Auteur Topic: [Kandidaat] Steven Brunswijk  (gelezen 5624 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #20 Gepost op: 29-11-2018, 23:08:29 »
Nou ja, intussen slaagt zijn plan, en Lauries ogen vielen ongeveer uit haar kassen......

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #21 Gepost op: 29-11-2018, 23:30:07 »
Wat een held deze kandidaat! Jammer dat hij in zo'n suf seizoen zit.

Een stemmetje teveel gebruikt denk ik. Kan hem volgende week nog duur komen te staan ;)
You'll never walk alone

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #22 Gepost op: 30-11-2018, 01:09:19 »
Echt met afstand de tofste kandidaat van dit seizoen. Wat een brute actie weer. Deze man bezit echt alles wat een Robinson-kandidaat interessant kan maken. Hij redt na de samensmelting bijna in zijn eentje dit seizoen

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #23 Gepost op: 30-11-2018, 10:07:33 »
Ik vind zijn actie ook tof en hij verloor de proef ook grappig. Zou hij alleen kunnen stoppen met zeggen dat hij een naaier, een backstabber, messen-in-de-rug-steker is en dat he don’t caaaare? Dat werd echt tien keer herhaald.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #24 Gepost op: 30-11-2018, 19:44:19 »
Wat een held deze kandidaat! Jammer dat hij in zo'n suf seizoen zit.

Een stemmetje teveel gebruikt denk ik. Kan hem volgende week nog duur komen te staan ;)

Van wie dan? De enige die meer stemmen heeft dan Steven is Do. En die wilde Robin er ook uit.

Edit: als t lijstje in het afleveringen topic klopt kunnen Greg en Do samen Steven wegspelen, maar aangezien die beiden op winnaarseiland zitten, kan er maar één misschien naar de eilandraad komen. Dus nee Steven is safe. Ik gok dat ie dan alsnog voor Loiza gaat (tenzij die immuniteit wint).
« Laatst bewerkt op: 30-11-2018, 19:47:35 door Daisy »