Auteur Topic: Jij kunt mee doen! Expeditie Robinson 2017  (gelezen 11333 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Jij kunt mee doen! Expeditie Robinson 2017
« Gepost op: 28-02-2017, 17:58:21 »
Expeditie Robinson laat nu ook 4 gewone Nederlanders toe.

Het is zover... jij kan samen met een aantal BN’ers meedoen aan Expeditie Robinson. Heb jij de juiste survival skills? Maak dan een video waarin je net als in een Robinson proef op een paal staat. Stel jezelf voor en vertel waarom jij de ultieme survivor bent. Overtuig ons en zoek online steun voor jouw deelname. Tijdens een casting weekend worden uiteindelijk 4 deelnemers gekozen. Wie weet ga jij dit jaar dan ECHT het Expeditie Robinson avontuur aan!

Wil je meedoen check dan deze pagina op de originele site.


Heb je je opgegeven, dan mag je in dit topic 1x reclame voor jezelf maken.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Jij kunt mee doen! Expeditie Robinson 2017
« Reactie #1 Gepost op: 28-02-2017, 18:04:13 »
Ik wil heel graag meedoen met de expeditie want ik heb alles in me om een echte Robinson te worden. Kan overleven,ben goed in de proeven, ben heel tactisch en heel sociaal. Dus stem op mij: http://www.expeditierobinson.nl/profile/108

Alvast bedankt


« Laatst bewerkt op: 28-02-2017, 18:06:58 door Lukie4 »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jij kunt mee doen! Expeditie Robinson 2017
« Reactie #2 Gepost op: 25-03-2017, 23:15:51 »
Met alles wat ik al gezien heb op facebook ed...  wordt het meer een populariteitswedstrijdje..
kosten en tijdsbesparend qua selecties natuurlijk

Hopelijk komt België ook terug op een remake... na zoveel jaar is de mol ook terug op tv...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jij kunt mee doen! Expeditie Robinson 2017
« Reactie #3 Gepost op: 29-03-2017, 23:26:47 »
De mensen die men gaat zien hebben zich aangemeld via Social Media en op voorhand kan iedereen (zowel als kandidaat als kijker) min of meer beetje opzoekwerk doen om wie wat beetje in te schatten.  De aspiranten met de meeste likes hebben imo een streepje voor op de rest.  Het programma draait om kijkers.  Het is voor de productie een no brainer om voor mensen met een redelijke achterban te kiezen.

Bekenden tegen onbekenden gaat zoizo een invloed hebben. Maar in hoeverre het al dan niet een voor of nadeel is voor de bn's...  je kan fans hebben van het programma maar evengoed mensen die fan zijn van de bekende koppen en zo mogelijk makkelijker te bespelen  zijn voor een alliantie.  Of je gaat die harders hebben die vinden dat de bekende koppen te veel voordelen hebben gehad en hen op populariteit gaan afstraffen...


« Laatst bewerkt op: 29-03-2017, 23:31:09 door reaver »

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Jij kunt mee doen! Expeditie Robinson 2017
« Reactie #4 Gepost op: 30-03-2017, 00:03:35 »
Ik verwacht ergens dat de onbekenden meteen de buitenbeentjes worden en er allemaal vrij snel uitgestemd worden :-\\

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Jij kunt mee doen! Expeditie Robinson 2017
« Reactie #5 Gepost op: 2-06-2017, 20:19:04 »
De eerste afleveringen van de Robinson selectie staan al online: https://www.rtl.nl/gemist/de-strijd-om-robinson/ volgende week is definitief bekend wie het nou word. Hopelijk gaan ze voor de meest karakteristieke, fanatieke kandidaten eruit i.p.v de saaiste figuren eruit selecteren.

We moeten dus nog even wachten om te weten wie precies de vier onbekende Nederlanders zijn maar ik denk persoonlijk dat het
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
er soiezo bij zitten.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jij kunt mee doen! Expeditie Robinson 2017
« Reactie #6 Gepost op: 2-06-2017, 20:20:58 »
We moeten dus nog even wachten om te weten wie precies de vier onbekende Nederlanders zijn maar ik denk persoonlijk dat het
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
er soiezo bij zitten.

Ik gok op
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Jij kunt mee doen! Expeditie Robinson 2017
« Reactie #7 Gepost op: 2-06-2017, 20:51:57 »
Ik gok op
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
  kregen  zoveel " uitzendtijd " dat ze er  wel bij moeten zitten. Bovendien volgt
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
RTL late night op Instagram. En maar te bedenken dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
meer dan 100,000 abonnees op haar YouTube kanaal heeft en dat is 1/3 van het aantal abonnees dat Teske heeft. Dus ik sluit haar kans op een deelname zeker niet uit.
« Laatst bewerkt op: 2-06-2017, 20:56:15 door Sanmol »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jij kunt mee doen! Expeditie Robinson 2017
« Reactie #8 Gepost op: 3-06-2017, 12:27:08 »
Ergens vind ik het stom dat nu nog niet bekend wordt gemaakt wie de deelnemers zijn (daar ging deze hele serie over en daar hebben ze ons lekker mee gemaakt), maar tegelijkertijd kan ik me er ook wel iets bij voorstellen dat ze pas bekend maken om wie het gaat als ze daadwerkelijk weg zijn geweest. Een kandidaat zal maar net een week van tevoren zijn been breken of uitvallen om een andere persoonlijke reden.

Ik verwacht trouwens dat Herold en Isabelle wel uitgekozen worden.