Auteur Topic: [WINNAAR] Carlos Platier Luna  (gelezen 18264 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
[WINNAAR] Carlos Platier Luna
« Gepost op: 19-08-2017, 15:00:15 »
Carlos is als judoka fysiek, maar ook mentaal sterk. Hij zit niet in de absolute top van Nederland, dus hij reist op de goedkoopste manier Europa door om toernooien te spelen



Meer weten over Carlos Platier Luna? Klik dan hier
« Laatst bewerkt op: 23-12-2017, 00:03:54 door Lukie4 »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #1 Gepost op: 7-09-2017, 22:37:56 »
 ::love::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #2 Gepost op: 8-09-2017, 16:47:26 »
Ik denk dat hij wel eens zou kunnen gaan winnen!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #3 Gepost op: 24-09-2017, 10:55:27 »
Hij of Imke gaat het verst komen van de onbekenden. Jammer dat we ze nog niet in de proef kunnen zien stralen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #4 Gepost op: 6-10-2017, 22:51:54 »
Carlos & Imke ::love:: ::love:: ::hug::
Zo mooi dat zij in zo'n korte tijd zo'n goeie band met elkaar kunnen opbouwen. ::ok::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #5 Gepost op: 7-10-2017, 09:37:13 »
Ik heb er nog niks mee.
Vond hem ook behoorlijk neerbuigend doen naar Carolina, wat hem absoluut niet sympathiek maakte voor mij. Maar we zien wel, wie weet word hij nog wel leuker als hij bij de groep weet te komen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #6 Gepost op: 7-10-2017, 13:12:37 »
Leuk persoon! Verwacht dat hij terug gaat keren en de samensmelting haalt!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #7 Gepost op: 8-10-2017, 11:56:25 »
Carlos & Imke ::love:: ::love:: ::hug::
Zo mooi dat zij in zo'n korte tijd zo'n goeie band met elkaar kunnen opbouwen. ::ok::
Ik had ook het gevoel dat er een (kleine?) romance aan het ontstaan was :o En dat terwijl ze allebei een partner hebben.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #8 Gepost op: 8-10-2017, 12:07:53 »
Ik heb er nog niks mee.
Vond hem ook behoorlijk neerbuigend doen naar Carolina, wat hem absoluut niet sympathiek maakte voor mij. Maar we zien wel, wie weet word hij nog wel leuker als hij bij de groep weet te komen.

Ja, nog geen fan.

Ik vind eigenlijk heel die onbekende groep nog niet veel. Marlé valt erg tegen bij me. Had meer "ballen" verwacht gezien haar werk - maar dat was een inschattingsfout van me, denk ik. Ze is erg stil...

Snap helemaal niet dat Herold door selectieprocedure is gekomen. Brengt alleen maar negativiteit *zonder* drama. Trekt zich liever terug als hem iets niet zint..

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #9 Gepost op: 12-10-2017, 23:59:10 »
Zo leuk dat hij won! Carlos & Imke weer samen! ::love::
🜃

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #10 Gepost op: 13-10-2017, 04:52:18 »
Ik had het grappig gevonden als ze elke keer stroopwafels hadden. Dan had je na 3 of 4 keer kampleden gehad die zouden zeggen "Nou ...alweer die kleffe wafels doe nou maar eens een mango" ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #11 Gepost op: 13-10-2017, 08:36:51 »
Ik vond hem in die twee minuten op de eilandraad leuker overkomen dan in de hele expeditie tot nu toe. Een stuk sympathieker. Hopelijk houd hij dat vast als hij op het eiland is straks.
Al zal de rest weten van zijn extra stem aangezien hij met lege handen aan komt. Dat zal hem misschien duur komen te staan.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #12 Gepost op: 13-10-2017, 08:40:16 »
Nu begint het spel pas voor hem. Ik kan me goed voorstellen dat ze op het eiland van de onbekenden flink chagrijnig waren over de manier waarop ze (niet) mee mochten doen. Geen wonder dat je dan minder sympathiek overkomt.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #13 Gepost op: 13-10-2017, 08:41:50 »
Ja precies, als fanatiek sporter kan ik me dat ook wel indenken. Wie weet wordt hij wel hartstikke leuk nu. Nieuw begin voor hem.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #14 Gepost op: 13-10-2017, 15:30:24 »
Ik vind eigenlijk heel die onbekende groep nog niet veel. Marlé valt erg tegen bij me. Had meer "ballen" verwacht gezien haar werk - maar dat was een inschattingsfout van me, denk ik. Ze is erg stil...
Sorry, even offtopic, maar stoer zijn en extravert zijn dat zijn twee heel verschillende dingen. Als bemiddelaar lijkt het me juist een goede eigenschap om niet te uitbundig te zijn want dat kan snel voor problemen zorgen, dus ik zie niet echt hoe haar werk invloed heeft op haar stil zijn.

Verder ben ik heel benieuwd naar Carlos in de expeditie. Ik denk dat de botheid van de laatste tijd gedeeltelijk opgekropte frustratie was. Het fanatisme spat er vanaf bij Carlos en dan lijkt het me verschrikkelijk om 11 dagen op een strand te zitten met minimale actie.
« Laatst bewerkt op: 13-10-2017, 15:33:07 door Quirino »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #15 Gepost op: 13-10-2017, 23:07:09 »
Sorry, even offtopic, maar stoer zijn en extravert zijn dat zijn twee heel verschillende dingen. Als bemiddelaar lijkt het me juist een goede eigenschap om niet te uitbundig te zijn want dat kan snel voor problemen zorgen, dus ik zie niet echt hoe haar werk invloed heeft op haar stil zijn.
Ja, daar doelde ik al op met die inschattingsfout van me. Blijft de vraag wat de productie in haar zag want ze komt net als Herold totaal niet uit de verf..

Het kan mede een keuze van de regie zijn omdat Carlos en Imke wel aan het echte spel meedoen en misschien zelfs ver kunnen komen.


Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #16 Gepost op: 16-10-2017, 14:00:53 »
Sterke kandidaat. Maakt wellicht strategische fout door voor extra stem te kiezen in plaats van iets lekkers voor zijn nieuwe team. Die laatste weten dat je ook voor iets lekkers had kunnen kiezen. Zo kan hij ineens met 2-1 achterstaan in plaats van 1-0 voor.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #17 Gepost op: 27-10-2017, 11:51:18 »
Maakte het toch even heel erg spannend pfoe ::zweet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #18 Gepost op: 27-10-2017, 12:27:38 »
Ik snap het niet.  Hij heeft toch ongetwijfeld de laatste seizoenen gezien? Dit touwding zit er ieder jaar in. Dan moet je toch weten dat je het door die lus moet trekken?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carlos Platier Luna
« Reactie #19 Gepost op: 27-10-2017, 13:55:48 »
Ik snap het niet.  Hij heeft toch ongetwijfeld de laatste seizoenen gezien? Dit touwding zit er ieder jaar in. Dan moet je toch weten dat je het door die lus moet trekken?

Dit dus. Ik had verwacht dat al die onbekende NL'ers die touwpuzzel wel geoefend zouden hebben. Vond het dus wel een beetje dom van hem dat hij er zo lang over deed.