Auteur Topic: [KANDIDAAT] Henk Poort  (gelezen 6247 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
[KANDIDAAT] Henk Poort
« Gepost op: 24-08-2017, 22:26:40 »
Hendrikus (Henk) Poort (Amsterdam, 20 januari 1956) is een Nederlands opera- en musicalzanger en tevens acteur.



Wil je meer weten over Henk Poort? Klik dan hier
« Laatst bewerkt op: 1-09-2017, 15:49:01 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Henk Poort
« Reactie #1 Gepost op: 15-09-2017, 07:59:43 »
Die gaat nog verrassen. Hij is veel robuuster dan ik dacht.
 ::ok::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Henk Poort
« Reactie #2 Gepost op: 19-09-2017, 17:18:29 »
Slim dat hij zich direct als vuurmaker profileert. Wie niet sterk is...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Henk Poort
« Reactie #3 Gepost op: 21-09-2017, 22:10:10 »
Zou mooi zijn als hij zou winnen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Henk Poort
« Reactie #4 Gepost op: 5-10-2017, 22:01:38 »
nou succes hè


----

jammer hoor. Heeft zich goed laten zien. Kan ook met opgeheven hoofd het programma verlaten.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Henk Poort
« Reactie #5 Gepost op: 5-10-2017, 22:16:47 »
Vorige week Nicole, nu Henk. Ben er een beetje klaar mee dat de oudere kandidaten er bijna elk seizoen snel uit worden gestemd. Beetje dat Belgie/Nederland gevoel van jaren terug. Is hier niks aan te doen? Verpest wel een beetje het spelplezier voor mij. Ben benieuwd hoe lang Richard, Roeland, Herold en Marle nog krijgen.
When life knocks you down, fight back!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [KANDIDAAT] Henk Poort
« Reactie #6 Gepost op: 6-10-2017, 06:44:53 »
Dat is dus niet zo Maarten. Henk is weggestemd vanwege een misverstand. Hij gaf zelf aan weg te willen omdat hij verzwakt was, maar dat was niet waar. De meiden begrepen hem verkeerd. Hij wilde Kaj weg stemmen maar de groep snapte het niet. Ze hebben op hem gestemd omdat ze oprecht dachten dat hij naar huis wilde. Jammer dat hij weg is, vond hem wel aardig. Van mij had Joellle mogen gaan.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Henk Poort
« Reactie #7 Gepost op: 6-10-2017, 16:29:33 »
Mooi domme groep dan.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Henk Poort
« Reactie #8 Gepost op: 6-10-2017, 18:35:33 »
Ik geloof niet dat het een misverstand bij de meiden geweest is. Ik denk dat Shelly gewoon echt niet op Kaj wilde stemmen en dat Joëlle met haar hierin is meegegaan.
Kaj en Danny hadden wel misschien eerder op Joëlle gestemd als Henk niet had gezegd 'stem mij er maar uit'.
🜃

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [KANDIDAAT] Henk Poort
« Reactie #9 Gepost op: 6-10-2017, 22:38:04 »
Jammer dat z'n plan niet is gelukt. En jammer inderdaad dat alle oudere kandidaten zo snel worden weggestemd. :(
Ik dacht even: straks wisselen Imke en Henk van plek en gaat Henk naar het Eiland van de Onbekenden. Maar dat mocht niet zo zijn. Zou ook gek zijn voor eerdere afvallers die die kans niet zouden hebben gehad.

Dag Henk! Je hebt het daar toch maar bijna twee weken volgehouden. ::ok:: ::joehoe::

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Henk Poort
« Reactie #10 Gepost op: 8-10-2017, 00:44:54 »
Dat is dus niet zo Maarten. Henk is weggestemd vanwege een misverstand.
Dit is een mogelijkheid volgens Henk. Hij, en wij, weten niet zeker of het inderdaad dit misverstand was of dat Shelly en Joëlle gewoon Kaj er niet uit wilden stemmen. Persoonlijk denk ik dat het tweede het geval was, omdat vooral Shelly dan haar sterke positie toch gedeeltelijk kwijt zou raken. Ik had graag gezien dat de meisjes met Henk mee zouden gaan, want dat was een interessante twist geweest ;D

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Henk Poort
« Reactie #11 Gepost op: 8-10-2017, 11:58:23 »
Dit is een mogelijkheid volgens Henk. Hij, en wij, weten niet zeker of het inderdaad dit misverstand was of dat Shelly en Joëlle gewoon Kaj er niet uit wilden stemmen. Persoonlijk denk ik dat het tweede het geval was, omdat vooral Shelly dan haar sterke positie toch gedeeltelijk kwijt zou raken. Ik had graag gezien dat de meisjes met Henk mee zouden gaan, want dat was een interessante twist geweest ;D

Eens. Behalve dat Joëlle dat wel wilde. Maar Shelly speelt het slim.

(Ik denk ook dat Kaj en Danny sowieso op Henk hadden gestemd omdat ze hem te zwak vonden in de proeven en geen beterschap verwachtten. In dat RTL Boulevard fragmentje zeiden ze wat anders..)


Offline B&W

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Henk Poort
« Reactie #12 Gepost op: 26-12-2017, 13:54:08 »
Hij had pech dat hij er uit ging. Hij lag toch al gelijk best onder druk en ik denk zelf dat het slimmer was geweest om Joëlle er uit te stemmen. Maargoed, dat was die keer daarna gebeurd. Het was in elk geval niet slim van Henk om verwarring te zaaien over of hij wel of niet naar huis wilde. Dat had hij anders aan kunnen/moeten pakken.

Ik vond hem wel leuk maar was, om het zo maar te zeggen, niet echt een kanshebber.