Auteur Topic: [ER] Spoilers  (gelezen 6937 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[ER] Spoilers
« Gepost op: 4-08-2018, 23:36:28 »
In dit topic kan er vrij gepraat worden over spoilers. Het is dus niet nodig om spoilertags te gebruiken hier :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Marieke2013

  • Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #1 Gepost op: 6-09-2018, 10:26:35 »
Het AD heeft weer een paar afvallers gespot via social media:

https://www.ad.nl/show/vier-afvallers-expeditie-robinson-nu-al-ontmaskerd~aed41ea8/

Als ik me goed herinner waren ze vorig jaar aardig accuraat.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2018, 14:19:48 »
Twee van de vier had ik wel verwacht. Vorig jaar werd ook de meeste ophef gemaakt over de laatste bekendmaking en was diegene al snel naar huis. Dit jaar lijkt me dat voor de laatste 2 bekendmakingen ook heel logisch.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2018, 18:10:04 »
deze zin in het artikel:
Citaat
De online speurtocht wordt ieder jaar door Van Zessen gemaakt om aan te tonen hoeveel informatie je online achterlaat.
klopt volgens mij niet helemaal
*past aan:  De online speurtocht wordt ieder jaar door Van Zessen gemaakt ter meerdere eer en glorie van zichzelf.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #4 Gepost op: 7-09-2018, 20:23:08 »
 ::rofl::

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #5 Gepost op: 11-09-2018, 11:43:49 »
Ik heb nu Jody Bernal en Tony Junior beide in een interview gezien over Expeditie Robinson op Youtube. Tony vertelde dat ie maar 1x gepoept had en dat het lekkerste wat ie gegeten had gekookte rijst met zeewater was. Of hij liegt hier keihard of je kan de conclusie trekken dat ie de samensmelting niet gehaald heeft. Jody vertelde dat ie verdrietig was bij het afscheid van een aantal en dat ie er op een gegeven moment uit ging. Hieruit kan je concluderen dat Jody zeker niet 1 van de eerste afvallers is maar dat ie waarschijnlijk ook de finale niet gehaald heeft.

Beide interviews:

https://www.youtube.com/watch?v=uA1ycaLqwyM
https://www.youtube.com/watch?v=dJJCxI1CslA
When life knocks you down, fight back!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #6 Gepost op: 12-09-2018, 11:47:29 »
Iemand de tip voor de eerste afvaller van Tony gevonden ergens?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #7 Gepost op: 13-09-2018, 13:19:09 »
Iemand de tip voor de eerste afvaller van Tony gevonden ergens?

Tony zei dus dat de eerste afvaller iemand is die al eerder mee heeft gedaan aan een spelletje op televisie. Dan valt meteen het hele kamp van de onbekenden dus af, dus kamp noord verliest de proef. Naar mijn weten hebben Famke, Johnny, Toine en Loiza eerder meegedaan aan een ander programma. Stijn, Gregory en Tony weet ik zo niet. Toine, Johnny en Loiza zie ik er nog niet uitgaan, dus ja... Famke. Maar dit verbaast niemand denk ik :P

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #8 Gepost op: 13-09-2018, 16:38:17 »
Tony zei dus dat de eerste afvaller iemand is die al eerder mee heeft gedaan aan een spelletje op televisie. Dan valt meteen het hele kamp van de onbekenden dus af, dus kamp noord verliest de proef. Naar mijn weten hebben Famke, Johnny, Toine en Loiza eerder meegedaan aan een ander programma. Stijn, Gregory en Tony weet ik zo niet. Toine, Johnny en Loiza zie ik er nog niet uitgaan, dus ja... Famke. Maar dit verbaast niemand denk ik :P

Aan welk spelletje hebben Famke en Loiza eerder mee gedaan dan? Ik kan Hollands Next Top Model of Models in Paris niet echt een spel noemen. Dan zou ik zeggen dat het tussen Toine (Wie is de Mol) en Johnny (Atlas) gaat.
When life knocks you down, fight back!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #9 Gepost op: 15-09-2018, 01:51:59 »
Tony zei dus dat de eerste afvaller iemand is die al eerder mee heeft gedaan aan een spelletje op televisie. Dan valt meteen het hele kamp van de onbekenden dus af, dus kamp noord verliest de proef. Naar mijn weten hebben Famke, Johnny, Toine en Loiza eerder meegedaan aan een ander programma. Stijn, Gregory en Tony weet ik zo niet. Toine, Johnny en Loiza zie ik er nog niet uitgaan, dus ja... Famke. Maar dit verbaast niemand denk ik :P

Kan toch best dat één van de onbekenden een keer aan boggle ofzo heeft meegedaan? Ik zou dit kamp op basis van de hint niet afschrijven.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #10 Gepost op: 15-09-2018, 16:04:32 »
Ik denk dat de aflevering van donderdag jl wel heel duidelijk was om welke kandidaat dit ging. ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #11 Gepost op: 25-09-2018, 20:58:23 »
het kan een kwestie van interpretatie zijn, oordeel zelf:


Corry Konings vertelt bij Tijd voor Max over een acceptabele reden om een tijd afwezig te zijn. Ze heeft het over een vakantie in Portugal. Dan zegt ze: En dan vroegen ze me: ze blijft wel lang weg, nou, dan zal ze het daar wel goed hebben''.


Daar leid ik uit af dat ze niet slechts 3 afleveringen heeft meegedaan. Na 1 week afwezigheid, of misschien wel 2 weken, zullen mensen naar mijn mening niet gaan zeggen: ''ze blijft wel lang weg''.....


Iedereen mag daar natuurlijk anders over denken, kwestie van interpretatie, zogezegd.



Offline Blablab

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2017
  • Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #12 Gepost op: 26-09-2018, 14:30:59 »
De tip over de afvaller van deze week is dat het niet de enige bn’er is in de familie. Wat denken we hiervan?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #13 Gepost op: 26-09-2018, 14:42:38 »
Het ligt er maar net aan hoe je het begrip 'familie' opvat. Leeft de bekende naamgenoot nog wel, of niet meer, bedoel ik.


Johnny of Donny, dus. Of Tony, als je het begrip wat oprekt naar ''binnen de relatie-sfeer''.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #14 Gepost op: 26-09-2018, 14:45:18 »
Aisha kan ook nog
klaar voor de strijd

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #15 Gepost op: 26-09-2018, 17:17:01 »
Het ligt er maar net aan hoe je het begrip 'familie' opvat. Leeft de bekende naamgenoot nog wel, of niet meer, bedoel ik.


Dat dacht ik ook meteen. Het lijkt me een vreemde hint als het om Johnny zou gaan..

Aisha, denk ik. Donny sowieso niet, en Tony zou nog iets te vroeg zijn. Die is fysiek toch best sterk.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #16 Gepost op: 26-09-2018, 18:50:50 »
Aisha, Donny, Tony of Johnny dus. Ik hoop niet dat Kamp Noord weer verliest dat zou wel behoorlijk dramatisch worden. Ik ga er vanuit dat het tussen Aisha en Donny gaat dan.
When life knocks you down, fight back!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #17 Gepost op: 26-09-2018, 19:20:17 »
Even teruggrijpen op wat ik hierboven zei over Corry. Het begrip ''lang weg van huis'' kun je op meer manieren opvatten.

Je zou kunnen zeggen: als je weken weg bent van huis, dan kun je vantevoren afspreken dat je je mobiele telefoon thuis laat, en dan heeft de familie niet na enkele dagen door dat er iets niet klopt. Maar als je die afspraak niet maakt, dan lijkt 1 week afwezigheid al aan de lange kant.

Kortom: nog steeds een kwestie van interpretatie.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #18 Gepost op: 28-09-2018, 18:53:26 »
Bij de mannen lijk je aan hun baardgroei in de leader het een en ander te kunnen afleiden. Van Toine had ik bijvoorbeeld meteen het idee dat hij vroeg zou afvallen, want vrijwel geen baardgroei te zien. Bij Tony en Steven zien we in de leader alleen beelden van ze met weinig baardgroei. Zou dus kunnen dat die al vroeg afvallen. O.a. Jody,  Robin, Johnny en Jan zien we met veel meer baard.

Nienke zien we in de leader met een katapult schieten. Blijft er dus in totdat er een opdracht komt waarin ze die moeten gebruiken. Corry zien we tijdens een opdracht terwijl ze een touw van een vierkante paal afhaalt. Benieuwd wanneer dat onderdeel van een proef vormt.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [ER] Spoilers
« Reactie #19 Gepost op: 21-10-2018, 16:17:35 »
Het AD heeft weer een paar afvallers gespot via social media:

https://www.ad.nl/show/vier-afvallers-expeditie-robinson-nu-al-ontmaskerd~aed41ea8/

Als ik me goed herinner waren ze vorig jaar aardig accuraat.
Al deze kandidaten zijn er nu al weer uit :o, de spoiler klopte dus