Auteur Topic: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen  (gelezen 18834 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #20 Gepost op: 29-09-2017, 21:27:40 »
ik vond het wel cool dat ze de onbekenden versloeg, even een eye-opener, zowel voor haar als voor de anderen
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #21 Gepost op: 30-09-2017, 10:43:31 »
ach ze hebben honger en ze spelen spelletjes.
Dat lijkt me een mooie reden om iets the hunger games te noemen.
Ik zie ook wel eens twee teams, 1 scheidsrechters met hun voet tegen een bal schoppen en dat dan voetbal noemen. Lijkt ook niet op het echte werk ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #22 Gepost op: 30-09-2017, 10:52:30 »
:D

Offline Magura

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #23 Gepost op: 1-10-2017, 11:39:26 »
Ook een chefkok, visagiste e.d. Wat is het dan afzien op zo'n eiland als je opeens dingen zelf moet doen  :P

Altijd dat afgeven op dat BN'ers lui zouden zijn... deze dame werkt vast een stuk meer uur in de week dan de gemiddelde mens en doet daarin ook nog eens dingen die de meeste niet kunnen, anders zouden we allemaal wel met ons hoofd op TV en in de theaters zijn toch? En dat is precies waarom ze haar BN'er clubje mist; deze 'onbekenden' reageren gek op haar, behandelen haar vanaf moment 1 op onnatuurlijke wijze en met vooroordelen. Dat heeft ze niet in kamp Noord of Zuid. Dat ze the Hunger Games wint van 'deze mensen' slaat natuurlijk op het gegeven dat deze mensen bloed fanatiek zijn, anders waren ze nooit door de competitie om mee te mogen doen gekomen...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #24 Gepost op: 1-10-2017, 14:39:52 »
Volgens mij behandelen de ON'ers haar gewoon zoals ze iedereen behandelen? Waar zie jij dat ze haar met vooroordelen tegemoet treden? Carolina moest denk ik enorm wennen aan het zelfstandig zijn, geen mensen om je heen hebben die dingen voor je regelen. Ik zie wel een positieve ontwikkeling bij haar. Meer pit dan hiervoor.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #25 Gepost op: 5-10-2017, 22:30:16 »
Voelt ze zich nou echt zo slecht tussen de onbekenden, dat ze zo zit te smachten naar een andere bekende Nederlander?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #26 Gepost op: 6-10-2017, 00:41:19 »
Ze heeft nu met Soundos wel een bff erbij. Scheelt weer!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #27 Gepost op: 7-10-2017, 13:13:47 »
Ik ben blij dat ze de evenwichtsproef goed kan! Dan komt ze weer terug in het spel!

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #28 Gepost op: 8-10-2017, 00:47:02 »
Voelt ze zich nou echt zo slecht tussen de onbekenden, dat ze zo zit te smachten naar een andere bekende Nederlander?
Dit dus. Meteen na aankomst op het eiland zei ze al haar "matties" (BNers) te missen, en nu springt ze een gat in de lucht omdat er een "mede-BNer" arriveert. Van wat wij gezien hebben leek ze het prima naar haar zin te hebben bij de onbekende Nederlanders, dus ik vraag mij af wat het verschil dan is.

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #29 Gepost op: 9-10-2017, 11:46:32 »
Dit dus. Meteen na aankomst op het eiland zei ze al haar "matties" (BNers) te missen, en nu springt ze een gat in de lucht omdat er een "mede-BNer" arriveert. Van wat wij gezien hebben leek ze het prima naar haar zin te hebben bij de onbekende Nederlanders, dus ik vraag mij af wat het verschil dan is.

Je hebt op zo'n eiland maar een paar uur energie om iets nuttigs/fysieks te doen, voor de rest is het toch een beetje sociaal doen, (diepe) gesprekken voeren/slap ouwehoeren. Snap best dat het voor iemand uit de entertainment-industrie wat gemakkelijker is om te connecten met een cabaretiere/acteur/presentatrice dan met een Achterhoekse judoka of een oud-militair. Andere wereldjes enz.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #30 Gepost op: 13-10-2017, 00:00:01 »
Ik krijg het gevoel dat Soundos het slechtste in haar naar boven haalt... ::ohno::
🜃

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #31 Gepost op: 13-10-2017, 12:45:12 »
Dat idee krijg ik ook. Daarnaast lijkt ze nog luier te worden dan ze al was. Volgens mij gaat ze enkel en alleen voor de proef, en verder kan het haar niks schelen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #32 Gepost op: 13-10-2017, 12:54:37 »
Dat idee krijg ik ook. Daarnaast lijkt ze nog luier te worden dan ze al was. Volgens mij gaat ze enkel en alleen voor de proef, en verder kan het haar niks schelen.

Ook wel te begrijpen. Ze zit daar met een kliekje survivalfanaten en er is de hele dag geen reet te doen. Dan doe je je taakje en zie je verder wel.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #33 Gepost op: 13-10-2017, 13:32:12 »
Tuurlijk, maar ik vraag me af of ze überhaupt weleens van haar strandje af komt...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #34 Gepost op: 20-10-2017, 00:27:15 »
Soundos zei zelfs nog in de biecht dat het plan om Herold te breken erg ver ging, maar Carolina lijkt echt bloedserieus zonder enige genade :o. Had ik niet verwacht van haar!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #35 Gepost op: 20-10-2017, 00:29:48 »
Ik ook niet! Echt een duveltje uit een doosje.

Als het op de evenwichtsproef aankomt, vind ik wel dat ze het verdient, want ze staat echt als een huis daar. Maar: Marlé wordt elke aflevering beter. :D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #36 Gepost op: 20-10-2017, 04:07:54 »
Wat een vervelend mens. Ondankbaar ook om de grootste kracht uit het kamp naar beneden te gaan praten. Gelukkig is karma er altijd voor je  ::cheerleader::

Offline Magura

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #37 Gepost op: 20-10-2017, 06:02:11 »
Wat een vervelend mens. Ondankbaar ook om de grootste kracht uit het kamp naar beneden te gaan praten. Gelukkig is karma er altijd voor je  ::cheerleader::

Nou ik ben ook geen dan van Herold Carlos en Imke; zulke nikszeggend random figuren; dan die Carlos jezus wat een saaie en simpele gast! Ik zou doodgaan op een eiland met een zulke oninspirerende figuren. Daarnaast is dit een spel he, super leuk te zien hoe Carolina en Soundos ervoor gaan; zonder hen zou het maar een saaie bedoening zijn op hun eiland... we kijken toch voor de actie? Zij snappen dat tenminste...
« Laatst bewerkt op: 20-10-2017, 06:20:45 door Magura »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #38 Gepost op: 20-10-2017, 10:53:12 »
Je hebt actie, en je hebt actie... Maar de actie van Soundos en Carolina zijn beneden alle peil. Daar kijk ik in ieder geval geen ER voor...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #39 Gepost op: 20-10-2017, 11:36:04 »
Nou ik ben ook geen dan van Herold Carlos en Imke; zulke nikszeggend random figuren; dan die Carlos jezus wat een saaie en simpele gast! Ik zou doodgaan op een eiland met een zulke oninspirerende figuren. Daarnaast is dit een spel he, super leuk te zien hoe Carolina en Soundos ervoor gaan; zonder hen zou het maar een saaie bedoening zijn op hun eiland... we kijken toch voor de actie? Zij snappen dat tenminste...

Je kan er ook voor gaan zonder iemand die niet zo goed gaat nog verder psychisch en fysiek de shit in te duwen. Dat vind ik erg laag. Verder zeg ik ook niet dat het geen actie oplevert ;)