Auteur Topic: [Kandidaat] Stijn Fransen  (gelezen 8733 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Stijn Fransen
« Gepost op: 1-09-2018, 11:44:56 »
Stijn Fransen is een 28-jarige actrice. Zij start deze expeditie in Kamp Noord.

Wil je meer lezen over Stijn klik dan hier
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #1 Gepost op: 7-09-2018, 12:38:51 »
Leuke meid, hoop/denk dat ze wel ver komt!
🜃

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #2 Gepost op: 7-09-2018, 16:07:37 »
Leuke meid, hoop/denk dat ze wel ver komt!
Klopt! Lekker enthousiast en vrolijk. :D
Verder ben ik het met vrijwel alles eens wat jij al hebt gepost Faab bij de kandidaten ;) ::ok::
Aisha en Jo  ::niet-ok:: Laurie :-\\ Donny ::ok::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #3 Gepost op: 7-09-2018, 17:55:40 »
Stijn is tot nu toe mijn favoriete kandidaat! Ik vind het leuk om te zien goe enthousiast ze is en ik hoop echt dat ze het ver gaat schoppen! ::joehoe::

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #4 Gepost op: 7-09-2018, 18:39:26 »
Mijn favoriet vóór aflevering 1. Zeker Robinsonwaardig. Fysiek sterk, vrolijk en meest bekende BN'er voor mij.  ::bravo:: ::bravo::
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #5 Gepost op: 8-09-2018, 18:00:20 »
Als ze zo doorgaat zal ze zeker ver moeten kunnen komen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #6 Gepost op: 13-09-2018, 07:55:54 »
Ik vergeet haar steeds omdat ik steeds denk dat het over een man gaat als ik haar naam lees, en dan weet ik niet welke man. Maar goed ze is dus een meid. Dat is nog even wennen voor me. Ik ken haar niet want ik kijk geen goede tijden. Maar ze komt erg fanatiek over.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #7 Gepost op: 17-09-2018, 20:59:11 »
Het zal aan mij liggen, maar ik vind dat ze een onsympathieke uitstraling heeft. Zal vermoedelijk ver komen, maar er vlak voor de finale uitvliegen vanwege teveel vertrouwen in haar medemens. Ze lijkt me een sterke kandidaat, wat de reden zal zijn dat men haar er vóór het eindspel liever uitstemt.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #8 Gepost op: 20-09-2018, 01:21:28 »
Ligt niet aan jou Blip, ik vind haar ook niet zo fantastisch als hier wordt geroepen. Vervelend chaotisch mens, dominant en irritant, nee niet mijn favoriet.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #9 Gepost op: 21-09-2018, 13:00:46 »
Ik heb een zeer neutraal gevoel bij haar. Doet me echt helemaal niets.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #10 Gepost op: 23-09-2018, 10:20:07 »
Ligt niet aan jou Blip, ik vind haar ook niet zo fantastisch als hier wordt geroepen. Vervelend chaotisch mens, dominant en irritant, nee niet mijn favoriet.

Ik vind haar ook niet leuk. Ze komt enorm over de top over. Beetje alsof ze constant aan het acteren is. Ben ook geen fan.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #11 Gepost op: 6-10-2018, 11:27:42 »
Vind dat ze het leuk doet! Hoop dat ze zich nog sterker gaat laten zien in de proeven, zodat haar kamp haar meerwaarde ook zal blijven zien. ::jaja::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #12 Gepost op: 7-10-2018, 17:29:50 »
Ze doet het inderdaad leuk! Absoluut een van mijn favorieten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #13 Gepost op: 7-10-2018, 20:47:30 »
Werkt me verschrikkelijk op m’n zenuwen. Is puur gevoelsmatig. Soms heb je gewoon zo’n kandidaat waar je om onduidelijke redenen een hekel aan hebt. Hoop dat ze zo snel mogelijk afvalt.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #14 Gepost op: 11-10-2018, 23:30:31 »
Werkt me verschrikkelijk op m’n zenuwen. Is puur gevoelsmatig. Soms heb je gewoon zo’n kandidaat waar je om onduidelijke redenen een hekel aan hebt. Hoop dat ze zo snel mogelijk afvalt.
Precies dat

Offline FlowMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #15 Gepost op: 26-10-2018, 01:20:22 »
Wat een faker zeg. Ik irriteer me helemaal kapot van dat over the top gedrag.
Nep sympathiek. Een draak. Alles is geacteerd, helemaal nep. Niet normaal irritant camera bewust.
Vind zichzelf helemaal het einde. Ik stop bijna met kijken van dit seizoen vanwege haar.

Dat moment vorige week waarbij Brabo Neger een vraag stelde tijdens dat ze vuur aan het maken was (ofzo), Stijn dit interpreteerde als kritiek en reageerde met: Doe jij het dan, doe jij het dan, doe jij het dan als je het beter kan. Ver-schrik-ke-lijk.


Offline jorge

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #16 Gepost op: 26-10-2018, 03:32:08 »
Inmiddels zit ze al een dag of 18/20 op een onbewoond eiland. Met weinig slaap, comfort, eten etc. Er worden uren aan materiaal per dag opgenomen. Wel knap als je dan constant alles kan acteren, terwijl veel oud deelnemers aangeven zichzelf heel erg tegen te komen.

Nu stoor ik me niet zo aan haar, maar is ze ook niet een favoriet van mij. Maar ik heb wel de indruk dat ze gewoon is zoals ze doet. Misschien is het aangeleerd gedrag ( dit had ik bij een Tony bijv ook wel) maar ik denk niet dat je masker zolang kan blijven voorhouden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #17 Gepost op: 28-10-2018, 13:41:59 »
Ik blijf haar gewoon nog steeds een van de leukste, sympathiekste en enthousiastste kandidaten vinden.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #18 Gepost op: 28-10-2018, 18:36:53 »
Inmiddels zit ze al een dag of 18/20 op een onbewoond eiland. Met weinig slaap, comfort, eten etc. Er worden uren aan materiaal per dag opgenomen. Wel knap als je dan constant alles kan acteren, terwijl veel oud deelnemers aangeven zichzelf heel erg tegen te komen.

Nu stoor ik me niet zo aan haar, maar is ze ook niet een favoriet van mij. Maar ik heb wel de indruk dat ze gewoon is zoals ze doet. Misschien is het aangeleerd gedrag ( dit had ik bij een Tony bijv ook wel) maar ik denk niet dat je masker zolang kan blijven voorhouden.

17 dagen, de samensmelting was op dag 16

Ik geloof ook niet dat ze acteert, maar dat ze gewoon zo is, met van die maniertjes die nogal overdreven kunnen lijken. Het zou mij irriteren, maar blijkbaar valt het daar toch mee want je hoort geen van de anderen erover.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stijn Fransen
« Reactie #19 Gepost op: 29-10-2018, 21:51:58 »
Het gaat mij er niet om dat Stijn haar enthousiasme zou faken of zo. Ik geloof best dat ze in het echt ook zo’n enthousiast blij ei is. Maar, zoals jorge hierboven zei: er wordt dagelijks uren aan materiaal opgenomen, en ze zit er al 17 dagen. In alle afleveringen heb ik haar nog nooit iets leuks, interessants of grappigs horen zeggen. Dat is toch armoedig? Ze is verreweg de meest eendimensionale kandidaat die dit jaar meedoet. Ze zal vast leuk, lief en aardig zijn, maar ook martelend saai en oppervlakkig. Toont geen initiatief en praat alleen maar met anderen mee. Dit soort kandidaten komt helaas vaak ver in het programma. Zal me niet verbazen als ze de finale haalt.
« Laatst bewerkt op: 29-10-2018, 22:09:39 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison