Auteur Topic: [Aflevering 8] - 25 oktober  (gelezen 3445 keer)

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 25 oktober
« Reactie #20 Gepost op: 26-10-2018, 17:28:00 »
Redelijk saaie samensmeltingsproef.

En ik ben ook geen fan van winnaarseiland.
En ook niet van zoveel extra stemmen.

De zoveelste saaie aflevering in een sowieso al weinig interessant seizoen

 ::niet-ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - 25 oktober
« Reactie #21 Gepost op: 27-10-2018, 16:30:42 »
Net pas de aflevering kunnen kijken. Ik vond m wel ok. Ik vond het wel een leuke proef. Sterke kandidaten gaan door, maar niet persé de zwakste die afvalt - er zitten meer factoren in. Slaapproef altijd leuk (daar was ik helaas al wel over gespoiled - maar ja dat is ook bijna onmogelijk), ik begreep dat ze extra regels hebben ingevoerd omdat de camera crew bijna geen opname tapes meer had en dat ze er daarom een eind aan moesten maken.

Winnaarseiland ben ik ook geen fan van, zeker als er weer alleen proeven voor fysiek sterke kandidaten. Maar goed dat zullen we de komende weken zien.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - 25 oktober
« Reactie #22 Gepost op: 28-10-2018, 18:30:52 »
Ik ben wel een fan van een tweede eiland na de samensmelting. Omdat de Eilandraad daarmee minder voorspelbaar wordt. Ik ga er vanuit dat het net als vorig jaar gaat, dat de winnaar van de proef naar Finalisteneiland gaat en dat daar (evt pas als er een derde komt) geduelleerd moet worden over wie er terug gaat naar de Eilandraad.

Door mensen op een ander eiland, met daardoor geen mogelijkheid tot het maken van afspraken, krijg je heel andere Eilandraden. Mensen worden ineens toch vriendjes en willen niet meer op elkaar stemmen bijvoorbeeld.
Ik vind wel vier extra stemmen en Finalisteneiland teveel voordeel. De keuze tussen die 2 had ik wel interessant gevonden.
Keep calm and eat chocolates!