Auteur Topic: [Aflevering 3] - 20 september  (gelezen 1461 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
[Aflevering 3] - 20 september
« Gepost op: 20-09-2018, 11:40:54 »
Kamp Noord heeft 's nachts last van ratten. Een van de kandidaten heeft slapeloze nachten doordat de beesten over haar heen lopen. Kamp Zuid heeft nog steeds geen vuursteen en heeft dus al dagen niets kunnen eten. De irritaties in het kamp lopen daardoor hoog op. In het Kamp van de Onbekenden hebben ze genoeg eten en de sfeer lijkt hartstikke goed. Al denkt niet iedereen daar hetzelfde over. De proef van deze week lijkt volgens de deelnemers op een middeleeuws marteltuig.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Online Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - 20 september
« Reactie #1 Gepost op: 20-09-2018, 21:20:01 »
Wel weer een gaaf spel met het rad.

En team Donny toch weer blij met een vuursteen. Benieuwd of ze nu zuiniger er mee omgaan.

En de goede sfeer in kamp onbekend is toch oppervlakkig een geheel.
Wel benieuwd of dat plannetje gaat lukken.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - 20 september
« Reactie #2 Gepost op: 20-09-2018, 21:21:53 »
Leuke proef dit.

Voor de rest nog niet heel boeiend.

Kamp Onbekend, dat onploft bij de eerste eilandraad, wanneer die ook moge zijn. Tenzij er voor die tijd een team hussel plaats vind, zou me niet eens verbazen.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 20 september
« Reactie #3 Gepost op: 21-09-2018, 13:11:12 »
De eerste 3 afleveringen waren nogal saai. Hopelijk komt er nog wat meer spektakel de komende afleveringen. Enige dat nu leuk is om naar te kijken zijn de proeven (de gezamelijke proeven dan, de kapiteinsduels zijn ook niet echt boeiend).

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 20 september
« Reactie #4 Gepost op: 21-09-2018, 14:44:16 »
Leuke aflevering weer, maar wel jammer van de afvaller.

De proef met het rad was echt  ::bravo::, maar het balletje maakte het minder vond ik.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 20 september
« Reactie #5 Gepost op: 22-09-2018, 21:32:34 »
Wel irritant dat Nicolette zich zo bemoeit met de proef en aanmoedigt.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Aflevering 3] - 20 september
« Reactie #6 Gepost op: 23-09-2018, 10:18:37 »
Ik vind Nicolette sowieso irritanter dan Dennis ( nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen). Ze praat zo hinderlijk, als ze een proef uitlegt snap ik er niks van.
Alsof ze een hoog opgeleide professor is en ze bemoeit zich er inderdaad veel te veel mee.
Ik trek Dennis momenteel iets beter. Die is ook irritant maar praat tenminste normaal Nederlands. Ook dat geneuzel voor een proef over hoe iedereen zich voelt mag van mij weggelaten worden. Ik vind Nicolette erg onecht overkomen, ze praat alsof ze van een script voorleest. Nee ik ben geen fan, nooit geweest ook.

Ik mis Evi vaak.

Saaie aflevering weer. Gelukkig komt er volgende week wat vuurwerk. Niet slim van Noord om Johnny te houden. Zo verklein je je kansen om volgende week de proef te winnen als Tony zijn duel verliest. Proef was wel aardig. Kamp onbekend vind ik nog steeds niks. 
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 3] - 20 september
« Reactie #7 Gepost op: 24-09-2018, 12:52:05 »
De opdracht was leuk, de rest blijft behoorlijk saai...
Ich bin ein Bärliner!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - 20 september
« Reactie #8 Gepost op: 26-09-2018, 19:55:53 »
Ik vind het vooral irritant als Dennis of Nicolette proberen de tactieken te verraden
Ik hoor Johnnie in de biechtstoel zeggen dat zijn tactiek is om een beetje op de achtergrond te blijven maar wel te zorgen voor een goede sfeer en de gezelligerd te zijn zodat de anderen daarom niet op hem stemmen.
Vervolgens vraagt Nicolette op de eilandraad: en Johnnie wat is jouw tactiek? Erg irritant.
Verder hebben beide een spraakgebrek .
Nicolette spreekt een s uit als een z en Dennis heeft het altijd over een surie ipv een jury.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 3] - 20 september
« Reactie #9 Gepost op: 26-09-2018, 20:05:21 »
Oh het irritantste vind ik juist dat ze geen goede inhoudelijke vragen stellen. Soms zijn het echt opmerkingen als "Nou jij voelt je wel thuis op het eiland of niet"? Wat zijn dat voor vragen ??? Het zou beter zijn als ze inhoudelijkere vragen zouden stellen over het overleven, de groepsdynamiek en de keuzes die ze moeten maken in het spel (bijvoorbeeld hoe bepaal jij je stem?). En dan het liefst zonder al teveel aannames...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - 20 september
« Reactie #10 Gepost op: 26-09-2018, 20:12:19 »
Ja daar kan ik me ook in vinden, mits de vragen open gesteld zijn, inderdaad zonder aannames, maar het wel nog de mogelijkheid geeft om keihard te liegen.