Auteur Topic: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk  (gelezen 7156 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
[KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Gepost op: 19-08-2017, 14:52:56 »
Anouk Anna Hoogendijk (Woerden, 6 mei 1985) is een Nederlandse oud-voetbalster die onder meer speelde voor de dames van Ajax en het Nederlands Vrouwenelftal.



Meer weten over Anouk? Klik dan hier
« Laatst bewerkt op: 1-09-2017, 15:36:55 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #1 Gepost op: 8-09-2017, 18:25:19 »
De Fatima Moreira de Melo van dit seizoen.
Gaat tot de samensmelting in ieder geval meeliften met de familie Witschge en wint waarschijnlijk na de samensmelting elke proef.

Ik weet nog niet of ik dit vooruitzicht zo leuk vind. :-\\
🜃

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #2 Gepost op: 8-09-2017, 22:02:26 »
Uiteraard is mijn vroegere clubgenootje een van mijn favorieten  ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #3 Gepost op: 8-09-2017, 22:13:47 »
De Fatima Moreira de Melo van dit seizoen.
Gaat tot de samensmelting in ieder geval meeliften met de familie Witschge en wint waarschijnlijk na de samensmelting elke proef.

Ik weet nog niet of ik dit vooruitzicht zo leuk vind. :-\\
ik ben het hier wel mee eens geloof ik.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #4 Gepost op: 9-09-2017, 15:48:30 »
Kandidaat voor de eindoverwinning, tenzij de rest dat ook zo ziet en ze er door een tactische zet uitvliegt.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #5 Gepost op: 10-09-2017, 14:39:36 »
De Fatima Moreira de Melo van dit seizoen.
Gaat tot de samensmelting in ieder geval meeliften met de familie Witschge en wint waarschijnlijk na de samensmelting elke proef.

Ik weet nog niet of ik dit vooruitzicht zo leuk vind. :-\\
Is het ooit gebeurd dat iemand elke proef heeft gewonnen? Dat zou wel heel bijzonder zijn. Na een aantal keer hebben haar medespelers dit wel door en stemmen ze haar gelijk er uit als ze een keer niet wint met het motto: "Waarschijnlijk is dit de enige kans."

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #6 Gepost op: 10-09-2017, 15:27:39 »
Is het ooit gebeurd dat iemand elke proef heeft gewonnen? Dat zou wel heel bijzonder zijn. Na een aantal keer hebben haar medespelers dit wel door en stemmen ze haar gelijk er uit als ze een keer niet wint met het motto: "Waarschijnlijk is dit de enige kans."
Wat ik mij van dat seizoen herinner, is dat Fatima in ieder geval iedere week op Winnaarseiland zat. ::jaja::
🜃

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #7 Gepost op: 10-09-2017, 15:34:49 »
En aldaar de haren kamde van Joke, die daardoor geen gevaar zag in Fatima en dus niet met Fajah wilde samenwerken lol.

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #8 Gepost op: 11-09-2017, 14:35:57 »
Onbegrijpelijk dat Fatima zo werd verafschuwd door de kijker, ze speelde echt een strategisch topspel. Dat soort kleine dingetjes als haren kammen, socializen om aan te tonen dat je best aangenaam bent. Alles in dienst van de overwinning. En openlijk strategie delen met het publiek. Dit interview geeft wat meer inzage.

Hopelijk is Anouk net zo sterk, als was dat veters strikken terwijl er een immuniteitsmunt op het spel stond niet al te snugger.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #9 Gepost op: 11-09-2017, 15:35:02 »
Ik was zelf ook niet voor die munt gegaan dus ik vond dat wel slim. Hij vervalt in de samensmelting dus daar sta je dan met je overwinning in de eerste proef. Iedereen zal meteen weten en onthouden dat je sterk bent en dus een gevaar vormt voor na de samensmelting.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #10 Gepost op: 11-09-2017, 16:10:57 »
Ik vond het ook geen verkeerde zet ::ohno::. Het is gewoon de idol van Survivor maar dan maar geldig tot de samensmelting en in het openbaar vergeven. Vooral dat laatste is een erg groot nadeel want als je iemand erbij hebt die goed strategisch kan nadenken dan is je eerste gedachte: We moeten die munt eruit flushen en het speelveld weer gelijk maken. Als je een goeie split vote uitvoerd daarbij dan heb je 100% kans dat je de munt wegspeeld en één van je twee targets eruit stemt.

Maarja dan moet er onder de BN'ers wel iemand zo slim zijn dat te bedenken ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #11 Gepost op: 19-09-2017, 17:11:03 »
Dat zie ik niet gebeuren D*N ;D

Verder sluit ik me aan bij de analyse van Fabian, helaas. Ik vond Fatima absoluut een terechte winnares, speelde het goed en slim. Maar een herhaling van die tactiek zou jammer zijn. Denk wel dat de familie Witschge niet zo ver komt als de pokerbroers.
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #12 Gepost op: 19-09-2017, 17:50:47 »
Denk wel dat de familie Witschge niet zo ver komt als de pokerbroers.
Dat zou me ook niks verbazen. Echter, ik gok dat Anouk slim genoeg is om in te zien wanneer ze eventueel het zinkende schip zou moeten gaan verlaten.
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #13 Gepost op: 19-09-2017, 18:02:18 »
Dat zie ik niet gebeuren D*N ;D

Zoals we bij The Big Escape zagen kunnen de meeste BN'ers niet eens rekenen (als in nog slechter dan ik ::rofl::), dus ja dat scenario is misschien iets te hoog gegrepen voor de BN'ers ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #14 Gepost op: 19-09-2017, 18:08:35 »
Zoals ik haar van interviews (ook vooraf bij verschillende talkshows) en van het voetbalveld ken schat ik haar net een ietsje hoger in!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #15 Gepost op: 13-10-2017, 07:59:45 »
Opvallend dat ze het verhaal van Richard doorvertelde aan Marieke. Daarmee kan ze wel eens een bom onder hun samenwerking hebben gelegd. Dan staat ze ineens alleen in de samensmelting ipv met z'n 3en
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #16 Gepost op: 13-10-2017, 08:10:00 »
Opvallender vond ik nog dat Marieke nog niet eens door had dat Anouk samen met vader en dochter spant.
🜃

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #17 Gepost op: 13-10-2017, 08:38:07 »
Opvallend dat ze het verhaal van Richard doorvertelde aan Marieke. Daarmee kan ze wel eens een bom onder hun samenwerking hebben gelegd. Dan staat ze ineens alleen in de samensmelting ipv met z'n 3en

Ja dat vond ik ook ontiegelijk dom. Maar zal wel een reden achter zitten. Ze komt enorm doortrapt over. Vind haar absoluut geen leuke kandidaat. Ze lijkt me super achterbaks.  ::ohno::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #18 Gepost op: 13-10-2017, 12:49:45 »
Ik vind haar nog steeds een leuke kandidate. Maar ik denk wel dat ze het doorvertelde met een reden... Welke? Om Marieke als bondgenote te krijgen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Anouk Hoogendijk
« Reactie #19 Gepost op: 13-10-2017, 14:15:33 »
Alles leuk en aardig dat bondje met Richard, maar alleen met dat bondje redt Anouk het niet. Ze heeft heus wel door dat hij + dochter werden gezien als gevaar, dus lang aan dat bondje vasthouden kan je val betekenen als je geen plan B hebt. Altijd open staan voor samenwerkingen, andermans plannen en op die manier kun je doorhoppen naar andere clubjes mocht dat nodig zijn.
Hoe meer je met iedereen strategie doorneemt, hoe vaker anderen jou betrekken in plannen om je erin te houden.