Auteur Topic: [Aflevering 12] - 22 november  (gelezen 7888 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #20 Gepost op: 22-11-2018, 21:41:24 »
Nienke maakt even misbruik van alle opgevers

Als dit lukt, is het de vuilste streek ooit  ::rofl::

Hopen dat het lukt dus. ;D

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #21 Gepost op: 22-11-2018, 21:43:46 »
Doet me denken aan Pauline...

Het zijn in ieder geval overduidelijk geen acteurs, dit geloof je toch niet...
🜃

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #22 Gepost op: 22-11-2018, 21:51:27 »
Loiza heeft echt een karrenvracht aan stemmen. Die zou ze natuurlijk kunnen gebruiken om Nienke te redden.
Gaat ze niet doen denk ik, ze weet dat ze ze zelf nog hard nodig heeft.
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #23 Gepost op: 22-11-2018, 21:53:06 »
Plus ze weet niet op wie Nienke stemt (misschien wel als ze logisch nadenkt, maar het blijft een gok).

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #24 Gepost op: 22-11-2018, 22:00:42 »
Gregory stemt met de onbekenden mee.

Slim denk ik vanaf het moment dat Loiza terugkwam. Zij is nu de volgende en hij kan weer een rondje mee.
Wanneer Do was teruggekomen dan had hij denk ik met Nienke meegestemd. Want dan was hij de volgende.

Tenminste ik hoop dat hij deze slimme redenatie heeft gebruikt  ;D
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #25 Gepost op: 22-11-2018, 22:01:41 »
Plus ze weet niet op wie Nienke stemt (misschien wel als ze logisch nadenkt, maar het blijft een gok).

Zou Nienke dat niet even ingefluisterd hebben tijdens de omhelzing?



En Gregory speelt het slim, meestemmen met de onbekenden.
Keep calm and eat chocolates!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #26 Gepost op: 22-11-2018, 22:02:20 »
voor Greg en Jan wordt het nu tijd om te switchen en met Loiza verder te gaan....... maar Jan gaat dat vast niet doen.

Als ze dat niet doen gaat eerst Loiza eruit en dan Greg en Jan

Greg eerst omdat ze voor hem banger zijn in proeven
Wit is ook een kleur!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #27 Gepost op: 22-11-2018, 22:07:41 »
Loiza heeft niet echt haar best gedaan om Nienke te redden, met haar ene stem op Robin...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #28 Gepost op: 22-11-2018, 22:10:06 »
Loiza heeft niet echt haar best gedaan om Nienke te redden, met haar ene stem op Robin...

Was een te grote gok. Plus ze heeft haar stemmen mogelijk volgende week heel hard nodig. Als Greg de proef wint, staat ze sws alleen (en ook als ie niet wint ook).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #29 Gepost op: 22-11-2018, 22:17:19 »
Leuke aflevering! ::ok::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #30 Gepost op: 22-11-2018, 22:30:59 »
Irritant dat je weer de hele week overal het voorstukje te zien kreeg met een Laurie die zegt 'I'm back!', en dat dat dan nog niet in de aflevering is geweest als zij en Laurie om beurten in het water vallen...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #31 Gepost op: 22-11-2018, 23:39:47 »
Dat dacht ik ook....

4 5 9 1 zag ik

maar misschien was dit de puzzel van Loiza?
Klopt. Als je het shot bekijkt waarin Steven telt ligt wel alles op de goede plek.
...óf niet!

Offline Rikkeltje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #32 Gepost op: 23-11-2018, 01:39:14 »
Loiza heeft niet echt haar best gedaan om Nienke te redden, met haar ene stem op Robin...


Tuurlijk, ze had gewoon "in the blind" 6 stemmen moeten inzetten om iemand anders te redden. Dat is handig.


Wat is er toch met die Gregory ? Als voormalig atleet speelt hij in de proeven toch bedroevend weinig klaar. En tactisch gezien heb ik hem ook niet op briljante inzichten kunnen betrappen. Beetje jammer dat hij ook nu weer zijn keutel introk, al had het uiteindelijk niets uitgemaakt. Kamp onbekend rook onraad en gooide er voldoende stemmen in.

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #33 Gepost op: 23-11-2018, 02:26:29 »
Slim gespeeld van Gregory. Hiermee komt hij opnieuw een ronde verder en overleeft hij volgende week ook wel. Sterker nog, hij kan volgende week kiezen wat hij gaat doen: kamp onbekend of Loiza. Loiza en Gregory hebben samen nog 11 stemmen volgens mij. Ik weet even niet hoeveel kamp onbekend nog over heeft, maar dat zal niet veel meer zijn. Steven lijkt inmiddels bijna zeker van de halve finale ::tandpastasmiley::

voor Greg en Jan wordt het nu tijd om te switchen en met Loiza verder te gaan....... maar Jan gaat dat vast niet doen.

Als ze dat niet doen gaat eerst Loiza eruit en dan Greg en Jan

Er komen nog maar 2 eilandraden, dus één van die drie is al save voor de halve finale.

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #34 Gepost op: 23-11-2018, 08:28:14 »
Het spel is eindelijk begonnen!

Mag ook wel na 10 afleveringen tenenkrommende slechte TV.
Nadat het vorige week eindelijk wat begon te worden, was het gisteren echt leuk, inclusief de interessante poging van Nienke en gore eetproef.

Hopelijk opmaat naar spannend seizoenseinde. 

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #35 Gepost op: 23-11-2018, 09:05:18 »
Ik vond het een leuke aflevering! Knap hoe team onbekend het spel helemaal doorziet; dat ze een volledig scenario hebben bedacht dat ook nog uitkomt. Dat heb ik nog niet veel vaker zo zien gebeuren. Voor Nienke is het jammer dat ze eruit ligt, maar haar acteerwerk was ook wel bedroevend slecht (logisch dat de rest er niet intrapte).

Mij valt trouwens op dat de immuniteitsproeven echt verbeterd zijn: de testen elke keer een ander aspect (i.p.v. alleen maar kracht zoals in eerdere jaren). Hierdoor kunnen ook de dames ooit winnen, leuk om te zien!

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Opvallend om te horen dat ze Jan niet meer mee willen nemen, waarom niet? Hij hoort toch ook bij team onbekend? Steven was trouwens wel iets té blij om Dominique weer te zien. Dat kon hij niet zo goed verbergen.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #36 Gepost op: 23-11-2018, 10:43:25 »
Leuke aflevering.

Maar wat ik niet begreep. Waarom verloor Dominique niet expres die eetproef en keerde hierdoor weer terug naar de eilandraad (i.p.v. Loiza). Had de Onbekende aardig wat stemmen gescheeld, aangezien Nienke nog slechts drie stemmen had.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #37 Gepost op: 23-11-2018, 13:46:16 »
Had het leuk gevonden als plan Nienke gelukt was.
Dat geeft de leuke wendingen.
Ik denk dat Gregory er goed aan gedaan heeft om met team onbekend mee te doen, had hij dat niet gedaan dan was Nienke alsnog verdwenen en werd hij gezien als verrader en zou hij het volgende doelwit zijn, denk ik.
DAt wordt hij misschien zo ook wel, want ik denk dat ze alleen maar tegen Gregory zeiden dat ze met hem en Steven ipv met Jan naar de halve finale willen om hem over te halen om met hun mee te doen.

Vraag me wel af hoeveel stemmen team onbekend nog heeft bij Stijn hebben ze 13 stemmen ingezet, bij Nienke nu 9 (min 1 van Gregory), dus in totaal 22 stemmen.
Wat me doet beseffen dat het eigenlijk oneerlijk is dat ze niet moesten stemmen bij vertrek Jody, want dan was nog iedereen minimaal 1 stem kwijt.

Loiza en Steven hebben nog behoorlijk wat stemmen, Gregory misschien ook nog.
Dat maakt het wel nog spannend.

Offline Supermol1994

  • Forumlid
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #38 Gepost op: 23-11-2018, 17:08:03 »
Leuke aflevering.

Maar wat ik niet begreep. Waarom verloor Dominique niet expres die eetproef en keerde hierdoor weer terug naar de eilandraad (i.p.v. Loiza). Had de Onbekende aardig wat stemmen gescheeld, aangezien Nienke nog slechts drie stemmen had.

Omdat ze Loiza eruit willen hebben, dus die moest dan wel een keer verliezen zodat ze terugging naar het basiskamp.

Offline Supermol1994

  • Forumlid
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #39 Gepost op: 23-11-2018, 17:11:01 »
Vraag me wel af hoeveel stemmen team onbekend nog heeft bij Stijn hebben ze 13 stemmen ingezet, bij Nienke nu 9 (min 1 van Gregory), dus in totaal 22 stemmen.
Wat me doet beseffen dat het eigenlijk oneerlijk is dat ze niet moesten stemmen bij vertrek Jody, want dan was nog iedereen minimaal 1 stem kwijt.

Loiza en Steven hebben nog behoorlijk wat stemmen, Gregory misschien ook nog.
Dat maakt het wel nog spannend.

Ja, hier ben ik ook heel benieuwd naar. Heeft iemand een overzichtje toevallig?
]