Auteur Topic: [Aflevering 6] - 11 oktober  (gelezen 3101 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
[Aflevering 6] - 11 oktober
« Gepost op: 11-10-2018, 15:54:18 »
Kamp Noord is na de Eilandraad niet één, maar twee sterke spelers kwijt. De expeditieleden vrezen voor de immuniteitsproef, maar zetten alles op alles. Kamp Onbekend is nog ongeslagen, maar begint hem te knijpen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #1 Gepost op: 11-10-2018, 21:21:57 »
Oh oh, ze zullen toch niet weer verliezen.


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #2 Gepost op: 11-10-2018, 21:47:19 »
Gwenda heeft niks door, maar hoop niet dat Jan nog argwaan bij haar wekt. Want een beetje stem verrassing op de Eilandraad mag ook wel eens :P

En duivelseiland met Corry en Johnny lijkt nu wel alsof die 2 een jarenlang getrouwd echtpaar is op vakantie in de tropen. De 2 oudsten op dat eiland los van al het gekonkel :P

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #3 Gepost op: 11-10-2018, 21:55:23 »
Dit wordt vuurwerk!

Ik hoop dus wel dat ze dr munt inzet. Dat zou toch ook lachen zijn  ;D
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #4 Gepost op: 11-10-2018, 21:57:11 »
Nee
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #5 Gepost op: 11-10-2018, 21:57:46 »
Dan maken ze het nu nog zogenaamd spannedn
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #6 Gepost op: 11-10-2018, 22:00:14 »
Ze blijft lief
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #7 Gepost op: 11-10-2018, 22:02:25 »
Sportieve reactie terwijl het haar echt pijn deed!

Volgende week de laatste voor de samensmelting?
You'll never walk alone

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #8 Gepost op: 11-10-2018, 22:04:41 »
Wat ik wel opvallend vond is dat Ozgur en Sandra NIET op Gwenda stemden uiteindelijk. Misschien toch door haar praatje voorafgaand aan de stemming?
When life knocks you down, fight back!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #9 Gepost op: 11-10-2018, 22:09:28 »
Dat praatje gaf weer veel weg.

Als Nicolette aan mij zou vragen: 'worden er al tactische spelletjes gespeeld' dan gaan bij mij alle alarmbellen af.

You'll never walk alone

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #10 Gepost op: 11-10-2018, 22:31:49 »
Ik vond het heel jammer dat Gwenda niet toch haar munt inzette.
Niet omdat ik haar er perse in wilde houden, maar meer omdat dat voor spanning gezorgd had.
Nu gaat Laurie alles bepalen. Bij een eventueel volgend verlies gaat Jan of Sandra en daaropvolgend de andere van de 2.
Of Ozgur zou in de picture kunnen komen, omdat hij zich niet aan de afspraak gehouden heeft.

Team onbekend is wel verzwakt door het vertrek van Gwenda, dus kans op verliezen is groter geworden.

Door terugkomst van Nienke is de positie van Gregory ook zwakker geworden.
Wordt wel interessant.

Zij hebben het steeds over dat dit wel eens de laatste proef voor de samensmelting zou kunnen zijn.
Ik mag hopen van niet.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #11 Gepost op: 11-10-2018, 22:37:51 »
Fijn dat Kamp Onbekend ook eens verloor, liggen daar de verhoudingen daar ook wat duidelijker.

Mochten de BNers kans willen hebben dit jaar moeten ze nog wel minimaal 1 proef winnen want er zit een sterk blok van 4 daar bij Kamp Onbekend, Sandra en Jan zullen echt niet snel op hun stemmen, dus die moeten er voor die tijd wel uit. Ik gok dat er nog wel 2 proeven komen, omdat ik denk dat óf Corry of Johnny ook nog kans maakt om terug te komen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #12 Gepost op: 12-10-2018, 00:33:26 »
Ik denk dat Corry of Johnny bij de samensmelting komt.

Wat een stomme edit weer. Ze laten de stem van Laurie zien, en die is op Gwen. Bij de eerste drie stemmen op Gwenda stond haar volledige naam op het briefje. De laatste stem was dus totaal niet spannend meer.


Wat een loodzware proef zeg, pfff. Heel knap van de BN-ers.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #13 Gepost op: 12-10-2018, 03:39:58 »
Wat ik wel opvallend vond is dat Ozgur en Sandra NIET op Gwenda stemden uiteindelijk. Misschien toch door haar praatje voorafgaand aan de stemming?

Ik heb eens gehoord dat de stemmen moeten worden vastgelegd nog voordat de kandidaten de eilandraad op komen. Opdat de productie de vragen die Dennis en Nicolette stellen zo gericht mogelijk kunnen zijn

Dat praatje gaf weer veel weg.

Als Nicolette aan mij zou vragen: 'worden er al tactische spelletjes gespeeld' dan gaan bij mij alle alarmbellen af.

Dit is daar een voorbeeld van. De afvaller wordt áltijd bevraagd vantevoren. Daardoor wist je al dat Sandra er iig niet uit ging. En de hints die Nicolette gaf maakten wel duidelijk dat het Gwenda ging zijn idd.

Of Gwenda ook vantevoren moest aangeven haar munt in te zetten weet ik niet maar ik denk van wel.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #14 Gepost op: 12-10-2018, 12:01:52 »
Wat ik wel opvallend vond is dat Ozgur en Sandra NIET op Gwenda stemden uiteindelijk. Misschien toch door haar praatje voorafgaand aan de stemming?
van Sandra is het heel erg logisch. Want ze wist dat ze deden alsof er op haar werd gestemd, dus dat Gwenda op haar ging stemmen. Mocht ze de munt dan wel inzetten dan zou haar ene stem doorslaggevend zijn, dus stemt ze op iemand anders om een gelijke stand te forceren. ....Dat is natuurlijk wanneer niet ook Ozgur op Sandra zou stemmen :P. Misschien dacht hij dat hij de stem van Sandra zou krijgen?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #15 Gepost op: 12-10-2018, 14:03:16 »
Ik vind sowieso dat hele gedoe met vragen stellen voor de stemmen maar onzin ::hypocriet:: . Ik ben veel te ongeduldig, ik wil gewoon dat ze gaan stemmen en de stemmen laten zien. En daarnaast weet je de antwoorden op de vragen toch al, ook al voor de kandidaten antwoord geven.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #16 Gepost op: 12-10-2018, 14:14:13 »
van Sandra is het heel erg logisch. Want ze wist dat ze deden alsof er op haar werd gestemd, dus dat Gwenda op haar ging stemmen. Mocht ze de munt dan wel inzetten dan zou haar ene stem doorslaggevend zijn, dus stemt ze op iemand anders om een gelijke stand te forceren. ....Dat is natuurlijk wanneer niet ook Ozgur op Sandra zou stemmen :P. Misschien dacht hij dat hij de stem van Sandra zou krijgen?

zou ook zomaar kunnen. Ik was ook al verbaasd over de stem van Ozgur en bij Sandra dacht ik dat zij niet op de hoogte was van het complot.

Wel vind ik het niet zo slim van Jan en SAndra om met dit complot mee te doen.
Er is een groep van 4 en die zijn nu in de meerderheid.
Slimmer was het geweest om een een tegencomplot te bedenken.
Jan, Sandra en Gwenda op 1 van de groep van 4.
De groep van 4 op Gwenda. Gwenda zet haar munt in en de groep van 4 is een groep van 3.

Maar ik snap dat het vanaf de bank toch anders is dan op het eiland.

Verder vind ik het ook leuk dat Nienke terug in kamp noord is Hierdoor is hier de situatie opeens ook heel anders.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #17 Gepost op: 12-10-2018, 21:40:45 »
Ik denk dat Corry of Johnny bij de samensmelting komt.

Wat een stomme edit weer. Ze laten de stem van Laurie zien, en die is op Gwen. Bij de eerste drie stemmen op Gwenda stond haar volledige naam op het briefje. De laatste stem was dus totaal niet spannend meer.


Wat een loodzware proef zeg, pfff. Heel knap van de BN-ers.
Eens met wat Swifty zegt. Ik vond het echt nog een spannende eilandraad, zeker toen we al zagen dat Özgür op Sandra stemde. Maar na de drie stemmen op Gwenda moest die op Gwen nog komen.

Toch wel jammer om Gwenda te zien vertrekken, al had ze wel duidelijk voor veel irritaties gezorgd bij haar kampgenoten. Maar het blijft hard, ze zag het echt niet aankomen, ik had medelijden met 'r. ::hug:: Lijkt me ook moeilijk voor Jan, die nog vrij goed met Gwenda leek te kunnen opschieten.

Sandra vind ik nog steeds een kandidaat met geweldige humor en Jan heerlijk nuchter en verstandig. Sandra is daarnaast ook actief in het kamp, met koken en zo. En Jan ook met voedsel zoeken. Wat dat betreft zou het een verlies zijn voor kamp onbekend om hen weg te stemmen.

Door Steven ben ik positief verrast, ik vind hem veel leuker en relaxter dan ik hem in andere programma's vond. :)

Oh, en Corry blijft geweldig. ::bravo:: Zij krijgt het vuur direct aan, I love it. ::love::

Ik heb zin in volgende week. ::hyper::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - 11 oktober
« Reactie #18 Gepost op: 13-10-2018, 23:38:11 »
Sandra is echt mijn nieuwe favoriet (na Loïza)  ::love::
Frankje Lapi