Auteur Topic: [Aflevering 12] - 22 november  (gelezen 7869 keer)

Offline molly88

  • Forumlid
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #40 Gepost op: 23-11-2018, 17:34:26 »
Ik ben aan het proberen het bij te houden, wat niet altijd meevalt. Maar gelukkig staat er soms in beeld hoeveel stemmen iemand nog heeft.

Ik kom tot:
Steven 6
Dominique 3
------
Loiza 7
Robin 6 (of 5)
Gregory 3
Laurie 2
Jan 2 (of 3)

Met nog twee eilandraden

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #41 Gepost op: 23-11-2018, 17:48:49 »
Loiza moet dus de proef winnen anders is ze eruit..... tenzij ze nog iemand weet over te halen (Jan of Greg) om niet op haar te stemmen.


 
Wit is ook een kleur!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #42 Gepost op: 23-11-2018, 18:42:51 »
Loiza moet dus de proef winnen anders is ze eruit..... tenzij ze nog iemand weet over te halen (Jan of Greg) om niet op haar te stemmen.

Is niet perse zo. Stel Robin wint proef en gaat naar winnaarseiland met al zijn stemmen. Dan hangt het er nog maar vanaf wie terugkomt. Stel Steven , ben daar niet zo zeker van dat hij veel stemmen op Loiza inzet. Pact van 3 vrouwen is al verbroken. En Gregory gaat denk ik ook voor Loiza.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #43 Gepost op: 23-11-2018, 18:50:07 »
Ja, dat is waar...... Als Robin wint kan het nog een spannende eilandraad worden.
Wit is ook een kleur!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #44 Gepost op: 23-11-2018, 19:03:56 »
Ik denk dat de OBNers meer moeten opletten dat Loiza niet wint, dan dat er een bak stemmen naar winnaarseiland gaat. Dat laatste hebben ze invloed op, dat eerste niet. Het beste zou zijn voor ze dat Gregory wint. Dan komt er sws iemand met stemmen terug.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #45 Gepost op: 23-11-2018, 21:16:20 »
Op wie heeft Greg nou gestemd? Nienke toch? Allemaal snitches... En Jan moet nu in actie gaan komen of hij ligt er uit.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 12] - 22 november
« Reactie #46 Gepost op: 24-11-2018, 09:45:23 »
Leuke aflevering.

Maar wat ik niet begreep. Waarom verloor Dominique niet expres die eetproef en keerde hierdoor weer terug naar de eilandraad (i.p.v. Loiza). Had de Onbekende aardig wat stemmen gescheeld, aangezien Nienke nog slechts drie stemmen had.
Omdat de OBN'ers Loiza zo snel mogelijk uit het spel wilden en willen hebben. Dat was de afspraak.

Do wilde sowieso bij haar "love interest" Steve blijven, maar deed ook wat de groep wilde. En ze spaarde ook nog eens een stem uit.