.

Dit kan allemaal geen toeval zijn, zorgvuldig opgezet dus, ER is wederom door een ondergrens gezakt.
Wat een onzin.

Verder sluit ik me volledig aan bij de posters boven mij.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #72 Gepost op: 14-11-2016, 14:47:05 »
mwah... ik vind 'meegaand' nu niet direct van toepassing op DAve..
gewoon een leuke sociale kandidaat. Actief, niet te beroerd om zn handen uit de mouwen te steken, inventief en geen zeur. En gevoel voor humor en zelfspot.
er was eens......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #73 Gepost op: 14-11-2016, 18:35:44 »
en nou is die weg ::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.