Auteur Topic: Aflevering 10 - 10 november  (gelezen 20451 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #20 Gepost op: 10-11-2016, 22:02:58 »
Blij dat ze eruit is. Tenzij ze voor het duel kiest volgende week natuurlijk  ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #21 Gepost op: 10-11-2016, 22:05:50 »
Ah jammer. :(
ja dat is het zeker
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #22 Gepost op: 10-11-2016, 22:07:18 »
Blij dat ze eruit is. Tenzij ze voor het duel kiest volgende week natuurlijk  ;D

Kan wel een leuk duel worden: Jalou tegen JayJay
Wit is ook een kleur!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #23 Gepost op: 10-11-2016, 22:08:07 »
jammer.. vind Jalou niet alleen een sterke speelster, maar ook een heel sportieve. Ook de manier waarop ze haar nederlaag accepteert. Top!!
Voor de mannen Dio en Thomas een  ::niet-ok:: al hebben ze het slim gespeeld.
er was eens......

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #24 Gepost op: 10-11-2016, 22:08:53 »
Blij dat ze eruit is. Tenzij ze voor het duel kiest volgende week natuurlijk  ;D

In de uitzending heeft ze het aanbod ook al geaccepteerd.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #25 Gepost op: 10-11-2016, 22:15:20 »
jammer.. vind Jalou niet alleen een sterke speelster, maar ook een heel sportieve. Ook de manier waarop ze haar nederlaag accepteert. Top!!
Voor de mannen Dio en Thomas een  ::niet-ok:: al hebben ze het slim gespeeld.

::jaja::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Osanna

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #26 Gepost op: 10-11-2016, 22:26:01 »
Maar wie heeft nu wat ingezet?

Koos: 1 (of 2) op Jessie
Jalou: 2 (of 1) op Jessie
Suzanne: 1 op Dio
Anna, Thomas, Jessie, Dio: samen 7 op Jalou. Iedereen eentje en Jessie 4?

Ik gok Anna 1, rest 2.

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #27 Gepost op: 10-11-2016, 23:32:01 »
Anna speelt het heel slim hoor.
Met dr immuniteitsstem nog achter de hand.

Dio en Thomas gaan ook ver komen, slimme move

Fijn dat Jalou weg is
You'll never walk alone

Offline Rikkeltje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #28 Gepost op: 11-11-2016, 01:24:12 »
jammer.. vind Jalou niet alleen een sterke speelster, maar ook een heel sportieve. Ook de manier waarop ze haar nederlaag accepteert. Top!!
Voor de mannen Dio en Thomas een  ::niet-ok:: al hebben ze het slim gespeeld.

Neem aan dat dat cynisch bedoeld is ?
Jessie verontschuldigde zich tegenover Jalou en krijgt vervolgens nog een trap na van haar. Niet echt sympathiek. Laten we het maar op een topsportmentaliteit houden....

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #29 Gepost op: 11-11-2016, 07:30:35 »
Anna speelt het heel slim hoor.
Met dr immuniteitsstem nog achter de hand.

Dio en Thomas gaan ook ver komen, slimme move

Fijn dat Jalou weg is

 ::jaja::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #30 Gepost op: 11-11-2016, 07:48:37 »
Saaie aflevering, helaas geen duel. Verder een hoop geleuter, eliminatiespel zonder actie en nog meer geleuter.
Vorige week was hoopgevend spannend, deze week was wat minder. Overall is het nog een steeds een leuk seizoen, beter dan menig ander.

Jalou vs Jayjay wordt spannend, 2 finale achtige kandidaten op verliezerseiland. Ondertussen zitten kansloze dames nog volop in de race....
Thomas speelt het heel slim, valt nauwelijks op en gaat freewheelend richting finale....

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #31 Gepost op: 11-11-2016, 09:33:53 »
Neem aan dat dat cynisch bedoeld is ?
Jessie verontschuldigde zich tegenover Jalou en krijgt vervolgens nog een trap na van haar. Niet echt sympathiek. Laten we het maar op een topsportmentaliteit houden....

Cynisch?? Nee hoor..
er was eens......

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #32 Gepost op: 11-11-2016, 09:57:17 »
Ik snap de reactie van Jalou wel. Als je al 2x als laatste eindigt tijdens de proeven en dus 2 zwarte stemmen hebt en dit heeft geen consequentie....daar zou ik ook enigszins geďrriteerd over zijn.
Het feit dat Jessie op dit moment nog in het spel zit heeft ze daarnaast ook gedeeltelijk te danken aan Jalou en Koos.

Dit staat wel weer los van het feit dat ik Jessie wel een leuk persoon vind hoor!

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #33 Gepost op: 11-11-2016, 11:24:50 »
Jayjay VS Jalou de volgende aflevering wordt ook spektakel denk ik
You'll never walk alone

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #34 Gepost op: 11-11-2016, 11:35:25 »
Wat een rancuneus gedoe van die Dio. Hij komt zo persoonlijk gekwetst over, waarom werd hij uberhaupt persoonlijk jegens Jalou? Wat heeft zij hem misdaan? Slim gespeeld van hun, dat wel.

Proef vond ik heel spannend! Echt leuk om naar te kijken. Alleen werd het wel weer flink verpest door de biechts tussendoor. De drie mensen op winnaarseiland hadden een andere achtergrond dan de andere vier, dan weet je dus al dat 1 van die 3 wint, echt heel jammer. Laat die biechts weg, of gebruik ze desnoods als voice over, maar niet met die achtergrond!!

Zoals verwacht geeft Jalou niet op, maar wel genaaid dat ze weer dezelfde battle doen als Lex - JayJay, JayJay in groot voordeel.

Koppel Bertie en JayJay  ::bravo::

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #35 Gepost op: 11-11-2016, 12:31:21 »
Ik vond Jalou's reactie ook niet heel sympathiek. Ze leek een beetje af te reageren op Jessie. Zo van: "Ik verdiende het meer en zij niet blablabla.." Vond ik een beetje kinderachtig (al snap ik het goed dat je boos bent als je bent weggestemd).


Verder, prima aflevering! Originele proef. Winnaarseiland is een beetje jammer, maar met die toevoeging van die muntjes kan het nog wel leuk worden.

Jalou vs. JayJay volgende week, dat wordt sowieso een mooi duel. Ik had niet gedacht dat ik dit zou zeggen, maar hopelijk wint JayJay. Hij en Bertie zijn fantastisch samen.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #36 Gepost op: 11-11-2016, 12:48:20 »
Jalou Jalou Jalou toch... hoe naďef kun je zijn...
Baal een klein beetje dat ze weg gestemd is! Maar goed. Haar uitingen naar Jessie vond ik niet netjes, maar wel begrijpelijk vanuit haar topsportmentaliteit.

Dio raakte dan ook precies de goeie snaar bij Jalou door over de twee zwarte stemmen van Jessie te beginnen.
Had hij dat niet gedaan dan had zij met Koos vol op Dio gegaan...

Heeft iemand enig idee hoeveel stemmen een ieder nu nog over heeft?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #37 Gepost op: 11-11-2016, 12:57:13 »
Ik vond het wel een aardige aflevering. Leuk dat Bertie en Jayjay elkaar zo hebben gevonden! Dat had niemand aan zien komen denk ik. De proef vond ik wel oké, niet super spannend (door de biechten) en ook niet echt spectaculair in beeld gebracht. Ik vond het bijvoorbeeld raar dat we zo weinig hebben gezien van Jessie; nu was het opeens plotsklaps 'ik kan dit niet', einde proef.

Ergert iemand anders zich trouwens ook aan de té overdreven reclame voor Go-Tan woksauzen? Waarom moet een lokale kok in hemelsnaam gaan koken met uit Nederland ingevlogen potjes saus? (Er wordt ook zoveel aandacht aangegeven, bij het samensmeltingsdiner en nu weer, hoe hemels het is om zo'n wok te eten, echt jammer!)

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #38 Gepost op: 11-11-2016, 13:08:53 »
Ik gok Anna 1, rest 2.

Denk toch dat Jessie er 4 heeft ingezet. Zeer slim van Dio en Thomas om te doen alsof ze op Jessie gingen stemmen. Hierdoor hebben Jalou en Koos uiteindelijk toch minder ingezet en kon Jessie blijven en was het Jalou exit. Als Jalou en Koos ieder 4 stemmen hadden ingezet was Jessie de pineut.
Anna heeft (onbewust) een geweldige zet gedaan door Suzanne mee te nemen. Hierdoor is dit plan mogelijk gemaakt en het heeft er zelfs voor gezorgd dat Suzanne anders heeft gestemd dan Koos en Jalou.

Anna zie ik zo naar de halve finale gaan (ik ga uit van 3 personen plus 1 afvaller). Er zijn er nu nog 6. Volgende keer kunnen ze Koos of Suzanne wegstemmen, dan blijven er nog 5 over. Ze heeft ook nog als enige een immuniteitsstem. Tenzij dat mysterieuze gepraat van Jessie zaken nog gaat veranderen.
Thomas blijft nog buiten schot voorlopig maar kan weleens snel het slachtoffer worden. Denk dat de zwarte stem de volgende keer weleens heel bepalend gaat zijn.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #39 Gepost op: 11-11-2016, 14:40:07 »
Het was een redelijke aflevering, meer niet. De proef was leuk, maar op den duur weinig spanning. Wel knap gewonnen overigens van Anna! Heel jammer dat er geen wedstrijd kwam tussen JayJay en Dave, dat had ik graag gezien!

Helaas is winnaarseiland weer terug, echt jammer dat. Met ook nog eens extra munten om iets lekkers te kopen? Overigens, ik vraag me af of de kandidaten wel hadden gezien dat je ook een extra stem kon kopen.

Meest negatieve deze aflevering: Dio met zijn nogal erg wraakachtige neiging tov Jalou (wat dan wel weer tot een 'verrassende' uitslag bij de eilandraad leidde) en van Jalou jegens Jessie. Tuurlijk heeft Jessie een paar maal geluk gehad, maar om haar daar zo voor af te rekenen?

Positieve was voor mij toch wel de directe reactie van Jalou na de eilandraad (tot aan haar sneer naar Jessie) en vooral de sfeer op afvallerseiland! Vooral JayJay lijkt een compleet ander mens te zijn geworden!
Ich bin ein Bärliner!