Auteur Topic: Aflevering 8 27 oktober  (gelezen 22509 keer)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #20 Gepost op: 27-10-2016, 21:31:02 »
Het feestmaal valt een beetje in het water...

Damn, ze vallen gewoon alle 4 tegelijk..
« Laatst bewerkt op: 27-10-2016, 21:47:47 door de_witte »
Wit is ook een kleur!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #21 Gepost op: 27-10-2016, 21:48:23 »
Bertie!!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Thank god
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #22 Gepost op: 27-10-2016, 21:50:38 »
Flutproef

Wel goed voor mijn pool
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #23 Gepost op: 27-10-2016, 21:50:59 »
Yes! ::bravo::

Maar wel slecht in beeld gebracht...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #24 Gepost op: 27-10-2016, 23:08:08 »
Ik vond de samensmeltingsproef erg mooi ::ok:: Niet ingewikkeld, maar wel een spannende dynamiek doordat ze samen moeten roeien. ::ok:: Heel erg mooi.

En heerlijk dat er bij de afvallersproef geen biechten waren. Werkt prima! ::ok:: (Ik wordt stiekem een beetje moe van al die biechten iedere paar seconden, inmiddels al net zo veel als bij WIDM. Kandidaten die hun gevoel uitleggen gaat bij mij meestal ten koste van de spanning... :()
...óf niet!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #25 Gepost op: 27-10-2016, 23:15:17 »
Deze aflevering was leuk! Die boottwist pakte ook erg leuk uit, het had ook allemaal heel awkward kunnen worden (aka seizoen 14 met de blokjes) maar gelukkig niet

Ik hoop dat Bertie terugkomt in het spel  ::jaja:: ::jaja::

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #26 Gepost op: 27-10-2016, 23:26:12 »
Hele toffe aflevering! Vond de eerste proef heel interessant qua groepsdynamiek (iedereen op een bootje).

En de samensmelting deed me weer helemaal denken aan de samensmelting van een paar jaar terug waar hetzelfde systeempje was en dat was ook prachtige tv.

Afvallerseiland-proef vond ik mooi in beeld gebracht, maar het eind was wel heel snel. En sneu, voor Bartho. Wat een toffe man. Maar Bertie zit er nog in  ::bravo:: En Lex vs. JayJay vind ik ook wel poëtisch op een of andere manier.

En volgende week dus eindelijk drama op de eilandraad?  :D

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #27 Gepost op: 28-10-2016, 07:17:34 »
(Ik wordt stiekem een beetje moe van al die biechten iedere paar seconden, inmiddels al net zo veel als bij WIDM. Kandidaten die hun gevoel uitleggen gaat bij mij meestal ten koste van de spanning... :()
Dit inderdaad, je zag nu al aankomen dat Suzanne zou gaan winnen toen ze vertelde dat haar dochter haar kracht gaf om door te gaan... ::niet-ok::
🜃

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #28 Gepost op: 28-10-2016, 08:57:54 »
De afvallersproef leek me weer een improvisatie van de crew. Er was toch immers een afvallerseiland beloofd zonder proeven? Ik denk dat ze er niet op hadden gerekend dat er nu nog vier kandidaten op het eiland zouden zitten en dat ze iets moesten verzinnen om twee kandidaten kwijt te raken. Ergens vind ik het wel jammer, ik had liever gezien dat ze bij de halve finale pas zouden moeten strijden. De proef vond ik verder ook nogal knullig: iedereen viel immers op ongeveer hetzelfde moment.

En dan de samensmeltingsproef. Ik vond het leuk bedacht, zo alle kandidaten in een bootje, maar wat duurde het lang! De plaatsverdeling maakte het wel even spannend, maar van meet af aan was duidelijk dat het tussen Gaby en Suzanne zou gaan. En dan die hangproef tussen Suzanne en Chloë: wat een doorzetters zijn het allebei! Je zag dat Chloë echt helemaal de weg kwijt was toen ze eraf stapte, zo sneu voor haar. Maar eerlijk gezegd vind ik het gewoonweg pijnlijk om te moeten zien (net als eerder die kruisigingsopdracht bij het diner), van mij hoeven dit soort proeven echt niet!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #29 Gepost op: 28-10-2016, 10:25:46 »
Er was over de evenwichtsbalk wel beter nagedacht though ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #30 Gepost op: 28-10-2016, 11:03:27 »
Maar eerlijk gezegd vind ik het gewoonweg pijnlijk om te moeten zien (net als eerder die kruisigingsopdracht bij het diner), van mij hoeven dit soort proeven echt niet!
Ik vond de proef eerlijkgezegd een beetje onsmakelijk. Laat dat geroosterde varken weg, of in ieder geval uit beeld, en voor mij was dat prima geweest.
« Laatst bewerkt op: 28-10-2016, 14:31:22 door Bodejos »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #31 Gepost op: 28-10-2016, 13:29:32 »
Aardige aflevering, al duurde dat roeien me veel te lang. Prima dat Chloe weg is, maar blijf erbij dat Suzanne veel gevaarlijker is voor het spel, zeker samen met Koos die ik nog steeds voor geen cent vertrouw. Zeker niet na de preview.

Had wel verwacht dat Suzanne over zou blijven. Maar had niet gedacht dat Chloe de proef zou verliezen. Jammer dat Bartho weg is, al vond ik die proef wel vreemd, die zouden er toch niet zijn? Ik had ook liever gehad dat ze dat weggelaten hadden. Al denken de producers misschien dat het te saai word als er niks gebeurd daar.

Lex liet zich weer eens van zijn mooiste kant zien aan het einde met zijn imponerende gelul naar JayJay. Denk eerlijk gezegd dat hij in zijn broek schijt om dat duel. Hoop dat Jay hem verslaat.

Leuk dat Bertie er wel vol voor gaat nu, had even gedacht dat ze zich weer op zou offeren omdat het haar toch niet zoveel uit maakte in het begin. Maar blijkbaar gaat ze nu echt voor het spel. Maakt haar een stuk boeiender meteen.

Dat hangen aan het spit vond ik niet zo onsmakelijk hoor, ze hebben wel gekkere dingen gedaan dan dit. Ik vond het wel een soort van fout leedvermaak.

Lief trouwens van Dave om Dio zijn plek te geven op de boot. Duo penotti going strong.  ::rofl::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #32 Gepost op: 28-10-2016, 14:26:17 »
Qua samensmeltingsopdracht was dit een mooie! Simpel, dat zeker, maar juist daardoor ook sterk.

De proef voor de afvallers kwam dan weer als een donderslag bij heldere hemel, onverwacht dus. Het zal inderdaad wel zijn dat men op meerdere afvallers gerekend had, anders zie ik het nut er niet van in...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #33 Gepost op: 28-10-2016, 14:41:35 »
Aflevering kwam te langzaam op gang, maar werd wel steeds beter.
2 slechte proeven. De samensmeltingsproef is oneerlijk, wordt gewoon bepaald door de volgorde in de boot. Dan zie ik veel liever zo'n lange proef als in 2013 dat ze ingegraven in het zand begonnen.

Afvallerseilandproef was op zich wel goed, maar de stomp die overbleef was net te klein om op te kunnen staan, waardoor de proef te abrupt en op een lullige manier eindigde. Ook vond ik het echt heel raar dat we niet goed te zien kregen wie er eerder in het water lag: Bertie of Lex? Daar was geen shot van. Ik dacht zelfs dat Bertie eerder in het water lag dan Lex.

Maar sowieso superblij dat Bertie won  ::bravo::

Ben net begonnen met Survivor terug te kijken, maar of dat zo slim was? Survivor is zoveel malen beter dan ER, dat ik me eigenlijk alleen maar irriteer aan ER :P.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #34 Gepost op: 28-10-2016, 14:47:15 »
Survivor heb ik nog nooit gezien, waar kan je dat kijken? Op youtube ofzo?

Blijf er ook bij dat Robinson vroeger veel beter was dan nu. Vind dit seizoen ook zo mat tot nu toe, het boeit me echt zo weinig. De proeven vind ik zo matig, er gebeurt zo weinig. Het word met het jaar slechter.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #35 Gepost op: 28-10-2016, 17:17:33 »
Survivor is zoveel malen beter dan ER, dat ik me eigenlijk alleen maar irriteer aan ER :P.


Hehe, dit.  ;D

@ Rogue: Kom eens gezellig in het Survivor topic!  ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #36 Gepost op: 28-10-2016, 17:22:02 »
Ben net begonnen met Survivor terug te kijken, maar of dat zo slim was? Survivor is zoveel malen beter dan ER, dat ik me eigenlijk alleen maar irriteer aan ER :P.

::jaja:: Inderdaad, als je eenmaal Survivor gewend bent dan stelt ER niet zoveel meer voor. Zelfs de mindere seizoenen zijn vaak leuker behalve redemshit island ;D.

@Rogue: Ik kan wel een linkje sturen ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #37 Gepost op: 28-10-2016, 17:52:46 »
Survivor heb ik nog nooit gezien, waar kan je dat kijken? Op youtube ofzo?

Blijf er ook bij dat Robinson vroeger veel beter was dan nu. Vind dit seizoen ook zo mat tot nu toe, het boeit me echt zo weinig. De proeven vind ik zo matig, er gebeurt zo weinig. Het word met het jaar slechter.

Ik vind juist de proeven de laatste jaren beter, eigenlijk sowieso ER beter dan een paar jaar geleden.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loenev

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Don't act like the queen. Be the queen."
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #38 Gepost op: 29-10-2016, 02:45:35 »
Zolang Gaby erin zit vind ik elke aflevering goed  ::ok::
Love <3.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #39 Gepost op: 29-10-2016, 11:47:29 »
::jaja:: Inderdaad, als je eenmaal Survivor gewend bent dan stelt ER niet zoveel meer voor. Zelfs de mindere seizoenen zijn vaak leuker behalve redemshit island ;D.

@Rogue: Ik kan wel een linkje sturen ::ok::


Ja graag DN. Dank je! En Theezakje, als ik het gezien heb zal ik zeker even langskomen in het topic!   :)

Hoeveel seizoenen zijn er?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.