Auteur Topic: Aflevering 4 - 28 september  (gelezen 7766 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Aflevering 4 - 28 september
« Gepost op: 28-09-2017, 13:25:41 »
Kamp Noord heeft het zwaar in Expeditie Robinson: door ziekte beginnen de teamgenoten verzwakt aan de immuniteitsproef. De tegenstanders uit kamp Zuid zijn niet ziek, maar wel wraaklustig. Helpt dit hen bij de krachtmeting of juist niet?

Aantal kijkers: 1.065.000
Inclusief uitgesteld: 1.386.000
« Laatst bewerkt op: 8-10-2017, 10:28:21 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #1 Gepost op: 28-09-2017, 21:09:12 »
Wat een geklungel met die waterleiding zeg...... Ik hoop dat de loodgieters hier in Nederland wat beter zijn.....
Wit is ook een kleur!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #2 Gepost op: 28-09-2017, 21:11:15 »
Wat is die Niels irritant met zijn geschreeuw.

Wel een leuke proef en aflevering tot nu toe. :)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #3 Gepost op: 28-09-2017, 21:12:38 »
Irritant of fanatiek? Maar in elk geval niet fanatiek genoeg.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #4 Gepost op: 28-09-2017, 21:14:09 »
Volgens mij heeft Soundos haarzelf echt gered met deze proef, door te komen met die waterval methode  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #5 Gepost op: 28-09-2017, 21:37:56 »
Hoe beschrijf je deze aflevering in 1 woord? : ONMENSELIJK


Ik hoop dat Roeland eruit gaat, maar voor mijn punten in de ER-pool Nicole...
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #6 Gepost op: 28-09-2017, 21:56:58 »
Nicole gaat dus naar het eiland van de onbekenden...

Begrijp ik het nu goed dat slechts 1 of 2 van de 6 dan doorgaan? :o
🜃

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #7 Gepost op: 28-09-2017, 21:58:41 »
Uitstekende aflevering met spannende eilandraad en een veelbelovende vooruitblik op volgende week. ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #8 Gepost op: 29-09-2017, 00:21:29 »
Nicole gaat dus naar het eiland van de onbekenden...

Begrijp ik het nu goed dat slechts 1 of 2 van de 6 dan doorgaan? :o

Ik ben er een beetje bang voor, zou echt waardeloos zijn ::niet-ok::. Mogen ze meedoen als afvallerseiland ::).

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #9 Gepost op: 29-09-2017, 02:40:24 »
Hele leuke proef! Ik kon de verzuring door de tv heen voelen. En Niels met zijn geschreeuw haha wat een idioot.

Ik bewonder Soundos wel om haar veerkracht, sterke dame! ::ok::

Kamp onbekend moet nou echt wel een keer mee gaan doen. Anders zijn ze gewoon gedropt op een soort losers-eiland.

Uitstekende aflevering met spannende eilandraad en een veelbelovende vooruitblik op volgende week. ::ok::

Ik vond de eilandraad tenenkrommend slecht ge-edit. Echt álles wees er op dat Roeland niet zou gaan.

Offline Wulsie

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #10 Gepost op: 29-09-2017, 10:11:38 »
Soundos gooide haar eigen ruiten in met haar 'ik ga jullie kapotmaken' gedrag. Zo krijg je een dag later nooit een mogelijk plannetje van de grond, niemand vertrouwt je.
Wel interessant om te zien wat ze kan doejvdoen met een hussel, ze zal zich wel wat schikkelijker moeten gedragen.

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #11 Gepost op: 29-09-2017, 11:23:26 »
Mijn favoriete stukje waren de zelf bedachte proeven van het eiland van de onbekenden (Ugh, die naam  ::)), ben blij dat ze volgende week echt wat kunnen gaan doen in het spel.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #12 Gepost op: 29-09-2017, 12:03:29 »
Wat ik me eigenlijk afvraag: op het eiland van de onbekenden ontdekten ze 'opeens' dat er een proefopstelling was.

Als die stellage er al stond, kon men die toch al ontdekken bij het verkennen van het eiland en als die stellage er nog niet stond, zouden ze toch het lawaai dat de opbouwers maken kunnen horen en er dan op afgaan?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #13 Gepost op: 29-09-2017, 12:19:21 »
Wat ik me eigenlijk afvraag: op het eiland van de onbekenden ontdekten ze 'opeens' dat er een proefopstelling was.

Als die stellage er al stond, kon men die toch al ontdekken bij het verkennen van het eiland en als die stellage er nog niet stond, zouden ze toch het lawaai dat de opbouwers maken kunnen horen en er dan op afgaan?

Ik neem aan dat ze van de regie wel opdracht hebben gekregen om op dat specifieke stuk strand niet te komen, op een gegeven moment? Misschien zelfs dat ze daarom verzonnen om zelf spellen te doen? ??? ::)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #14 Gepost op: 29-09-2017, 12:35:04 »
Ik neem aan dat ze van de regie wel opdracht hebben gekregen om op dat specifieke stuk strand niet te komen, op een gegeven moment? Misschien zelfs dat ze daarom verzonnen om zelf spellen te doen? ??? ::)

Herold Dat heeft in zijn blog op Facebook hierover geschreven:
Citaat
Waar mijn andere kampgenoten en ik last van hebben is het speculeren over wanneer en of we überhaupt wel in het spel gaan komen. Het “Hou vol” uit de eerste en enige Robinson brief begint mij te irriteren. Zit ik in het spel waarover ik jaren droomde, wordt ik op het eiland van de onbekenden gezet en ben ik hard aan het werk om te voorzien in de eerste levensbehoeften maar speel ik voor mijn gevoel nog niet het spel, dat is mooi kak.
Ik besef me dat ik te gretig ben begonnen aan Robinson, ik kreeg immers na 2 dagen de feedback van mijn kampgenoten om af te remmen en zit nu al dagen te wachten op het moment om het spel te gaan spelen. De gedachte “Hoe lang gaat dit nog duren ?” houdt me meer bezig dan goed voor me is. De innerlijke vragen hierover kosten me op dit moment de meeste energie.
[...]
Tijdens het ontbijt komen we erachter dat iedereen in ons kamp met dezelfde gedachten speelt en rondloopt. We besluiten om vandaag zelf voor proeven te zorgen om ons mentaal scherp te houden. We noemen deze proeven, hoe toepasselijk “De Hungergames” ...... bij winst betekent dat vanavond extra fruit, het gaat dus ergens om....

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #15 Gepost op: 29-09-2017, 15:59:35 »
Ja, ik vond dat einde wel echt een toneelstukje eigenlijk. Oh, "plots" vonden wij een proefopstelling. Huh, het is voor zes personen!!! Waar komt die zesde vandaan dan? Oh!! Nicole gaat eruit. Mmm, een herindeling komt eraan en eentje gaat naar Kamp Noord/Zuid.

Mijn god, ik hoop zo niet dat de 3/4 onbekenden die dan niet winnen, gelijk van het eiland af worden gepleurd. Aan het einde zag je wel Marlé huilen, maar misschien is dat wel omdat zij degene is die wint en de andere onbekenden dan zo achterlaat...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #16 Gepost op: 29-09-2017, 16:05:55 »
Ik mag toch aannemen dat de rest op t eiland blijft. Of misschien de slechtste twee naar huis ofzo. Ik hoop echt niet dat ze op de winnaar na iedereen naar huis sturen, na een week alleen survivallen.

Als Roeland de samensmelting haalt kan best ver komen. Hij is best handig als extra bondgenoot en in de proeven wordt ie niet als gevaar gezien. Zal ook deels vd herindeling afhangen. Wat als Niels en Kay in één kamp komen, twee gouden munten op één eiland. Kan Soundos vast wel iets voor verzinnen. :P

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #17 Gepost op: 29-09-2017, 21:21:41 »
Ik neem aan dat Nicole echt naar huis gaat.
« Laatst bewerkt op: 29-09-2017, 21:29:18 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #18 Gepost op: 29-09-2017, 23:42:26 »
Ze hebben van te voren toch heel duidelijk aangegeven dat er dit jaar geen afvallerseiland zou zijn?

Na vorig jaar kan dat ook niet overtroffen worden natuurlijk
You'll never walk alone

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Aflevering 4 - 28 september
« Reactie #19 Gepost op: 30-09-2017, 01:16:12 »
Spannende eilandraad!! Een gemis voor de groep, Nicole. Eigenlijk degene die hen allemaal samenhoudt, stemmen ze nu weg. En dat terwijl het voetbaltrio ook voor de zieke Henk of, wat Swifty zegt, Niels met de gouden munt had kunnen gaan.

Nicole gaat dus naar het eiland van de onbekenden...
Ik hoop het!

Ik neem aan dat Nicole echt naar huis gaat.
Ik vrees van wel.