Auteur Topic: [Kandidaat] Stijn Fransen  (gelezen 8819 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #20 Gepost op: 11-11-2018, 17:24:55 »
Haar taalgebruik ook
‘Ik wil me es seefe’ lol.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #21 Gepost op: 11-11-2018, 19:11:33 »
Zei ze niet dat ze haar ‘ass wilde saven’?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #22 Gepost op: 11-11-2018, 20:01:27 »
Zou het?  ::)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #23 Gepost op: 12-11-2018, 10:45:02 »
Zei ze niet dat ze haar ‘ass wilde saven’?
Zo had ik het ook gehoord...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #24 Gepost op: 15-11-2018, 22:15:26 »
Zo, en nu moet de expeditie het zonder pannenkoekjes doen.

Offline FlowMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #25 Gepost op: 15-11-2018, 23:42:19 »
Ik genoot zo hard elke keer dat er een stem op haar tevoorschijn kwam. Lange tijd geleden dat ik er zo van kon genieten.

Ze heeft het te makkelijk gehad in de eerste delen van de expeditie, altijd de macht gehad van het overtal hebben qua stemmen. Ze kon zich gedragen hoe ze wou (bijdehand, popie jopie). Te arrogant om zich te realiseren dat Steven, Jody en Greg zich tegen haar/hun zouden keren zodra ze de kans kregen. Heerlijk.

Maar de arrogantie de bekende heren even te kunnen managen, wel even voor de heren te kunnen beslissen hoeveel ze moesten inzetten voor haar hachje. Lachwekkend.

Opgeruimd staat netjes.

Steven is een held/baas

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #26 Gepost op: 16-11-2018, 07:37:28 »
Jeetje. Ik vond haar wel oké.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #27 Gepost op: 16-11-2018, 07:51:09 »
Ik genoot zo hard elke keer dat er een stem op haar tevoorschijn kwam. Lange tijd geleden dat ik er zo van kon genieten.

Ik vind jou een beetje eng

En eens met Heinz.
Frankje Lapi

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #28 Gepost op: 16-11-2018, 08:01:16 »
Echt jammer dat ze eruit is! Zag haar wel de finale bereiken; vooral in het begin. Ze heeft de pech gehad dat haar groepje te opvallend werd en teveel macht kreeg...
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #29 Gepost op: 16-11-2018, 08:20:11 »
Ik vind het ook heel jammer dat ze eruit is. Ze was gewoon lekker enthousiast... In tegenstelling tot vele anderen op het eiland...
Ich bin ein Bärliner!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #30 Gepost op: 16-11-2018, 08:42:51 »
Toen het tussen Do en Stijn ging, hoopte ik wel dat ze er uit zou gaan. Maar ik vind haar nog best oké. Alleen een beetje saai van aflevering 3-10.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #31 Gepost op: 16-11-2018, 08:46:48 »
Ik kan me grotendeels wel vinden in de reactie van FlowMaster. Gewoon niet slim gespeeld door de drie dames. Pas nadat ze Robin hadden gesproken op Winnaarseiland drong het tot ze door dat ze misschien niet zo veilig waren als ze dachten. En waarom zou Gregory zijn stemmen verprutsen? Hij was op dat moment immers veilig. Ook nogal naïef dat ze er nooit aan gedacht hebben dat Steven en Gregory misschien wel toenadering tot de ON-ers zouden zoeken. Als ze dat niet zouden doen, zouden ze vroeg of laat door de dames worden weggestemd.

In dat licht bezien kan ik de term 'arrogantie' wel plaatsen. Ze waren tot vorige week iets te zeker van hun comfortabele meerderheid en gedroegen zich daar ook naar. Daar zijn ze terecht voor afgestraft. Stijn was een lieve en vrolijke verschijning (dat vonden haar medekandidaten duidelijk ook), maar had verder geen enkele diepgang. Dat oppervlakkige geneuzel van haar werkte me vreselijk op m'n zenuwen. Ik ben blij dat ze eruit is.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #32 Gepost op: 16-11-2018, 11:29:28 »
Ze was van de nog aanwezige Expeditieleden mijn minst favoriete speler, dus ik ben er totaal niet rouwig om dat ze vertrekt. Wel grappig dat ze vooral zelf het idee had dat ze weg is gestemd omdat ze te sterk zou zijn. Het was overduidelijk om de 'vrouwen-driehoek' te doorbreken, en niet zo zeer omdat ze nou enorm sterk was.

Offline FlowMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #33 Gepost op: 16-11-2018, 11:33:53 »
Ze was van de nog aanwezige Expeditieleden mijn minst favoriete speler, dus ik ben er totaal niet rouwig om dat ze vertrekt. Wel grappig dat ze vooral zelf het idee had dat ze weg is gestemd omdat ze te sterk zou zijn. Het was overduidelijk om de 'vrouwen-driehoek' te doorbreken, en niet zo zeer omdat ze nou enorm sterk was.

Hahaha echt he, dat viel me ook al op. Al voordat ze eruit lag zei ze dat het om die reden zou zijn. Verschrikkelijk.

Offline FlowMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #34 Gepost op: 16-11-2018, 11:50:23 »
In dat licht bezien kan ik de term 'arrogantie' wel plaatsen.

Dat is voor mij inderdaad waarom ik het als arrogant bestempel.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #35 Gepost op: 16-11-2018, 12:46:24 »
Iedere kandidaat speelt het spelletje op zijn of haar eigen manier. Tactisch, minder tactisch, slim of niet slim.

Als je ervoor kiest om ''onder de radar'' te blijven, dan is dat wat mij betreft ook een tactiek. Soms werkt die, soms werkt die niet. Ik zie er niets arrogants in.

Ik vond de manier waarop ze zich opstelde, overigens wel een wereld van verschil met de manier waarop Aisha zich opstelde.

Offline FlowMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #36 Gepost op: 16-11-2018, 16:34:08 »
Als je ervoor kiest om ''onder de radar'' te blijven, dan is dat wat mij betreft ook een tactiek. Soms werkt die, soms werkt die niet. Ik zie er niets arrogants in.

Helemaal met je eens! Ik zou ook niet iemand arrogant vinden enkel omdat hij/zij voor genoemde tactiek kiest.

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #37 Gepost op: 18-11-2018, 10:05:03 »
Saaie kandidaat, viel noch positief noch negatief op.
Echt een soapsterretje zonder veel inhoud, leuk om te zien, niet echt knap,  bij proeven viel ze ook niet op, tja wat doen zo'n meisje daar precies? Hopen dat ze stiekem ver komt.

Soort van 13 in een dozijn kandidaat, daar missen we weinig aan.


opmerking over borsten verwijderd.
Lukie4
« Laatst bewerkt op: 18-11-2018, 16:58:19 door Lukie4 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #38 Gepost op: 18-11-2018, 13:57:59 »
Stijn doet/deed me een beetje denken aan Emma uit seizoen 2005.


Offline FlowMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #39 Gepost op: 18-11-2018, 16:00:35 »
Stijn doet/deed me een beetje denken aan Emma uit seizoen 2005.

Karen 2003?

« Laatst bewerkt op: 18-11-2018, 16:02:09 door FlowMaster »