Auteur Topic: Expeditie Robinson 2016  (gelezen 56640 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Expeditie Robinson 2016
« Gepost op: 27-08-2016, 10:38:36 »
Alles over dit seizoen, je verwachtingen, het beeld, het geluid, de ruzies of andere algemene opmerkingen kunnen hier.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #1 Gepost op: 27-08-2016, 20:15:47 »
Hebben jullie eigenlijk al een soort van favoriet ?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #2 Gepost op: 27-08-2016, 20:32:09 »
jullie ;D

Wij zijn met een stuk of 12 hier achter de schermen bezig, waarvan er denk ik een stuk of 6 Expeditie Robinson echt volgen. Allemaal hebben we vast een eigen mening. Mijn persoonlijke favoriet. Suzanne Klemann, was vroeger al fan ::love::  maar of ze ver zal komen ?

Mijn hoop voor dit seizoen is lastig. Eigenlijk hoop je op veel intriges, verbondjes en vuil spel dat maakt het kijken leuk, maar ja als het dan weer ten koste gaat van iemand die je leuk vindt is het meteen een stuk minder grappig.

Ik ga er niet vanuit dat de sterkste wint en de winnaar zal niet  "robinsonwaardig" zijn maar wel het spel het beste gespeeld hebben.

ow en ten slotte hoop ik dat de eetproef weer terug komt. Want die heb ik vorig jaar wel gemist.
De hamburger met Remy was toch een onbetwist hoogtepunt van de afgelopen 5 jaar.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #3 Gepost op: 27-08-2016, 23:35:29 »
Er werd gezecht dat bij de road to robinson de kandidaten 5 proeven gaan doen die ook komen bij expeditie robinson. En in de reclame zag je de balk proef de eetproef en een soort katapult proef waarbij ze borden kapot moeten gooien, dezelfde denk ik die je ziet in het leader stukje van kraantje pappie. Dus 3 proeven zijn al bekend!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #4 Gepost op: 27-08-2016, 23:39:45 »
Is de leader al vrijgegeven dan?

Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #5 Gepost op: 28-08-2016, 00:12:17 »
Nee maar je zag gedeelte bij rtl boulevard. En de reclame van road to robinson op tv

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #6 Gepost op: 28-08-2016, 13:12:21 »
Ik vind het altijd heel lastig om vooraf een favoriet te benoemen. Ik heb eigenlijk ieder seizoen wel een paar kandidaten die ik vooraf inschatte als helemaal niet leuk, en die hartstikke leuk bleken te zijn. En anderen vielen dan weer tegen. Pas na een uitzending of drie zal ik wat favorieten kunnen benoemen denk ik.

Ik wil zeker ook een eetproef, geweldig vind ik dat! (En tegelijkertijd zou juist die eetproef mijzelf van deelname kunnen weerhouden ;D)
Een veiling vind ik ook altijd leuk, en dat is alweer even geleden. Ik hoop wel dat ze de lijn van vorig jaar, veel spektakelproeven en geen evenwichtsbalk, hebben doorgezet.

Ik hoop wel op onderlinge spanningen, dat maakt het geheel smeuïg. Gezien de groep kan het haast niet anders dan dat dat gebeurt.
Keep calm and eat chocolates!

Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #7 Gepost op: 28-08-2016, 14:04:02 »
Ik vind de balk altijd wel spannend!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #8 Gepost op: 28-08-2016, 15:03:04 »
Ik vind de balk altijd wel spannend!

Maar goed voor ze dat Sanne Wevers niet meedoet :P

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #9 Gepost op: 28-08-2016, 16:14:52 »
mijn favoriet?? dat zou ik zo één twee drie niet kunnen zeggen. Vaak ben ik voor de underdog. Degene die er een beetje bij bungelt. Die sociaal wat minder handig is..
er was eens......

Offline expeditierobins

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #10 Gepost op: 28-08-2016, 22:45:54 »
Ik verwacht een minder voorspelbaar seizoen dan vorig jaar. Vorig seizoen was het allemaal best wel voorspelbaar.. maar met de kandidaten van dit seizoen denk ik dat er nog fanatieker en tactischer word gespeeld dan alle vorige edities!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #11 Gepost op: 31-08-2016, 20:57:09 »
De eerste beelden



ziet er leuk uit!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #12 Gepost op: 31-08-2016, 22:00:03 »
Super gaat ja! Je ziet dan wel alleen de eerste proef maar die ziet er wel super gaaf uit. En ben ik de enige die jessie op het laatst een klein beetje vind lijken op geraldine tijdens robinson?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #13 Gepost op: 31-08-2016, 22:16:55 »
Super gaat ja! Je ziet dan wel alleen de eerste proef maar die ziet er wel super gaaf uit. En ben ik de enige die jessie op het laatst een klein beetje vind lijken op geraldine tijdens robinson?

Mee eens! Ziet er nu al spectaculair uit.

Jaaa!! Die ogen en dat haar, sprekend Geraldine, vond ik ook!

anoniem 24971

  • Gast
Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #14 Gepost op: 31-08-2016, 22:40:58 »
Nieuwe layout zag ik, en ik voel direct een nieuwe stijl. Een moderne stijl, niet meer dat 2011-gevoel. Ik ben voor!

Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #15 Gepost op: 31-08-2016, 23:21:50 »
Hebben jullie al een voorkeur in team? Ik zie kamp noord met koos chloe en suzanne een beetje als underdog team vergelijken met het jonge kamp zuid met kraantje anna jessie en lex. Ik ben dit seizoen voor jessie en chloé!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #16 Gepost op: 1-09-2016, 15:27:17 »
Ik heb verschillende keren gelezen dat Monic Hendricx werd geopperd als kandidaat. Ook al zijn alle kandidaten bekend (of toch niet?) de afwezigheid van Monic is te verklaren omdat ze meedoet aan het programma 'De Pennen zijn Geslepen', thriller schrijven met BN'ers. Ze hebben een periode in een villa gezeten. Hans Ubbink van ER van een paar jaar terug doet ook mee.

Bron: http://www.mediacourant.nl/2016/09/kandidaten-thrillerschrijven-met-de-sterren-bekend/

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #17 Gepost op: 5-09-2016, 19:41:02 »
Favoriet heb ik ook nog niet echt ::ohno::. Vaak ben ik voor een vrouw met pit. Maar ik ken ook echt vrijwel geen van de kandidaten, dus zou echt eerst de eerste aflevering moeten zien. Kraantje ken ik wel als Groninger, ben benieuwd, denk dat het wel een apart figuur is (en dus interessant)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #18 Gepost op: 6-09-2016, 08:14:46 »
Nou kan het aan mij liggen... mijn gehoor is niet al te best...

Maar ik hoorde net op Radio 10 een spotje voorbij komen over de Expeditie waarin werd gesproken van zeventien deelnemers??

Ik ga echt ernstig aan mezelf twijfelen... heb ik het echt goed gehoord of juist niet?

 ::oink:: ::oink:: ::oink::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Expeditie Robinson 2016
« Reactie #19 Gepost op: 6-09-2016, 08:27:32 »
In het ergste geval kun je even naar een audioloog.....


Maar biedt de groepsfoto dan geen uitkomst?