Auteur Topic: Expeditie Robinson 2018 - Stem promotie topic  (gelezen 9965 keer)

Offline Kevvin18

  • Forumlid
Expeditie Robinson 2018 - Stem promotie topic
« Gepost op: 21-02-2018, 14:19:38 »
Hoi,

Ik heb nog geen soortgelijk bericht gezien op die forum, dus maak ik gebruik van mijn kans om dit wél te doen. Ik wil super graag meedoen aan Expeditie Robinson. Dit is dus mijn kans!
Gister heb ik mijn video online gezet. Buiten mijn verwachtingen is mijn post al 150 keer gedeeld en heeft zelfs het lokaal nieuws (in Roosendaal) een artikel online gezet! Maar het is nog niet genoeg voor de top 7. Daarom vraag ik jullie hulp. Stem alsjeblieft op mij, om vóór a.s. maandag genoeg stemmen te hebben verzameld dat ik mee mag doen aan de castingdag. Stemmen is in een mum van tijd gedaan, en je helpt me mijn #1 van mijn bucketlist af te strepen.
Stemmen doe je via: https://expeditierobinson.rtl.nl/profiel/404

Hartelijk bedankt! ::love::
« Laatst bewerkt op: 21-02-2018, 20:13:59 door Daisy »

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2018 - Stem promotie topic
« Reactie #1 Gepost op: 21-02-2018, 20:15:19 »
Heb jij je ook opgegeven voor Expeditie Robinson en kan je nog wat steun gebruiken?
Je mag in dit topic in één post een promotie praatje voor jezelf houden. Succes. ::bravo::

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Expeditie Robinson 2018 - Stem promotie topic
« Reactie #2 Gepost op: 21-02-2018, 21:05:33 »
Leuk! Ik heb op je gestemd. Hopen dat je bij die 100 zit die naar de castingdag mogen! En dan natuurlijk naar de Filipijnen ::jaja::
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2018 - Stem promotie topic
« Reactie #3 Gepost op: 21-02-2018, 22:21:58 »
gestemd
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Kevvin18

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2018 - Stem promotie topic
« Reactie #4 Gepost op: 22-02-2018, 11:47:07 »
gestemd

Bedankt voor het stemmen!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2018 - Stem promotie topic
« Reactie #5 Gepost op: 22-02-2018, 12:20:52 »
Ook gestemd! Succes!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Kevvin18

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2018 - Stem promotie topic
« Reactie #6 Gepost op: 22-02-2018, 23:24:07 »
Al 1155 stemmen nu! Maar bij lange na niet genoeg om in de top 7 te geraken.
Heeft er iemand misschien tips om mee stemmen ze Werven? Ik heb het volgende allemaal al gedaan:

- Posters rondom woonplaats gehangen
- Super veel geplaatst op FB (post al bijna 200 keer gedeeld)
- Bedrijven (fitness centra etc) benaderd voor Facebookposts te maken of te delen (Sommigen gedaan, veel niet)
- Grotere bedrijven benaderd (Philips, Shell etc) of ze wellicht iets voor me kunnen betekenen, bijv. mailing naar alleen werknemers ofzo. Ook dusver geen succes.
- Alle sportverenigingen in woonplaats gemaild met zelfde bovenstaande verhaal. Tot dusver ook geen respons ontvangen.
- School gemaild om mails door te sturen naar studenten (gingen er niet mee akkoord).

Het zit helaas niet mee!! Ik vraag me echt af hoe die top 7 aan de 4000 stemmen komen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2018 - Stem promotie topic
« Reactie #7 Gepost op: 23-02-2018, 00:59:22 »
Ik heb gestemd maar ik heb niet het mailtje gekregen waarin ik mijn stem moet bevestigen. Dus ik denk dat mijn stem op dit moment nog niet telt.

Over meer stemmen verzamelen: advertentie in de plaatselijke krant misschien? :P

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2018 - Stem promotie topic
« Reactie #8 Gepost op: 23-02-2018, 10:03:09 »
Ik heb gestemd maar ik heb niet het mailtje gekregen waarin ik mijn stem moet bevestigen. Dus ik denk dat mijn stem op dit moment nog niet telt.

Over meer stemmen verzamelen: advertentie in de plaatselijke krant misschien? :P

Er is vast wel een lokale media-instelling in je woonplaats die (vrijwel) alles online zet. Daar zou je een persbericht naartoe kunnen sturen (gewoon een leuk verhaaltje waarom je mee wilt doen aan ER inclusief foto). Hetzelfde kun je doen bij de meer serieuze kranten / omroepen, maar daar zul je weinig respons krijgen waarschijnlijk. Een advertentie zou ik niet doen: kost altijd redelijk wat geld en levert in mijn ervaring weinig op.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Expeditie Robinson 2018 - Stem promotie topic
« Reactie #9 Gepost op: 1-03-2018, 22:40:54 »
Al 1155 stemmen nu! Maar bij lange na niet genoeg om in de top 7 te geraken.
Heeft er iemand misschien tips om mee stemmen ze Werven? Ik heb het volgende allemaal al gedaan:

- Posters rondom woonplaats gehangen
- Super veel geplaatst op FB (post al bijna 200 keer gedeeld)
- Bedrijven (fitness centra etc) benaderd voor Facebookposts te maken of te delen (Sommigen gedaan, veel niet)
- Grotere bedrijven benaderd (Philips, Shell etc) of ze wellicht iets voor me kunnen betekenen, bijv. mailing naar alleen werknemers ofzo. Ook dusver geen succes.
- Alle sportverenigingen in woonplaats gemaild met zelfde bovenstaande verhaal. Tot dusver ook geen respons ontvangen.
- School gemaild om mails door te sturen naar studenten (gingen er niet mee akkoord).

Het zit helaas niet mee!! Ik vraag me echt af hoe die top 7 aan de 4000 stemmen komen.

Of gewoon een super goed filmpje maken.
Helaas zijn sommige die in de top 7 zitten al enigszins bekend.. (check de namen op Google..)
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Marinda_B

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2018 - Stem promotie topic - Stem op MIJ
« Reactie #10 Gepost op: 6-03-2018, 11:21:39 »
Hoi allemaal,

Zouden jullie je stem willen uitbrengen op mij? https://www.expeditierobinson.nl/profiel/944

Ik kijk Expeditie Robinson al jaren vanaf mijn luie stoel en elk jaar 'vertel' ik de deelnemers wat ze beter hadden moeten doen. Het wordt nu tijd om het zelf maar eens te laten zien. Ik hou van mijn gezin, luxe, sociale leven en mijn werk, en daarom wordt het heel interessant om te zien hoe ik daar mee om kan gaan. Ik hoop dat jullie op mij gaan stemmen om deze droom waar te kunnen gaan maken! Alvast onwijs bedankt. Marinda

PS. Ik ben benieuwd voor wie dit een grotere opgave zal zijn, voor mij of voor mijn vriend die voor onz 2 kindjes moet zorgen :)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2018 - Stem promotie topic
« Reactie #11 Gepost op: 6-03-2018, 11:51:11 »
Heey je woont best dichtbij mij haha, gestemd ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kevvin18

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2018 - Stem promotie topic
« Reactie #12 Gepost op: 13-03-2018, 22:43:52 »
Lieve allemaal.
Wederom doe ik mee om tot de castingdag te komen. Dit keer gaat het me beter af: ik sta in de top 7!!!!
Om deze plek te behouden tot maandag heb ik echt alle hulp nodig. Dus alsjsblieft, breng je stem uit en deel mijn bericht. Stemmen doe je via https://expeditierobinson.rtl.nl/profiel/404 .
Het kost je echt heel even van je tijd en je helpt me enorm!!!!

Dank je wel!!!

Offline Titus

  • Forumlid
Expeditie Robinson Stem Promotie :)
« Reactie #13 Gepost op: 14-03-2018, 16:11:14 »
Hoi Expeditie Robinson liefhebbers,

Ik wil dit jaar heel graag meedoen met Expeditie Robinson! Alleen heb ik jullie stem nodig  ::jaja:: Ik sta nu 8ste dus net buiten de belangrijke top 7. Ik ben een geen ex-militair, sportschoolfanaat of bodybuilder, maar ik denk dat ik menig persoon kan verrassen tijdens de proeven door mijn snelheid, behendigheid en puzzelskills.

Jullie zouden me echt helpen met een STEM

Je kan stemmen door op deze link te klikken! :) Dank jullie!!

https://www.expeditierobinson.nl/profiel/1001

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Expeditie Robinson 2018 - Stem promotie topic
« Reactie #14 Gepost op: 21-05-2018, 23:05:04 »
Lieve allemaal.
Wederom doe ik mee om tot de castingdag te komen. Dit keer gaat het me beter af: ik sta in de top 7!!!!
Om deze plek te behouden tot maandag heb ik echt alle hulp nodig. Dus alsjsblieft, breng je stem uit en deel mijn bericht. Stemmen doe je via https://expeditierobinson.rtl.nl/profiel/404 .
Het kost je echt heel even van je tijd en je helpt me enorm!!!!

Dank je wel!!!

Ik zie nu (pas) dat je in de top 7 bent gebleven! Gefeliciteerd! Hopen dat je door het castingweekend komt!! Veel succes
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans