Auteur Topic: [ER] Muziek  (gelezen 2113 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[ER] Muziek
« Gepost op: 4-08-2018, 23:35:44 »
Hier opmerkingen over de muziek in ER
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [ER] Muziek
« Reactie #1 Gepost op: 29-11-2018, 16:02:19 »
wat is het muziekje, iedere keer voordat de reclame komt bij ''straks in expeditie robinson'' bedoel ik

deze muziek krijg je nu namelijk ook te horen bij de finale in Ziggo dome promo's

weet iemand dit?
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [ER] Muziek
« Reactie #2 Gepost op: 13-12-2018, 21:17:34 »
Weet iemand welke muziek er gebruikt wordt bij deze proef? (Uithoudingsproef van de armen)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ER] Muziek
« Reactie #3 Gepost op: 13-12-2018, 22:27:57 »
Ik weet of t specifiek dat moment was, maar er zit wel veel Mission Impossible muziek dit jaar, zo ook vandaag weer. Kan zaterdag wel ff checken voor je, dan kan ik terugkijken (tenzij iemand t eerder al weel natuurlijk).

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Muziek
« Reactie #4 Gepost op: 14-12-2018, 13:23:09 »
In principe kun je het heel makkelijk zelf checken. Op je mobiele telefoon kun je apps zoals Soundhound en Shazam downloaden, die muziek herkennen. Ik gebruik die eerste zelf heel vaak om nummers uit films en tv-programma's op te sporen. Bij ER maakt ik er niet vaak gebruik van, maar in de afleveringen van bijvoorbeeld Wie Is De Mol hoor ik regelmatig mooie muziek waarvan ik wil weten welke dat is. Misschien eens proberen?
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [ER] Muziek
« Reactie #5 Gepost op: 14-12-2018, 18:33:23 »
Goeie, ik kan het alleen hier niet op tv terug zien..

Ik ben benieuwd of hier iemand mij mee kan helpen

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Muziek
« Reactie #6 Gepost op: 16-12-2018, 17:05:24 »
Bij de Belgische editie had je vaak filmmuziek van The rock (nog andere dan dat ze voor de header gebruiken), Transformers, Pirates of the Caribbean,...   Veelal muziek van Hans Zimmer.     Het allerlaatste beeld met Robbe op de rots was van Avangers