Auteur Topic: [Aflevering 10] - 8 november  (gelezen 9521 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #20 Gepost op: 8-11-2018, 22:00:26 »
::oink::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #21 Gepost op: 8-11-2018, 22:01:18 »
Ik ben zo klaar met die BN’ers... als het volgend jaar weer met BN’ers is kijk ik niet meer hoor...
🜃

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #22 Gepost op: 8-11-2018, 22:01:48 »
Ik denk zomaar dat de crew hem dit aanbod heeft gedaan ivm zijn geestelijke gezondheid...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #23 Gepost op: 8-11-2018, 22:02:55 »
Als ze nu al aan gaan bieden om vrijwillig op te stappen dan is er echt geen zak meer aan. Nicolette is het spel echt op een verkeerde manier aan het manipuleren door zo in te grijpen. Ben nu wel klaar met kijken. Wat een anticlimax. ::niet-ok::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #24 Gepost op: 8-11-2018, 22:04:55 »
Wat een k*tseizoen. Als een presentator zelf al twijfelende kandidaten aanspoort om op te geven...
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #25 Gepost op: 8-11-2018, 22:05:10 »
Kan Nicolette denk ik niks aan doen, komt waarschijnlijk van de crew.

Blij dat de eilandraad niet door is gegaan, en hoop dat Steven er zo snel mogelijk uit ligt.

Vind nog steeds dat Do ook gewoon op winnaarseiland had mogen blijven.
Frankje Lapi

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #26 Gepost op: 8-11-2018, 22:06:10 »
Seizoen van de opgevers zeg.

Echt zo niet leuk meer.
Normaal als k een aflevering half mis dan kijk ik alles terug.

Nu denk ik laat ook maar.

Offline Osanna

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #27 Gepost op: 8-11-2018, 22:06:19 »
Ze hadden Nicolette eruit moeten gooien ipv Dennis. Waardeloos programma zo.

Online yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #28 Gepost op: 8-11-2018, 22:06:26 »
Volgens mij werd voor aanvang van de proef al gezegd dat de winnaar naar Winnaarseiland zou gaan en zou mogen proberen daar te blijven.
Ik denk dus dat de keuze een extra stem of eten en mensen meenemen er niets mee te maken heeft.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #29 Gepost op: 8-11-2018, 22:10:26 »
Kan Nicolette denk ik niks aan doen, komt waarschijnlijk van de crew.


Precies. Ik snap de verontwaardiging richting Nicolette niet, zij is slechts de boodschapper. Ik denk echt dat de crew heeft ingegrepen voor Jody's bestwil.

Citaat
Blij dat de eilandraad niet door is gegaan, en hoop dat Steven er zo snel mogelijk uit ligt.

Hier ben ik het dan weer niet mee eens, ik had graag gezien dat er toch gestemd was. En waarom moet Steven eruit? Hij is de smaakmaker van deze aflevering wat mij betreft.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #30 Gepost op: 8-11-2018, 22:29:28 »
Vind ik ook. Heel slim van hem om zichzelf niet als verrader te profileren, maar gewoon de ON-ers te informeren en één stem op Dominique te zetten. Zo kan hij zijn handen wassen in onschuld en blijft hij onzichtbaar. Hopelijk pakt het volgende week wél goed uit.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #31 Gepost op: 8-11-2018, 22:29:46 »
En dat Loiza wel mag blijven zal te maken hebben met haar keuze om niet voor de extra stem te kiezen.
Nee, klopt niet. Al vóór de start van de proef werd door Dennis gezegd dat de winnaar naar Finalisteneiland zou gaan en daar mag blijven.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #32 Gepost op: 8-11-2018, 23:30:31 »
pfff wat een slecht seizoen dit ::ohno::.

Ik snap er helemaal niets meer van dat Loïza nu weer mag blijven en Do vorige keer niet, er nu weer geen zwarte stem was, en er nu alweer iemand opgeeft ::). Het spel kan niet eens gespeeld worden want er blijven maar mensen opgeven....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #33 Gepost op: 8-11-2018, 23:53:37 »
Yall can’t be for real  ::rofl::

Het is dit seizoen inderdaad allemaal best wel saai.

Het begon met 3 leuke, interessante teams, maar nu de 6e opgeeft begint het echt saai te worden. Net als andere jaren is het heel warrig in elkaar gezet... Duivelseiland, Nienke weg, Nienke terug, winnaarseiland waarvan een winnaar terug moet na 1 nachtje, dan mag de winnaar weer blijven, dan krijgt een verliezer wel een zwarte stem, dan weer niet, dan krijgt degene die is weggestemd een zwarte stem als iemand opgeeft, dan wordt er überhaupt niet gestemd. Het is super inconsequent  ::rofl:: is er niemand van de crew die even kijkt naar Survivor hoe het wel moet, of er überhaupt over nadenkt?

Offline Rikkeltje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #34 Gepost op: 9-11-2018, 01:28:59 »
De hele aflevering wordt toegewerkt naar een spannende stemming, die er uiteindelijk toch niet komt. Wat een anti-climax ! Snap heel goed dat je bij je vrouw wilt zijn als die op springen staat, maar dat had mister "Que si, que no" toch ook wel uit kunnen tellen voordat hij zich op gaf voor dit seizoen ?! Hoop dat de productie lering trekt uit dit seizoen: Óf verder gaan met alleen gemotiveerde onbekende Nederlanders, óf een forse geldboete zetten op opgevers !!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #35 Gepost op: 9-11-2018, 03:01:11 »
Het positieve hieraan is dat het alleen maar meer duidelijk wordt dat er gewoon op motivatie geselecteerd moet worden, ipv op bekendheid. Volgende seizoen alleen met onbekende Nederlanders!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #36 Gepost op: 9-11-2018, 07:54:52 »
Of iig door elkaar husselen op de eilanden, dat scheelt denk ik ook al.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #37 Gepost op: 9-11-2018, 08:09:11 »
Dat denk ik ook Daisy. Want de motivatie is er wel bij Loiza, Stijn en Steven, en was er ook bij Femke Louise en ik denk ook bij Toine. Voor die laatste 2 is het extra zuur.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #38 Gepost op: 9-11-2018, 08:20:19 »
Er zou iets van een tegenhanger van de Televizierring moeten zijn voor zo'n dramatische productie als dit.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - 8 november
« Reactie #39 Gepost op: 9-11-2018, 08:40:14 »
Dit seizoen is inderdaad een van de slechtste seizoenen in jaren. Wat mij vooral ergert is dat de productie de regels van het spel telkens aanpast:
- Dominique moet meteen terug van winnaarseiland, terwijl Loiza mag blijven. Waarom?
- Gregory krijgt wel een zwarte stem, maar nu niemand (waarschijnlijk omdat de proef te lang duurde, maar het blijft toch raar)
- Jody wordt zelfs aangeboden om op te geven (waarom? dat had hij toch ook volgens afspraak een dag later kunnen doen? dan was er tactisch tenminste nog iets gebeurd?)

De kandidatenselectie kan ook zeker beter. Nu al 6 opgevers in 1 seizoen, dat is een unicum volgens mij. Er is nog steeds nauwelijks tactisch spel geweest, omdat er nog bijna niemand echt uitgestemd hoefde te worden met zoveel opgevers. Erg jammer!