Auteur Topic: [Kandidaat] Steven Brunswijk  (gelezen 5663 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Steven Brunswijk
« Gepost op: 1-09-2018, 11:43:37 »
Steven Brunswijk is een cabaretier die bekend staat als de Braboneger. Hij start deze expeditie in Kamp Zuid.

Wil je meer weten over Steven klik dan hier
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #1 Gepost op: 13-09-2018, 23:25:16 »
Leuke kandidaat. Blijft positief, ook al bestaat een groot deel van zijn eiland uit negatievelingen. Slim bedacht van die ladder.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #2 Gepost op: 14-09-2018, 07:21:59 »
Ja eens. Vorige week leek het erop dat hij mee zou gaan in dat negatieve groepje maar gelukkig leek hij zich daar nu ook aan te storen en ging hij lekker op eigen onderzoek uit. Leuke gozer verder, grappig ook.  ::rofl::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #3 Gepost op: 21-09-2018, 13:07:00 »
Geweldige gozer. Mijn favoriet op dit moment.  ::jaja::

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #4 Gepost op: 1-11-2018, 22:20:43 »
De vooruitblik op volgende week laat zien dat Steven het misschien tactisch gaat spelen door een van de BN-dames weg te stemmen. Slim, want ik denk dat hij anders vroeg of laat zelf een keer door ze wordt weggestemd. Hij moet het alleen zo zien te spelen dat hij niet de aanstichter lijkt.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #5 Gepost op: 2-11-2018, 00:28:48 »
Ook fijn als ze niet te lang in hun vaste kliekjes blijven van onbekend en bekend ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #6 Gepost op: 2-11-2018, 13:57:18 »
De vooruitblik op volgende week laat zien dat Steven het misschien tactisch gaat spelen door een van de BN-dames weg te stemmen. Slim, want ik denk dat hij anders vroeg of laat zelf een keer door ze wordt weggestemd. Hij moet het alleen zo zien te spelen dat hij niet de aanstichter lijkt.
Ja, vind ik ook leuk :) Anders wordt het enorm voorspelbaar, dus ik hoop dat het lukt ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #7 Gepost op: 2-11-2018, 14:40:23 »
Hopelijk inderdaad een beetje vuurwerk volgende week.  ;D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #8 Gepost op: 2-11-2018, 20:43:02 »
Stijntje blindside zou wel lachen zijn.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #9 Gepost op: 2-11-2018, 22:51:34 »
Als Steven echt probeert om een van dames weg te krijgen, zal het waarschijnlijk Stijn of Loiza zijn. Die zijn al vanaf dag 1 erg dik met elkaar.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #10 Gepost op: 2-11-2018, 23:10:30 »
Zou het wel een rare timing vinden. Als het hem lukt zit hij nog met Do, Laurie, Jan en Robin (als die terugkomt van winnaarseiland). Onbekend zou dan zomaar weer overmacht kunnen halen.

Ik vrees dat het een lokkertje is om het spannend te maken maar dat we volgende week gewoon de volgende ON’er zien vertrekken.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #11 Gepost op: 3-11-2018, 12:45:58 »
Dat laatste vermoed ik eigenlijk ook. Maar hopelijk gebeurt er toch iets verrassends.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #12 Gepost op: 4-11-2018, 15:16:41 »
Ik weet niet of de timing zo raar is.
Hij komt oorspkelijk van team geel.
Van dat oude team is nog Jody en Nienke over. Hij had met Jody een bondje, Maar Jody heeft nu aangegeven dat hij eruit wilde en een kamikaze-actie ging doen, dat laat hem alleen achter.
Loiza en Stijn zijn heel close en als Nienke zich daar bij aansluit dan hebben zij best wel macht.

Alleen vertrouwt hij nu op Gregory en die heeft bewezen dat hij eigenlijk helemaal niet te vertrouwen is en alleen maar het idee geeft dat hij aan jouw kant staat. Uiteindelijk doet hij dit alleen maar om erachter te komen hoe iedereen gaat stemmen en gaat hij toch met de groep mee. Iedereen is er pas achteraf achter dat ze hem niet hadden moeten vertrouwen.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #13 Gepost op: 4-11-2018, 19:07:46 »
Aan de andere kant: vergeet niet dat Stijn, Loiza, Gregory en Tony Donny hebben weggestemd. Als die groep bij elkaar was gebleven, waren Steven en Jody de volgenden geweest. Dat zal Steven vast niet zijn vergeten. Met dat in het achterhoofd kan het zijn dat hij zich oprecht niet veilig waant in het BN-erskamp.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #14 Gepost op: 15-11-2018, 22:18:02 »
#TeamSteven

Hij moet nu alleen oppassen dat ie geen target van de onbekenden wordt.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #15 Gepost op: 15-11-2018, 23:09:07 »
Slim van Steven om tegen Robin te strijden. Wie er ook verliest, degene die teruggaat naar de Eilandraad stemt sowieso op Stijn. Loiza had op Do gestemd dus moest Steven haar op het eiland houden.

Ik hoop dat hij de finale haalt!

Offline FlowMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #16 Gepost op: 15-11-2018, 23:46:57 »
Wat een eindbaas. Hij beseft dat hij niks meer hoeft te pikken van de bekende dames, en deelt ze meteen mee dat ze poffertjes moeten bakken voor hem. En wie er beslist of er een ananas wordt gegeten of niet.

Robinson 2018 gogo

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #17 Gepost op: 16-11-2018, 08:52:00 »
Mijn favoriete kandidaat tot nu toe. Speelt het heel slim. Heult met kamp ON terwijl de BN-dames nog steeds denken dat hij bij hen hoort. En spaart nu ook nog eens kostbare stemmen uit door zijn verlengde verblijf op Winnaarseiland.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #18 Gepost op: 16-11-2018, 11:33:04 »
Steven is voor mij vanaf de samensmelting, maar ook daarvoor al grotendeels, de smaakmaker van het seizoen. Goed in de proeven, een echte winnaar, tactisch sterk en ook nog eens een fijne vent. Als hij nog één aflevering op winnaarseiland kan blijven zit hij al bijna gegarandeerd in de halve finale. Ik hoop dat hij wint.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Steven Brunswijk
« Reactie #19 Gepost op: 16-11-2018, 21:37:27 »
Ik hoop dat hij nog eens een mes in zn rug krijgt eigenlijk.