Auteur Topic: [Kandidaat] Robin Bakker  (gelezen 1496 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Robin Bakker
« Gepost op: 1-09-2018, 11:41:09 »
Robin Bakker is 26 jaar, komt uit Spijkenisse en werkt in de Rotterdamse Havens. Hij maakt deel uit van het Kamp van de Onbekenden.

Wil je meer lezen over Robin, klik dan hier
Keep calm and eat chocolates!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Robin Bakker
« Reactie #1 Gepost op: 7-09-2018, 23:36:34 »
Lijkt me wel een relaxte en grappige gast. Hoop dat ie ver komt.
When life knocks you down, fight back!

Offline jorge

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robin Bakker
« Reactie #2 Gepost op: 28-09-2018, 21:09:48 »
Was toch een knappe prestatie die hij leverde gisteren.
Verder lijkt hij sociaal over te komen, oogt hij fysiek sterk en treed hij niet teveel op de voorgrond.

Heb het vermoeden dat dit wel eens de Carlos van dit seizoen kan worden. Die ook fysiek sterk was, maar minder opviel dan een Kaj of Niels.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robin Bakker
« Reactie #3 Gepost op: 4-11-2018, 17:43:14 »
Robin is vast een hele aardige gozer, maar man wat is kijken naar hem saai!

Echt een kleurloze deelnemer die tot dusver niets heeft toegevoegd aan het programma.
Afgaande aan het aantal posts in zijn topic ben ik volgens mij niet de enige die dit vind.  ::rofl::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Robin Bakker
« Reactie #4 Gepost op: 4-11-2018, 22:23:16 »
Robin is vast een hele aardige gozer, maar man wat is kijken naar hem saai!

Echt een kleurloze deelnemer die tot dusver niets heeft toegevoegd aan het programma.
Afgaande aan het aantal posts in zijn topic ben ik volgens mij niet de enige die dit vind.  ::rofl::
Ach ja, hij heeft een goed lichaam. Een beetje zoals Dominique die er alleen voor haar uiterlijk bij is. Kunnen ze volgende keer geen knapperds zoeken die ook qua karakters interessant zijn? Retorische vraag. :P Nou ja, misschien komt het bij beiden nog.

Maar wat Robin betreft... het was wel aandoenlijk hoe Özgür achter hem aanliep, maar dat is nu ook over.

Normaal stoot Robin zo door tot in de finale, tenzij de opzet met dat winnaarseiland echt veel anders is dan vorig jaar.