Auteur Topic: Aflevering 1 8 september 20.30 uur  (gelezen 25405 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #20 Gepost op: 8-09-2016, 21:34:16 »
Hidden imunity idols  :D

Alleen zijn ze niet echt hidden. En heeft dadelijk iedereen met een beetje tactisch verstand ze
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #21 Gepost op: 8-09-2016, 21:35:51 »
Koos hopeloos, die gaat niet ver komen denk ik ::ohno::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #22 Gepost op: 8-09-2016, 21:42:59 »
Kan je ER niet meer kijken via tvblik? Want ik heb ook in Engeland gewoond en kon toen wie is de mol wel kijken via tv blik :).

Oh dat weet ik niet. Dat zal ik eens proberen. Dank je.

Mooie twist die 3 keuzes. Al zou dat eten voor mij absoluut afvallen. Iedereen heeft redelijk gekozen wat ik had verwacht, Jayjay de topsporter koos voor het eten, de 'ouderen' Elle en Bartho voor de extra stemmen ( verstandig aangezien die vaak in het begin onder vuur liggen vanwege de kracht van de teams ), en de sluwe vossen Koos en Suzanne maakten meteen een afspraakje. Ook slim.

De mensen die er tussendoor gaan glippen kozen voor de immuniteit, die onopvallende meisjes. Ook verstandig.
Wat zou Dave gekozen hebben? Als ik hem was zou ik die stemmen genomen hebben.
De aflevering van volgende week zag er ook mooi uit.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline expeditierobins

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #23 Gepost op: 8-09-2016, 21:49:57 »
Oh dat weet ik niet. Dat zal ik eens proberen. Dank je.

Mooie twist die 3 keuzes. Al zou dat eten voor mij absoluut afvallen. Iedereen heeft redelijk gekozen wat ik had verwacht, Jayjay de topsporter koos voor het eten, de 'ouderen' Elle en Bartho voor de extra stemmen ( verstandig aangezien die vaak in het begin onder vuur liggen vanwege de kracht van de teams ), en de sluwe vossen Koos en Suzanne maakten meteen een afspraakje. Ook slim.

De mensen die er tussendoor gaan glippen kozen voor de immuniteit, die onopvallende meisjes. Ook verstandig.
Wat zou Dave gekozen hebben? Als ik hem was zou ik die stemmen genomen hebben.
De aflevering van volgende week zag er ook mooi uit.

Jay jay koos voor immuniteits stem. Heb zon vermoeden dat hij juist beter voor de extra stemmen had moeten gaan. Koos en suzanne gaan waarschijnlijk een sterke speler eruit stemmen

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #24 Gepost op: 8-09-2016, 21:50:54 »
Wie koos dan het eten uit die eerste groep? Was hij toch? Als topsporter? Of vergis ik me nou? Het ging ook zo snel en het was niet echt duidelijk wie nou wat koos.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #25 Gepost op: 8-09-2016, 21:53:14 »
ik denk dat jayjay kiest voor 2 extra stemmen. Hij zit daar in eerste instantie te trekken om het doosje te openen. Het komt trouwens niet definitief in beeld (ik zit nu terug te kijken voor ons forum verslag ;D )

Niemand uit de eerste groep heeft volgens mij eten, maar er zijn er een paar waar we het niet van weten.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #26 Gepost op: 8-09-2016, 21:56:17 »
Oh oke. Tja waarom ook voor eten kiezen met al die luxe die ze elk jaar krijgen.
Niet nodig lijkt mij. Tactisch denken lijkt me verstandiger.
Ik zou als ik hen was echt moeite met die keuze hebben maar denk toch dat ik voor die 2 stemmen zou gaan, puur omdat ik weet hoe matig ik ben in groepen.  ::rofl::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #27 Gepost op: 8-09-2016, 21:59:10 »
Ik zou ook gaan voor de 2 stemmen. Overleven doe je dag bij dag
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #28 Gepost op: 8-09-2016, 22:27:23 »
Hidden imunity idols  :D
Jaaaa finally haha ;D

Ik vind deze twist trouwens verder wel echt goed. Fijn dat ze die overvloed aan extra stemmen er niet in hebben gegooid en dit in de plaats hebben gedaan ::bravo::. Ik ben ook benieuwd hoe zo'n voedsel ding er uit gaat zien :o.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #29 Gepost op: 8-09-2016, 23:36:01 »
Ik vond het een leuke 1e aflevering al vond ik het wel jammer dat de twist aan het einde kwam. Haalde ineens de snelheid uit het verhaal. Althans voor mij.

Maar ondanks dat ik er maar een paar ken lijkt het me wel een lrukr groep.

En dat ze zo dicht op elkaar zitten vind ik leuk. Zorgt voor meer spanning en wie jat elkaars eten weg

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #30 Gepost op: 9-09-2016, 09:49:04 »
Leuke groepen en dat op 1 eiland :o. Dat wordt knokken (Krantje Pappie) om eten. Ik heb nu al een voorkeur voor kamp Noord. Onderschat ze niet.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #31 Gepost op: 9-09-2016, 11:37:41 »
Toffe eerste aflevering! Lijken me kandidaten die leuke tv op kunnen gaan leveren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #32 Gepost op: 9-09-2016, 11:38:23 »
Vooralsnog een rustig begin. En ook Dave Roelvink, waar op diverse plekken altijd zoveel negatiefs over geschreven en gezegd wordt, viel me nu reuze mee.

Iedereen verdient voor mij een kans. Wat dat betreft telt een eerder opgebouwde reputatie voor mij niet.


Ik vond het erg leuk dat de twee groepen, zonder dat ze dat in eerste instantie door hadden, zo dicht bij elkaar bleken te zitten, je kon het als oplettende kijker door de lucht-opnames eigenlijk meteen al zien. Precies op de grens van de twee kampen hangen dan die bananen zo ongeveer vol in het zicht. Wie is de brutaalste, en gaat ermee aan de haal.

Ik blijf me verwonderen over de manier waarop de makers tactische zaken  in de competitie weten te brengen. Het zijn over het algemeen wel bekende elementen, maar steeds weer iets anders ''verpakt''.


Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #33 Gepost op: 9-09-2016, 11:49:40 »
mooie eerste aflevering.. dat is wel eens anders geweest. Vond het vlot een verrassende start. Het is aan de teams om te bedenken wat ze daar mee kunnen doen. Interessant dat de kampen zo dicht bij elkaar zitten! Dat belooft troubles in paradise.
er was eens......

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #34 Gepost op: 9-09-2016, 12:52:37 »
Inderdaad een goede eerste aflevering, met een leuke twist en gelukkig weinig tijd kwijtgespeeld aan het voorstellen van de kandidaten.
Ich bin ein Bärliner!

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #35 Gepost op: 9-09-2016, 13:00:11 »
mooie eerste aflevering.. dat is wel eens anders geweest. Vond het vlot een verrassende start. Het is aan de teams om te bedenken wat ze daar mee kunnen doen. Interessant dat de kampen zo dicht bij elkaar zitten! Dat belooft troubles in paradise.

Leuke aflevering inderdaad! En er zal vast nog het een en ander gebeuren rond het vinden van voedsel.

Dat de twee teams op één eiland zitten vind ik een goeie vondst, maar ook de keuze tussen voedsel,  extra stemmen en immuniteitstemmen vond ik een goeie. Denk dat Bartho er goed aan gedaan heeft om extra stemmen te nemen. Na de samensmelting zal een ieder hem vermoedelijk niet weg stemmen omdat hij in een finaleproef voor velen een gewenste tegenstander is.

Early casualties? Geen idee... er zijn er een paar die de finale hoe dan ook niet gaan halen vanwege hun kracht en conditie (Alex, Thomas, JayJay, Jalou), ze zijn te gevaarlijke tegenstanders.
Denk wel dat Jessie Jazz de rekening gaat krijgen voor haar lakse houding ten aanzien van de bananen. Ik vermoed dat zij de eerste is die alleen verder mag overleven op een apart eiland. En dat gaat ze niet volhouden  ::ohno::

Iemand nog enig idee of het toch zestien deelnemers blijven of dat er toch nog een zeventiende ergens bij komt?
« Laatst bewerkt op: 9-09-2016, 13:03:32 door KingLennart »

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #36 Gepost op: 9-09-2016, 19:18:56 »
Inderdaad (zoals al vaker gezegd) een leuke eerste aflevering ::jaja:: . Niet te langdradig gedaan over het voorstellen van de kandidaten. Erg slim van de makers om de kandidaten samen o een eiland te zetten, genoeg materiaal om een eerste aflevering mee te vullen.
En 'de keuze' op de eilandraad is ook erg goed bedacht, voor ieder wat wils.
Ik ben vooral benieuwd naar de eiandraden (is dat het meervoud van eilandraad? ::rofl:: ) na de samensmelting, dat kan weleens heel spannend worden ::zweet::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #37 Gepost op: 9-09-2016, 20:51:24 »
Ben vooral benieuwd wat er met voedselvoorraden gebeurt als er een team naar de eilandraad moet ::zweep:: >:D
er was eens......

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #38 Gepost op: 10-09-2016, 09:31:06 »
Ben vooral benieuwd wat er met voedselvoorraden gebeurt als er een team naar de eilandraad moet ::zweep:: >:D

Daar dacht ik ook al aan inderdaad ::wenkbrauw::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 8 september 20.30 uur
« Reactie #39 Gepost op: 11-09-2016, 19:43:47 »
Ik wist helemaal niet dat dit weer begonnen was.. kun je nagaan  :P

Maar eerlijk is eerlijk, de eerste aflevering viel me mee! En ze hebben geleerd van de grote fout van ontelbare stemmen. Deze twist bevalt me beter  ::ok::

We zullen zien waar dit heen gaat :)